AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Jeg har vært samboer med kjæresten min i tre år nå, vi har vært sammen i fire år. Jeg har alltid vært på "plus size" siden når det kommer til kroppsfasong, men har gått ned 16 kg fra vi ble samboere, til den dag i dag. Jeg kan fremdeles gå ned 8-10 kg, uten at jeg vil bli radmager av den grunn. Jeg har selvsagt sett bilder av eksene til samboeren min, slanke damer med former på de rette stedene og en mer sexy utstråling enn jeg noen gang vil klare å inneha. Dette tærer noe voldsomt på selvtilliten min, og også frykten for at han vil gå fra meg, eller at han vil være utro fordi jeg ikke er hans type. Jeg kjenner at jeg har lyst til å gå ned mer i vekt, for hans skyld, ikke min egen. Jeg vil få en kropp som han er vant til og som passer bedre inn i hans "standard". Er det noen som har opplevd det samme, men som klarte å komme seg over disse destruktive tankene og følelsene? I så fall, hvordan klarte du det? Anonymkode: 8c667...418 5
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Han gikk FRA disse kvinnene og TIL deg. Vær deg selv, du kommer til å ha det best med deg selv da og det er garantert viktigere for mannen din enn at du later som du er noen andre enn den du er. Anonymkode: fe094...928 7 8
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er mann forresten… Anonymkode: fe094...928 Du er TS og du er mann? Nei, du er absolutt ikke kvinne med kvinnelige former i så fall. Så hva er problemet egentlig? Anonymkode: 23184...2d9 1
Mardina Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er TS og du er mann? Nei, du er absolutt ikke kvinne med kvinnelige former i så fall. Så hva er problemet egentlig? Anonymkode: 23184...2d9 Du ser vel at det er forskjellige anonym-koder? 🤔 8
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Mardina skrev (5 minutter siden): Du ser vel at det er forskjellige anonym-koder? 🤔 Jeg har også forskjellige anonym-koder ila samme dag. Så betyr ikke nødvendigvis at det er annen person. Anonymkode: 23184...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Er du sikker på at han har en "type" sånn utseendemessig, da? Det kan jo hende han har valgt dere alle hovedsakelig pga. andre kvaliteter? De mennene jeg har hatt forhold til har i alle fall hatt ganske forskjellige kroppsfasonger og vekt, uten at det er noe jeg har tenkt så mye over. Anonymkode: 698a5...20b 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også forskjellige anonym-koder ila samme dag. Så betyr ikke nødvendigvis at det er annen person. Anonymkode: 23184...2d9 Ikke i en tråd. Anonymkode: 6211b...8f0 8
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er du sikker på at han har en "type" sånn utseendemessig, da? Det kan jo hende han har valgt dere alle hovedsakelig pga. andre kvaliteter? De mennene jeg har hatt forhold til har i alle fall hatt ganske forskjellige kroppsfasonger og vekt, uten at det er noe jeg har tenkt så mye over. Anonymkode: 698a5...20b Tenkte jeg også. (Er mann.) Ingen selvfølge at "min type" må handle mest om type kropp, det kan veldig godt handle om annet enn det. Eller det kan også hende at ts kunne tenke at hun er mer "hans type" enn eksene faktisk var. Det er ikke alle man matchet like bra med når det kom til stykket, og ekser er ekser av forskjellige grunner. Anonymkode: 87af7...86d 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Det først emin eksmann sa til meg da han møtte dennye kjæresten min var, "jøss,han der er jo ikke din type." Det han ikke visste var at det var han jo. Det v ar eksen som ikke var min type. Man kan uansett ha flere typer. Anonymkode: 9e3e5...9ff 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også forskjellige anonym-koder ila samme dag. Så betyr ikke nødvendigvis at det er annen person. Anonymkode: 23184...2d9 Hæ? Man har selvfølgelig samme anonymkode i samme tråd😆 Anonymkode: f6692...043 6
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Jeg er overhodet ikke min manns "type" heller, verken av utseende eller personlighet, men så endte alle de tidligere forholdene hans dårlig også, og vi har vært sammen i snart 20 år. Så noen ganger er folks "type" mer enn uvane enn noe som er bra for dem. Anonymkode: 58276...446 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april For meg er ikke en "type" noe som har med utseende å gjøre. Det går mer på hvordan jeg opplever han som mann, og hvordan han agerer og responderer på meg. Samspill. Det kan være spennende. Anonymkode: 20fca...f2b
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april Du har lyst til å bli som de han gikk fra? Det virker jo ganske ulogisk. Anonymkode: 78798...852
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du har lyst til å bli som de han gikk fra? Det virker jo ganske ulogisk. Anonymkode: 78798...852 Det er jo ikke nødvendigvis han som gikk fra dem, ved noen tilfeller var det felles enighet og ved andre tilfeller så er det han som har blitt "dumpet". Han er jo heller ikke nødvendigvis den som er generøs med å gi komplimenter, han kan gjerne si at jeg er fin ved spesielle anledninger når jeg har pyntet meg litt ekstra, men utover det så er det sjeldent jeg hører han si fine ting om hva han tenker om meg. Når man da allerede har et dårlig selvbilde og lite selvtillit, så er det ikke så mye som skal til før mine tanker og fantasier, blir bekreftet. Likevel, jeg har jo fått noen oppmuntrende tilbakemeldinger her, som var fine å lese. Jeg må jo bare forsøke å endre på tankesettet mitt, og jobbe mer med selvtilliten min. TS. Anonymkode: 8c667...418 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er TS og du er mann? Nei, du er absolutt ikke kvinne med kvinnelige former i så fall. Så hva er problemet egentlig? Anonymkode: 23184...2d9 Paranoid-much? Jeg svarer TS og vi har ulik anonymkode. Men tro hva du vil for min del. Anonymkode: fe094...928 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå