AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har landeveissykel, så ønsker å finne noen fine runder. Vet dere om noen? Anonymkode: 4988f...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har landeveissykel, så ønsker å finne noen fine runder. Vet dere om noen? Anonymkode: 4988f...ef1 Innover Risvollan og videre innover mot Klæbu. Mindre trafikk der og landlig. Anonymkode: 310f5...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Mye fint langs kysten også. Spørs hvilken retning du kommer fra. Er fint å sykle gamle E39 (fv.800) fra Øysand og ut mot Orkanger. Anonymkode: 5fac5...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ladestien er selvsagt fin, selv om det er bratt enkelte steder. Anonymkode: 8d1d6...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ladestien er selvsagt fin, selv om det er bratt enkelte steder. Anonymkode: 8d1d6...48a Det er vel mer terreng enn landevei. Jeg ser en del som sykler ved Jonsvatnet, der er det asfalt og lite trafikk. Anonymkode: 33247...7b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mye fint langs kysten også. Spørs hvilken retning du kommer fra. Er fint å sykle gamle E39 (fv.800) fra Øysand og ut mot Orkanger. Anonymkode: 5fac5...ee2 Langs kysten er noe dritt når det blåser. Anonymkode: 310f5...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå