AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Bare lurer på dere kvinner her. Jeg var så uheldig å komme med en ubetenksom kommentar til en nabo. Spurte om hun var gravid. Det var hun ikke. Hadde bare blitt tjukk og lagt på seg mye. Stemmer det at kvinner har helt elefanthukommelse når de får slike kommentarer? At de vil aldri glemme det og mislike deg for evig? Anonymkode: 45711...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 730ff...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare lurer på dere kvinner her. Jeg var så uheldig å komme med en ubetenksom kommentar til en nabo. Spurte om hun var gravid. Det var hun ikke. Hadde bare blitt tjukk og lagt på seg mye. Stemmer det at kvinner har helt elefanthukommelse når de får slike kommentarer? At de vil aldri glemme det og mislike deg for evig? Anonymkode: 45711...716 Naboen din glemmer nok aldri denne kommentaren nei Lykke til, tenker du trenger det på veien 😂 Anonymkode: cd4d7...ba1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden ALDRI spør en kvinne om slik.Klassisk blemme😅 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden En god leveregel er å aldri kommentere eller spørre om noen er gravid uten at du vet det 100% sikkert. Anonymkode: 72b64...9c6 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde nok aldri glemt et sånt spørsmål🤣Men se lyst på det, kanskje hun bruker det som motivasjon👍 Anonymkode: ab773...a8c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hun kommer ikke til å glemme det. Om hun bryr seg kommer an på hvordan hun har det med kroppen sin, eller hvordan hun hadde det den dagen. Jeg synes du skal kjøpe en blomsterbukett til henne, og gi den til henne og samtidig legge deg helt flat - og takke henne fordi du nå har innsett at det du gjorde var veldig ubetenksomt, at du ikke ønsker å utsette andre for samme kommentarer i tilfelle du sårer dem. Si unnskyld til henne! Anonymkode: 12a2d...51a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun kommer ikke til å glemme det. Om hun bryr seg kommer an på hvordan hun har det med kroppen sin, eller hvordan hun hadde det den dagen. Jeg synes du skal kjøpe en blomsterbukett til henne, og gi den til henne og samtidig legge deg helt flat - og takke henne fordi du nå har innsett at det du gjorde var veldig ubetenksomt, at du ikke ønsker å utsette andre for samme kommentarer i tilfelle du sårer dem. Si unnskyld til henne! Anonymkode: 12a2d...51a God plan! En unnskyldning kommer man langt med. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Hadde aldri glemt den kommentaren! Men verken misliker eller hater folk bare fordi de aldri lærte la vær kommentere kroppen til andre. Noen lærte aldri at det er ufint kommentere slikt, og noen snakker uten å tenke. Anonymkode: 68877...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor spurte du om dette når det ikke angikk deg da? Makan til hjernetåke. Anonymkode: 465d7...52d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor i alle dager er noen kvinner så nærtagende på dette? Jeg som mann har både blitt spurt om jeg var gravid av kolleger eller kommentarer av typen "spist godt i jula eller?" For ikke snakke om hvor mange kommentarer det er om min etterhvert tynne hårmanke. Både fra kvinner og menn. Man må bare ta det med et smil. Anonymkode: cb7e9...81d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Der har jeg opplevd to ganger for masse år siden. Har aldri blitt glemt. Har ofte fantasert om å finne noe like slemt å si til de to, bare for å ta igjen 😄. Men det er selvfølgelig alt for sent. Anonymkode: 44fa2...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor spurte du om dette når det ikke angikk deg da? Makan til hjernetåke. Anonymkode: 465d7...52d Jeg vet ikke. Det bare plumpet ut. Kanskje jeg var glad på hennes vegne at hun var gravid og ville uttrykke dette. Var helt sikker på hun var gravid siden det virker som hun har kun lagt på seg i mageregionen. Anonymkode: 45711...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Du hadde nok vært naboen med de litt korte sosiale antennene i hodet mitt en stund. Ikke fordi jeg hadde tatt meg så nær av det, men fordi det å ubedt kommentere andres kropper er så selvfølgelig å la være - det handler om helt grunnleggende høflighet. Men en unnskyldning i ettertid hadde bare gjort vondt verre - først tråkker du i salaten og så overdriver du din egen betydning noe voldsomt. Det er bedre å være naboen som kom med en klønete kommentar enn naboen som blåser en bagatell ut av alle proporsjoner... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor i alle dager er noen kvinner så nærtagende på dette? Jeg som mann har både blitt spurt om jeg var gravid av kolleger eller kommentarer av typen "spist godt i jula eller?" For ikke snakke om hvor mange kommentarer det er om min etterhvert tynne hårmanke. Både fra kvinner og menn. Man må bare ta det med et smil. Anonymkode: cb7e9...81d Hva om den du spør har prøvd å bli gravid noen år? Eller lever med en stor sorg over å ikke kunne få barn? Eller nettopp har abortert? Anonymkode: 44fa2...0e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Idioti å spørre om graviditet. Men når du først har vist dine manglende sosiale antenner så bare la det ligge. Ikke noe blomster eller unnskyldninger Anonymkode: 4f40c...2fa 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Oj da! 😬 Hvorfor i alle dager spørre om noe sånt i utgangspunktet? Sikkert ikke vondt ment og bare plutselig kom ut, men det er klart det sitter i når man får sånt slengt etter seg Anonymkode: e10b1...837 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor i alle dager er noen kvinner så nærtagende på dette? Jeg som mann har både blitt spurt om jeg var gravid av kolleger eller kommentarer av typen "spist godt i jula eller?" For ikke snakke om hvor mange kommentarer det er om min etterhvert tynne hårmanke. Både fra kvinner og menn. Man må bare ta det med et smil. Anonymkode: cb7e9...81d Ja hvorfor det tro, du klarer ikke å tenke deg grunnner til det? Anonymkode: 1ef73...773 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Det kommer nok til å sitte i, hun glemmer det nok ikke. Du må bare leve med det og aldri spørre om noe sånt igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorfor i alle dager er noen kvinner så nærtagende på dette? Jeg som mann har både blitt spurt om jeg var gravid av kolleger eller kommentarer av typen "spist godt i jula eller?" For ikke snakke om hvor mange kommentarer det er om min etterhvert tynne hårmanke. Både fra kvinner og menn. Man må bare ta det med et smil. Anonymkode: cb7e9...81d Det er bare kvinner som ikke er komfortabel med egen kropp og sliter med selvbildet som er nærtagende på dette. Anonymkode: 730ff...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå