AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Og er "påskeharen" foreldrene eller alle familiemedlemmer som vil gi påskeegg? Anonymkode: 27b10...000
Uanonym bruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Ett. Her vil bestemor veldig gjerne gi påskeegg (tradisjonen er en jakt hjemme hos henne), så da kjøper ikke vi det. Synes det holder med ett. 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Faktisk aldri hørt om et barn som tror på påskeharen, er det vanlig? Mine tantebarn får egg fra foreldre og besteforeldre. Anonymkode: 217ae...fff
NatNat Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Faktisk aldri hørt om et barn som tror på påskeharen, er det vanlig? Mine tantebarn får egg fra foreldre og besteforeldre. Anonymkode: 217ae...fff påskeharen er ingenting..😅 Når jeg var liten i Frankrike, det var bjeller med vinger som kom hele veien fra Roma, full av sjokolade egg, etc... jeg trodde på det faktisk. 1 7
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april De får et lite egg med litt godteri hver dag i påskeuken og et litt større som er helt fylt i dag påskeaften. De vet at det kommer fra meg og ikke påskeharen. Besteforeldre er bekymret for at det ikke blir nok snop så de setter frem masse ekstra sjokolade og snacks. Anonymkode: dbba2...4f1 1
Diskulis Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Får i hvert hjem siden vi bor fra hverandre, og hos mormor hvis på besøk der. Tante (søstera mi) kan finne på å kjøpe noe, men oftest ikke. Blir det for mye «inndrar» jeg bare litt igjen og fordeler ut over neste lørdager. Det er helt greit, får ingen reaksjoner på det. Jeg gidder ikke formane noen i familien om å ikke kjøpe, hvis de skulle ha lyst til det. Da har jeg heller oppdratte unger som lett aksepterer at de ikke får en kilo godteri i påsken, men må spare og dele opp. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april I år ett stort , før inntil 3 stk Anonymkode: 128c8...58b
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Påskeharen deler ut ett eg til hvert menneske. Hvis de får flere så er det fra andre mennesker de andre eggene kommer. Anonymkode: aedfd...cd2 1
hvaduikkeser Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april Fått 3 stk hver. Besteforeldrene gir i tillegg til oss. Ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april To. Ett fra oss og ett fra bestemor. Når jeg blir bestemor skal jeg gi egg til mine barn, ikke til barnebarn. Ungene får nok godteri, og løfter knapt et øyenbryn når de får mer. Tror mine voksne unger vil sette mye mer pris på det enn ungene. Anonymkode: 4cd68...08d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april fyller opp et lite hver påskedag utenom andre påskedag. får ekstra i dag. Anonymkode: 8d1f1...861
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april Ett fra påskeharen. Får de andre egg så er de fra giveren, f.eks Farmor eller Mormor. vi foreldrene fikser egget. Mine barn trodde på påskeharen i mange år, samme gjorde jeg. Anonymkode: ea039...9f9 1
Hennie1 Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april De får 1. besteforeldre ville og, men vi takket nei takk😊 mer enn nok med et påskeegg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #17 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): To. Ett fra oss og ett fra bestemor. Når jeg blir bestemor skal jeg gi egg til mine barn, ikke til barnebarn. Ungene får nok godteri, og løfter knapt et øyenbryn når de får mer. Tror mine voksne unger vil sette mye mer pris på det enn ungene. Anonymkode: 4cd68...08d Her er det jakten som er det store, ikke påskeegget, det trenger derfor ikke ha så mye innhold. Lager alderstilpasset rebus. Til det andre spørsmålet; det varierer. Og det varierer også hva vi gir. Er vi med andre barn påskeaften så lager vi samme opplegg til dem. Anonymkode: e0249...f6f 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #18 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ett fra påskeharen. Får de andre egg så er de fra giveren, f.eks Farmor eller Mormor. vi foreldrene fikser egget. Mine barn trodde på påskeharen i mange år, samme gjorde jeg. Anonymkode: ea039...9f9 Hva mener du? Påskeharen finns! Latterlig å være så mistenksomme at man ikke tror på hverken påskeharen eller julenissen. Anonymkode: aedfd...cd2 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #19 Skrevet 19. april Ett. Det er kun barna mine og jeg som er gjenlevende i min familie. Anonymkode: c0339...80d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #20 Skrevet 19. april Ett egg og gleden ved det er liksom litt borte for det er så mye snop hele tida! Anonymkode: d473c...68d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå