AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:01 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:01 Jeg har kun erfart vanilje og er overhodet ikke misfornøyd, bare så det er sagt. Han virker veldig fornøyd selv også. Likevel lurer jeg litt på hvorfor han ikke ønsker mer kinky sex med meg? Dere menn her inne; har dere noen teorier her? Anonymkode: 9f129...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:15 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:15 Kanskje han antar du ikke vil noe «kinky»? Det kan jo også være at han tidligere har hatt kinky sex fordi partner ønsket det, uten at han selv var så veldig entusiastisk. Anonymkode: 2e11c...e4c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:29 #3 Del Skrevet lørdag kl 14:29 Er du virkelig forelsket så trenger du ikke noe ekstra. Anonymkode: c9e99...fcf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 14:41 #4 Del Skrevet lørdag kl 14:41 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har kun erfart vanilje og er overhodet ikke misfornøyd, bare så det er sagt. Han virker veldig fornøyd selv også. Hva er problemet i denne situasjonen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet lørdag kl 15:12 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:12 Som dominant har jeg kun kinky/røff sex med de som tenner på det. Nå kommuniserer jeg mye rundt sex med mine partnere, slik at vi er tydelige på hvilket rammeverk vi ønsker at sexen skal foregå i. Hvis jeg hadde en partner som kun hadde opplevd vaniljesex, så seg fornøyd med det og ikke kommuniserte at hun ville oppleve mer, så hadde vi holdt det til vanilje. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet lørdag kl 15:17 #6 Del Skrevet lørdag kl 15:17 (endret) Dette tilpasses hver enkelt og prates om, for det er viktig at partner er komfertabel og tenner på det. Om du har lyst til å ta den retningen, så prat om det. Jeg presser aldri noen til å gjøre det de er ukomfortable med seksuelt, og er det kjærlighet så er det viktigere for meg, da er det mer elskov i sexen Endret lørdag kl 15:18 av Fjellmannover190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:40 #7 Del Skrevet lørdag kl 16:40 Nå er jeg litt usikker på hva som er kinky sex, men det er bare å legge frem sine ønsker, så er vi menn veldig tilpasningsdyktig. Det mest kinky jeg har vært med på er sex utendørs, både til fjells og ved havet. Anonymkode: 13ee8...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:49 #8 Del Skrevet lørdag kl 16:49 Var det han som ønsket det, eller gjorde han det fordi partnerene ville? Vet du akkurat hva han har gjort? Har du utrykt at du er åpen for det? Anonymkode: 61555...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:20 #9 Del Skrevet lørdag kl 17:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har kun erfart vanilje og er overhodet ikke misfornøyd, bare så det er sagt. Han virker veldig fornøyd selv også. Likevel lurer jeg litt på hvorfor han ikke ønsker mer kinky sex med meg? Dere menn her inne; har dere noen teorier her? Anonymkode: 9f129...176 Jeg har også hatt mer «kinky» sex med tidligere partner en med nåværende. Årsaken er så enkel som at jeg syntes «vanilje» er mye bedre sex hva all verdens kinky sex jeg har hatt tidligere er. Jeg ønsker jo ikke å ha kinky sex bare for å ha kinky sex, når det er annen sex jeg syntes er bedre. Anonymkode: 78049...9a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet lørdag kl 19:15 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har kun erfart vanilje og er overhodet ikke misfornøyd, bare så det er sagt. Han virker veldig fornøyd selv også. Likevel lurer jeg litt på hvorfor han ikke ønsker mer kinky sex med meg? Dere menn her inne; har dere noen teorier her? Anonymkode: 9f129...176 Folk har forskjellig seksuell kjemi og kobling. Den type sex som er ønsket og som funker med en, er ikke nødvendigvis riktig med en annen. Noen forhold er veldig seksuelle, noen er ikke. Noen kan snakke sammen i timesvis, andre kan nyte stillheten sammen. Noen skal være fysisk sammen hele tiden, andre dyrker sine hobbyer og interesser på hver sin front. I alle mine forhold har sexlivet vært forskjellig. Det som var naturlig og "greia" med en, var noe helt annet med en annen. Så enkelt som det. Og det virker som dere begge er fornøyd med slik dere har det... så hvorfor tenke på hva han har gjort før deg? Det er jo ikke sånn at jo mer kink, jo bedre er det ... eller jo mer dampende og utaggerende sex, jo mer føler man for hverandre. Ikke gå i fella å tro at gresset er så mye grønnere på den andre siden av gjerdet. Det at han ikke ber om mer utfordrende sex fra deg betyr ikke at han mangler noe. Det er ikke noe mangel på deg, ved at dere "bare" har vaniljesex. Ikke sammenligne deg med hans ekser. Hadde de vært så jævlig bra som det er lett å tenke seg til, så hadde de vel fortsatt vært sammen? Det at han er sammen med deg og nyter sexen dere har, er jo beviset på at -dette her- er bedre denne -dette da-. Legg heller kreftene på hvordan forhold, samliv og sex kan bli enda bedre ... sånn dere vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:12 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:12 Jeg er dame da men, jeg har hatt masse kinky heit sex med FF’ne mine. Mens nå i forhold med en mann som er livredd for å gjøre meg vondt er det kun deilig vaniljesex. Å det er helt greit. Savner det litt hardere noen ganger å skulle ønske han i det minste kunne smekke meg på ræva innimellom men jeg elsker han å elsker å ha sex med han så da har vi rolig kosesex da noe som er helt ok. Anonymkode: 5b3c7...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:16 #12 Del Skrevet lørdag kl 20:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har også hatt mer «kinky» sex med tidligere partner en med nåværende. Årsaken er så enkel som at jeg syntes «vanilje» er mye bedre sex hva all verdens kinky sex jeg har hatt tidligere er. Jeg ønsker jo ikke å ha kinky sex bare for å ha kinky sex, når det er annen sex jeg syntes er bedre. Anonymkode: 78049...9a0 Samme her Anonymkode: 2403e...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet lørdag kl 21:33 #13 Del Skrevet lørdag kl 21:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er dame da men, jeg har hatt masse kinky heit sex med FF’ne mine. Mens nå i forhold med en mann som er livredd for å gjøre meg vondt er det kun deilig vaniljesex. Å det er helt greit. Savner det litt hardere noen ganger å skulle ønske han i det minste kunne smekke meg på ræva innimellom men jeg elsker han å elsker å ha sex med han så da har vi rolig kosesex da noe som er helt ok. Anonymkode: 5b3c7...0bd Snakker dere om det da? At det av og til er innafor å være litt mer ... røff (... hvis han føler for det)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå