AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Har vært sammen med et par menn og om jeg kjøpte nytt bh og truse som skal liksom være litt sexy så er det som om det ikke blir lagt merke til noe særlig, bare et steg på veien til det som er under virker det som. Har spurt min nåværende hva han synes er fint eller sexy og svarer bare hva jeg føler meg komfortabel i. Vel, er det vanlig? Anonymkode: ea938...75b 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Jeg tok også ofte på meg sexy undertøy for kjæresten, men han var mer interessert i at undertøyet skulle av med en gang en. Han likte gjennomsiktig bh, men det var kun det han tente på. Anonymkode: a8d49...c64 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Tror de fleste menn gir ganske blaffen i undertøyet så lenge de ikke har en spesiell fetisj. Jeg har mine fetisjer, brystholder med åpen cup, stayups/leggings og et par anfre ting. Hvis samboer ønsker å føle seg fin med sexy undertøy som ikke har med mine fetisjer å gjøre så er det også bra. Men det som fungerer er når hun tar på de ovennevnte plaggene som jeg synes er opphissende. Anonymkode: 658ef...4c1 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Mann her. Ja, hva slags undertøy er ikke videre viktig. Anonymkode: 286a6...a8d 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april Er ikke poenget med det sexy undertøyet at du vil at han skal ville at du tar det av? Ville du heller at han skulle sagt: «Neineinei, behold det på. Jeg vil gjerne sitte her og bare beundre det lekre undertøyet ditt!» Anonymkode: 0ed7b...526 2 1
Langline Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april He he, sånn er det for meg også, tar på noe sexy både oppe og nede, og det blir nok lagt merke til, men signalene jeg får er at det uansett skal raskt av😉 1
Slarti Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Kan ikke svare for alle mannfolk. Men for min del har det fint lite å si hva kona har på. Hun bruker av og til sexy undertøy, men er nok mer for hennes del en min. Det havner i skittenstøykurven før eller senere uansett. Sexy neglisjé derimot, det er noe i alle fall jeg liker. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april For min del har undertøy ingenting å si. Damer er opptatt av det. Men jeg vet ikke om det er fordi de er opptatt av det selv eller om de tror jeg er opptatt av det. Undertøy tar seg best ut på gulvet 😉 M50 Anonymkode: 221a8...61c 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært sammen med et par menn og om jeg kjøpte nytt bh og truse som skal liksom være litt sexy så er det som om det ikke blir lagt merke til noe særlig, bare et steg på veien til det som er under virker det som. Har spurt min nåværende hva han synes er fint eller sexy og svarer bare hva jeg føler meg komfortabel i. Vel, er det vanlig? Anonymkode: ea938...75b Ja det er vanlig. Dvs. Jeg syntes det er veldig sexy når kona har på seg en av mine boxer😂 Men klassisk «sexy undertøy» er mer for at kvinnen selv skal føle seg fin og sexy. For mannen sin lyst etc har det null betydning. Anonymkode: 7d5da...eda 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært sammen med et par menn og om jeg kjøpte nytt bh og truse som skal liksom være litt sexy så er det som om det ikke blir lagt merke til noe særlig, bare et steg på veien til det som er under virker det som. Har spurt min nåværende hva han synes er fint eller sexy og svarer bare hva jeg føler meg komfortabel i. Vel, er det vanlig? Anonymkode: ea938...75b Hvor mye menn bryr seg om undertøy finner du raskt ut ved å se på mannens undertøy. Anonymkode: 8cb60...7a5 3 2
Krist1an Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april Om en kvinne drar ned buksen/opp kjolen og det mangler undertøy synes jeg er mere sexy. 😲❤️👌 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Undertøy betyr ingenting. Vil bare at det skal av så jeg får se fitta og puppene hennes. Anonymkode: a9cb3...380 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april Er ikke "undertøyet" typen bryr seg om, men sexy outfits jeg tar på for formålet. Den typen plagg som er på under akten. Stropper og hofteholdere og strømper med åpninger osv. Undertøy? Nei det skal bare av. Anonymkode: cd0ad...a06 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april Min erfaring er at menn har ulike preferanser. En eks var veldig opptatt av fint undertøy. En annen likte aller best hvite, bomullstruser som passet min kroppsfasong. Samme syntes også at det var sexy om jeg gikk i ullundertøy En annen så på undertøy som bare noe som skulle av og foretrakk mest mulig naken hud. Anonymkode: 3e448...a83 1
Soft mann Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april Eg liker det som er under undertøyet. Kjøp praktisk undertøy du😉 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april Prøv bare stockings, hofteholdere og høye hæler. Trenger ikke mer og det kan være på. Anonymkode: 86bd7...ea1
AnonymBruker Skrevet 19. april #17 Skrevet 19. april Prøv bare stockings, hofteholdere og høye hæler. Trenger ikke mer og det kan være på. Anonymkode: 86bd7...ea1
AnonymBruker Skrevet 19. april #18 Skrevet 19. april Mannen min er også sånn. Bryr seg fint lite om undertøy, strømper eller slikt, så der sparer jeg mye penger... mine utvaska Lindextruser varer i årevis Anonymkode: 85e87...243 3
Soft mann Skrevet 19. april #19 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen min er også sånn. Bryr seg fint lite om undertøy, strømper eller slikt, så der sparer jeg mye penger... mine utvaska Lindextruser varer i årevis Anonymkode: 85e87...243 Uansett hvor fine truser damer kjøper. Så er det under uendelig mye finere 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #20 Skrevet 19. april Sexy undertøy er en greie kvinner gjør fordi de tror menn liker det. På linje med høye hæler, ørdeobb/smykker, neglelakk osv Anonymkode: 7ff8c...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå