Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Vi velger å ha et knøttlite bryllup. Det blir han og meg, og kanskje vi får med oss forlovere. Vi skal gifte oss på ambassaden i Stockholm. Aner ikke noe om hotellene der - noen som har tips om gode hotell?? Vi vil heller ha små, romantiske enn store og minimalistiske...
Gjest Donna Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har bodd på SAS Strand Hotell i Stockholm - et flott hotell med fin beliggenhet.
Gjest Frun Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Vi tilbragte hele wekenden på denne juniorsuiten. Kan anbefales på det varmeste!
Gjest Frun Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Altså suiten heter Juniorsvit, Kapten Wingren, Rum 504 Se på romoversikten
Gjest Gjest_NinaL_* Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 I Stockholm er det nok ikke stort som slår Grand Hotel. http://www.grandhotel.se/index.php Anbefales på det varmeste. Jeg har bodd der en gang. Da var vi også på Stadshuset og spiste Nobelmiddag - det var en opplevelse. Men om dette er mulig for enkelpersoner eller små selskaper vet jeg ikke, mulig bare større selskaper kan bestiller her. Nobelprisen er det vel de færreste av oss som får, så det skal litt til å håpe på den muligheten. Lykke til uansett valg
Piarina Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Spurte et par venner fra Stockholm. De svarte raskt Grand Hotel. Det er jo ganske "bryllup" også, og har en fantastisk beliggenhet. Ellers vurderte jeg selv Clarion Hotel Stockholm sist jeg var der, men det er mer et moderne design-hotel med flatskjerm-tv etc etc. Bra valg av by forresten.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Vi bodde på Clarion i fjor en helg. Veldig fint hotell, helt etter min smak. Dersom dere liker moderne interiør så er den ypperlig, dersom det er det klassiske som gjelder så er nok Grand som gjelder. Men jeg vil tro at Clarion har en helt annen prisklasse enn Grand (mye billigere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå