Gå til innhold

Middag man kan få kjøpt på den lokale jokern???

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjær to koteletter i små biter, stek og krydre godt.  Stek en pose pytt i panne og bland i kjøttet.  Rask og rimelig middag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

På min Joker har de røkt sik fra fjellet, og ferdig kokte poteter. Med en salat til så er det perfekt.

Anonymkode: ba54c...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og butikkene stenger vel kl 16

Anonymkode: bccdc...fd3

Nope 

Jokern her er alltid åpen 😊

Anonymkode: 4e225...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan vel lage akkurat det samme med utvalget på joker som på Kiwi? Det er dyrere og færre varer, men forstår ikke koblingen mellom joker og frossenpizza som alternativ?🙈😂

Anonymkode: 300fc...15b

Spiste frossenpizza for to dager siden, orker ikke det igjen. Mange Joker butikker har dårligere utvalg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokerene her i området har omtrent like godt utvalg som en litt mindre dagligvarebutikk. Alt er bare stuet sammen på mindre flate og man kan ikke være mange kiloene overvektig for å lure seg mellom hyllene 😅 Jeg får stort sett det meste jeg trenger der om jeg velger å handle der. Det er derimot veldig dyrt.

Men stenger ikke butikkene 16 i dag? Det gjelder kanskje ikke for de som bruker å være søndagsåpne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sirah skrev (20 minutter siden):

Jokerene her i området har omtrent like godt utvalg som en litt mindre dagligvarebutikk. Alt er bare stuet sammen på mindre flate og man kan ikke være mange kiloene overvektig for å lure seg mellom hyllene 😅 Jeg får stort sett det meste jeg trenger der om jeg velger å handle der. Det er derimot veldig dyrt.

Men stenger ikke butikkene 16 i dag? Det gjelder kanskje ikke for de som bruker å være søndagsåpne?

Butikkene stenger kl.1600 i dag, derfor jeg spurte om middag fra den lokale Jokern. Her er den alltid åpen, også på søndager og helligdager. Ølsalget er derimot stengt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Merlin skrev (35 minutter siden):

Skjær to koteletter i små biter, stek og krydre godt.  Stek en pose pytt i panne og bland i kjøttet.  Rask og rimelig middag.

Spiser ikke koteletter :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva spiser du ts? Du vil ikke ha pizza, ikke pølser, ikke koteletter, ikke frosne grønnsaker, ikke lam. Men hva liker du?

Faktisk funker frosne grønnsaker i lapskaus. Du tar en pakke frossen lapskausblanding, en buljongterning, noen tomater, hvite eller andre hermetiske bønner, og koker litt pasta i vannet før du har lapskausblandingen oppi. Du kan også skjære opp noen tomater og koke med. Spises med brød eller flatbrød.

Kylling har de vel også i diverse ferdige varianter som man kan putte i stekeovnen, enten sammen med frosne pommes frittes, eller koke pasta attmed, pluss lage en salat.

Tunfisksmørbrød: Velg et godt brød, helst focaccia eller annet fancy brød i frysen. Loff funker også, eller et brød du liker. Ha på majones, med innrørt knust hvitløk, tunfisk, løk, tomater og salat. Det blir kjempegod mat.

Anonymkode: ba54c...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor pleier du å kjøpe middag da? Hva er det du ikke kan få på den lokale jokern? Østers? Wagyu biff? 

Anonymkode: fa89e...d8c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva spiser du ts?

Ja: Rent kjøtt (ikke lam fordi jeg spiste det nylig) , alt av ferske grønnsaker, alt av salater, alt av brød, ren fisk og nesten all frukt bortsett fra ananas, Kiwi  og mango (allergisk). 

Ikke: hermetikk, frosne grønnsaker, farser og mat fremstilt av farser, inkludert kjøttdeig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor pleier du å kjøpe middag da? Hva er det du ikke kan få på den lokale jokern? Østers? Wagyu biff? 

Anonymkode: fa89e...d8c

Rema 1000, Coop Extra og en sjelden gang Meny. Den lokale Jokern har dårlig utvalg av det meste. De har ingen fancy ingredienser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig planlegging, kanskje? Men hva med Korean Beef? Du trenger kjøttdeig, olje, ris, vårløk, soyasaus, chili, hvitløk, ingefær og brunt sukker. Joker’n har sikkert alt, det er veldig godt, og jeg er sikker på at cider er en helt utmerket ledsager.

https://www.the-girl-who-ate-everything.com/cheater-korean-beef/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja: Rent kjøtt (ikke lam fordi jeg spiste det nylig) , alt av ferske grønnsaker, alt av salater, alt av brød, ren fisk og nesten all frukt bortsett fra ananas, Kiwi  og mango (allergisk). 

Ikke: hermetikk, frosne grønnsaker, farser og mat fremstilt av farser, inkludert kjøttdeig. 

Altså, snakk om være tafatt. Du må jo bare gå ned til butikken og se hva de har og hva du har lyst på. 

Anonymkode: 7f463...140

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser jeg at du av en eller annen grunn ikke spiser kjøttdeig. Jeg har en klar følelse av at du bare driver gjøn med oss, men skulle du mot formodning være oppriktig, har jeg to forslag:

1. Streng faste i tre dager

eller

2. dra hjem til mamma.

Endret av Pawn Hearts
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke glad i pølser heller :( 

Du ba om forslag. Du fikk forslag. Et annet forslag er å dra røven ned til butikken og sjekke selv. Herregud. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe som er godt med en cider til…

Cider smaker høgg.

Anonymkode: 56cd9...b94

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mange butikker har kortere ølsalg i dag. Du bør stikke til Jokern med en gang for å se om du er tidsnok. 

Anonymkode: 7f463...140

Ikke mange butikker, alle. Hvis de driver lovlig. 

Anonymkode: 3ac8d...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt vanskelig og si hva de har på din lokale joker. Her var det rimelig tomt, etter 2 dager med de andre butikkene stengt. Gikk innom Kiwi og rema, var mye utplukket der og , men fikk nesten det jeg skulle ha. 
du er tydeligvis veldig kresen, håper du har vært i butikken og fått tak i noe mat 😅 og rakk cider salget . Jeg fatter ikke , år etter år og voksne folk skjønner ikke « aftener» . Lærdommen fra i dag er nok glemt allerede pinseaften 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pawn Hearts skrev (37 minutter siden):

Nå ser jeg at du av en eller annen grunn ikke spiser kjøttdeig. Jeg har en klar følelse av at du bare driver gjøn med oss, men skulle du mot formodning være oppriktig, har jeg to forslag:

1. Streng faste i tre dager

eller

2. dra hjem til mamma.

Er jo i dag vi skal bryte fasten etter og ha fastet siden askeonsdag etter fastelavn 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv Foodora

Anonymkode: 5e61d...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...