AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Hei! jeg og mannen forsøkte for første gang anal stående i dusjen. Mye forberedelser og det var ikke vondt under seansen MEN- jeg hadde fingre inni vagina og kunne nesten kjenne penis komme «feil» - mao ikke inn i rumpa men dytte inn mot vagina fra rumpa. etterpå så går man jo på toalett etc og jeg ligger framdeles 40 minutter etterpå med skikkelig smerter i rumpe/skjeden. Kjennes ut som om jrg har slått halebeinet pluss har enorme menssmerter. er dette farlig eller kan det være menstruasjons lignende smerter som ble trigget av anal sexen? Noen som har opplevd lignende? jeg har hatt ca samme etter veldig intens og hard sex men ikke denne smerten i rumpa, som framdeles er der og som gjør bevegelse vondt. kan også si vi jevlig har anal sex men jeg har aldri hatt smerter eller vansker etterpå. Anonymkode: 34496...6bb
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Analsex er jo ikke naturlig uansett hvor mye du digger det. Kroppen er ikke laget for å få stanget noe opp der om og om igjen. Du bør kontakte lege om smerten ikke gir seg. Anonymkode: b0a58...e84 8 8
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Analsex er jo ikke naturlig uansett hvor mye du digger det. Kroppen er ikke laget for å få stanget noe opp der om og om igjen. Du bør kontakte lege om smerten ikke gir seg. Anonymkode: b0a58...e84 Forsøker å finne informasjon på nettet men fant ingenting relativt. Har framdeles dump smerte så avventer litt. joda og jada men analsex er ufarlig så lenge man gjør det med forsiktighet. Nå har jeg hatt anal i mange år uten skader eller problemer før. Anonymkode: 34496...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april 1 minutt siden, AnonymBruker said: Forsøker å finne informasjon på nettet men fant ingenting relativt. Har framdeles dump smerte så avventer litt. joda og jada men analsex er ufarlig så lenge man gjør det med forsiktighet. Nå har jeg hatt anal i mange år uten skader eller problemer før. Anonymkode: 34496...6bb Ja det er viktig å være forsiktig, for det er jo en risk at man kan få skader. Selv har jeg intense smerter om jeg putter noe opp der som er større en en buttplug, uansett hvor lang tid vi bruker og hvor mye glid. Man må lytte til kroppen God bedring! Anonymkode: b0a58...e84 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er viktig å være forsiktig, for det er jo en risk at man kan få skader. Selv har jeg intense smerter om jeg putter noe opp der som er større en en buttplug, uansett hvor lang tid vi bruker og hvor mye glid. Man må lytte til kroppen God bedring! Anonymkode: b0a58...e84 Ja okay takk for tilbakemelding! Kanskje den stående posisjonen var veldig dårlig anatomisk 🫣 Anonymkode: 34496...6bb
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Hadde aldri tatt noen sjanser her og bestilt time hos fastlegen så snart som mulig. Man har ikke lyst å få permanente og kroniske skader og problemer med fordøyelseskanaler. Anonymkode: 52c33...789 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Høres ut som han har støtt hardt borti livmorhalsen. Sånt kan sikkert skje fra analen også, det er ganske fleksibelt og tøyelig i anal-skjede skilleveggen. Ikke farlig med andre ord, men kan være svært smertefullt og lammende i timevis etterpå. Anonymkode: cf70e...8c4
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april Farlig å ødelegge tarmen ja Anonymkode: e2e9f...2fd 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Høres ut som han har støtt hardt borti livmorhalsen. Sånt kan sikkert skje fra analen også, det er ganske fleksibelt og tøyelig i anal-skjede skilleveggen. Ikke farlig med andre ord, men kan være svært smertefullt og lammende i timevis etterpå. Anonymkode: cf70e...8c4 Det er det jeg mistenker. Er framdeles øm , men det går bedre. Takk for svar-😊 Anonymkode: 34496...6bb
AnonymBruker Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er det jeg mistenker. Er framdeles øm , men det går bedre. Takk for svar-😊 Anonymkode: 34496...6bb Jeg har hatt det slik etter vaginalt samleie med min partner som har akkurat litt for stor penis for meg. Klarte ikke stå oppreist på flere timer etterpå. Det er verst rundt eggløsning, og han kan ikke ta meg i doggy, da kommer han for langt inn. Tror det er fordi han støter mot livmorhals, han kjenner også veldig motstand der inni. (Men vi har ikke analsex) Anonymkode: b068b...199 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Alt vi kvinner gjør for å tekkes mannen. Om mannen sliter med å komme foretrekker han doggy - hos meg som hos så mange andre kvinner gjør doggy VONDT - men lar ham slippe til kun for at han skal komme. Menn er og blir noen nek av noen drittsekker.....tenker kun på seg selv og sin egen nytelse. Anonymkode: 60266...2d2 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt vi kvinner gjør for å tekkes mannen. Om mannen sliter med å komme foretrekker han doggy - hos meg som hos så mange andre kvinner gjør doggy VONDT - men lar ham slippe til kun for at han skal komme. Menn er og blir noen nek av noen drittsekker.....tenker kun på seg selv og sin egen nytelse. Anonymkode: 60266...2d2 Doggy gjør vanligvis ikke vondt med mindre han stanger mot livmorhalsen. Anonymkode: de70a...9ed
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Doggy gjør vanligvis ikke vondt med mindre han stanger mot livmorhalsen. Anonymkode: de70a...9ed Men det skjer jo ofte hos kvinner - men likevel finner vi oss i det og biter tenna sammen 😉 Anonymkode: 60266...2d2
AnonymBruker Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt vi kvinner gjør for å tekkes mannen. Om mannen sliter med å komme foretrekker han doggy - hos meg som hos så mange andre kvinner gjør doggy VONDT - men lar ham slippe til kun for at han skal komme. Menn er og blir noen nek av noen drittsekker.....tenker kun på seg selv og sin egen nytelse. Anonymkode: 60266...2d2 Dette er jo helt feil. jeg liker en god del smerte og her er det mannen som må tekkes meg og av og til gjøre ting han ikke er helt komfortabel med.🙃 nå er ikke anal sex en av de tingene. Som jeg skrev i innlegget hadde jeg heller ikke smerter under akten- men etterpå Anonymkode: 34496...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er jo helt feil. jeg liker en god del smerte og her er det mannen som må tekkes meg og av og til gjøre ting han ikke er helt komfortabel med.🙃 nå er ikke anal sex en av de tingene. Som jeg skrev i innlegget hadde jeg heller ikke smerter under akten- men etterpå Anonymkode: 34496...6bb Hva er feil? Du mener at kvinner flest foretrekker smerte under sex? 😉 Anonymkode: 60266...2d2
AnonymBruker Skrevet 19. april #17 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har hatt det slik etter vaginalt samleie med min partner som har akkurat litt for stor penis for meg. Klarte ikke stå oppreist på flere timer etterpå. Det er verst rundt eggløsning, og han kan ikke ta meg i doggy, da kommer han for langt inn. Tror det er fordi han støter mot livmorhals, han kjenner også veldig motstand der inni. (Men vi har ikke analsex) Anonymkode: b068b...199 Partner her er også i en god størrelse og jeg har opplevd smerter pga for dyp inntrengning i ettertid. Mitt problem er at når vi holder på så liker jeg litt smerte og at han stanger oppi. har derimot ikke opplevd denne type smerte i ettertid så noe stående analsex prøver jeg ikke igjen 🤭 Anonymkode: 34496...6bb
Even Tuell Skrevet 19. april #18 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alt vi kvinner gjør for å tekkes mannen. Om mannen sliter med å komme foretrekker han doggy - hos meg som hos så mange andre kvinner gjør doggy VONDT - men lar ham slippe til kun for at han skal komme. Menn er og blir noen nek av noen drittsekker.....tenker kun på seg selv og sin egen nytelse. Anonymkode: 60266...2d2 Hva mener du med 'tekkes mannen'... innlegget sier ingenting om hvem som initierte analsex, og hvor mye hver av dem ønsket det. Det står heller ingenting i innlegget om at trådstarter føler seg presset til analsex. Du kan ikke overføre egne erfaringer og egne valg til trådstarter ... eller andre kvinner. At du ikke liker doggy, men likevel har sex i doggy er utelukkende ditt valg. Du er et voksent menneske som kan si nei. I et forhold vil jeg også si at du har en plikt til å si nei... for forhold kan bare fungere om man åpent kommuniserer. Ingen er tankelesere, selv ikke menn. Men det virker likevel litt som om du bebreider han for å ikke forstå at doggy ikke er en bra stilling for deg ... når du ikke sier i fra. Hadde du derimot kommunisert bedre om hva du liker, og ikke liker, ville du nok sett at heller ikke han ønsker sex i doggy når det er vondt for deg. Ditt "stille offer for hans nytelse" er ikke bare meningsløst, men også ødeleggende for deg, for han og for dere. Med mindre du har en kink for stille lidelse (ingen kink shame om du har), så foreslår jeg langt bedre kommunisering og langt mindre silent treatment rundt dette temaet. 2 5
AnonymBruker Skrevet 19. april #19 Skrevet 19. april Jeg har hatt det sånn noen ganger om jeg rir han og sitter bakover om du skjønner? Det har ikke vært noen suksess så her er det misjonær og doggy (ikke helt inn) som gjelder analt Anonymkode: 1741a...dd5
AnonymBruker Skrevet 19. april #20 Skrevet 19. april Jeg får det samme ved anal sex noen ganger, og det er en hemoride jeg har oppi der som noen ganger kan bli irritert og gi veeldig smerter i ettertid. Da holder jeg meg unna det en god stund og gjør tiltak for å «bedre» den. Har fått det undersøkt så vet årsaken til smertene. Anonymkode: 54128...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå