Frøken Grønn Skrevet 19. april #1 Del Skrevet 19. april (endret) Hei, jeg er gravid i uke 30 og har begynt å hovne litt opp i føttene. Jordmor anbefaler støttestrømper. Er det noen som har erfaring med et godt merke? Jeg har tykke legger fra før, og har trøbbel med å finne støvletter som passer. I tillegg gjør graviditeten meg varmere enn vanlig, så jeg ser litt mørkt på å bruke støttestrømper i tillegg 😳 Finnes de i typ nylon så man kan bruke de til (lange) kjoler? Alle tips/erfaringer mottas med stor takk. Endret 19. april av Frøken Grønn Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Del Skrevet 19. april Ta kontakt med maske bandagist. De hjelper deg med å ta mål sånn at du får rett størrelse Anonymkode: 56279...8cd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Del Skrevet 19. april Jeg kjøpte mine på apoteket. Fikk hjelp til måling der. Ang det at du sliter med varmen, så tror jeg man kan få støttestrømper uten fot. Vet bare ikke hvor. Anonymkode: 512f7...c0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Del Skrevet 19. april Jobst har støttestrømper i klasse 2 som ligner på vanlige nylonstrømper/ strømpebukser. Finnes i mange fine farger. Anonymkode: 97295...4c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Del Skrevet 19. april https://www.helse-butikken.no/stottestromper/kompresjonsstromper/ her er et eksempel. Gå et sted hvor de tar mål, så bestiller du noen som passer perfekt. Finnes også med plass til magen hvis du vil ha strømpebukse. da jeg bestilte spurte de om jeg ville ha lukket fot, noe jeg ville, men det skulle jo bety at det også finnes slike uten fot. Masse å velge mellom og ser ut som vanlige nylonstrømper. Anonymkode: dadd9...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Del Skrevet 20. april Kjøpte på apoteket, der tar de mål av deg så du får strømper som passer. Anonymkode: f1908...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå