MalloryK Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Ny sesong nå! Første episode kom igår https://www.nrk.no/presse/programomtaler/na-kommer-en-ny-sesong-av-_fra-bolle-til-bestevenn_-1.17357660 1
MalloryK Skrevet 19. april Forfatter #2 Skrevet 19. april Mange forskjellige hunder med forskjellige problemer denne gangen. Han med de 2 dachsene var morsom da. 2
gansketeit Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april En som springer etter hunden og roper "vær så snill Kaja!", en som triller hundene sine rundt i vogn og en i rullestol som tenkte at en grand danois virker som det rette valget. Mye interessant. 29 1 3
MalloryK Skrevet 19. april Forfatter #5 Skrevet 19. april Ja, grand danoisen virker ihvertfall rolig. Men rart valg for en i rullestol. Vi får se 4
enkefru Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april gansketeit skrev (18 minutter siden): En som springer etter hunden og roper "vær så snill Kaja!", en som triller hundene sine rundt i vogn og en i rullestol som tenkte at en grand danois virker som det rette valget. Mye interessant. Hahah…. Lo meg skakk av han med Kaja 🤣🤣🤣 9
gansketeit Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april enkefru skrev (1 minutt siden): Hahah…. Lo meg skakk av han med Kaja 🤣🤣🤣 Ja🤣🤣🤣🤣"Men Kaja da! Vær så snill"🤣 De er søte da🥰 6
Wolfmoon Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Jeg syns i grunn problemstillingene til de fleste er rimelig gjenkjenbare utfra hva jeg ser ute i den virkelige verden. 5
Maia70 Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april Jeg har ikke sett på det siden første sesong da hun tvang en hund av en stor rase inn i en bil den ikke ville inn i, mest sannsynlig på grunn av leddproblemer. De sa den var "snobbete" fordi den foretrakk en Mercedes (som har førsteklasses dempere). En annen hund tok hun rett ut i trafikken i Oslo, fordi den reagerte på biler. Det kalles "flooding". Det var mer også, jeg og mange andre her var mindre imponert. Sånt er vondt å se på. Har det blitt noe bedre nå? 7 1 1
os Maxilla Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Huff, vet ikke om det er pms-en som tar meg eller om disse deltakerne er mye verre enn vanlig. Flere av dem virker jo HELT sløkket Stakkars Bebi og Bo. Hvordan de lyste opp med en gang de fikk trene litt med Maren! Håper ikke oppdretteren ser på, jeg hadde fått helt vondt i magen. Han har ikke greid å gjøre dem stuerene engang, og "løser det" med å låse stakkaren ute. Hunden hadde jo tisset på matta han hadde lagt frem, hva var den matta til da?? Han som løp rundt og ropte "vær så snill vær så snill" føltes som en absurd sketsj. Og han som sitter i rullestol og gikk for den største mulige hunden for å bevise noe... Kjenner jeg blir lei meg av at hvem som helst helt ukritisk bare kan gå ut og hente seg hvilken som helst hund. 31 5
Panda202 Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april MalloryK skrev (6 timer siden): Mange forskjellige hunder med forskjellige problemer denne gangen. Han med de 2 dachsene var morsom da. Mange eiere med forskjellige problemer.. 5 1
parmanoia Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april Skal de lage freak show av dette også? Må de gjøre det av alt om dagen? 2
enkefru Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april gansketeit skrev (18 timer siden): Ja🤣🤣🤣🤣"Men Kaja da! Vær så snill"🤣 De er søte da🥰 Han minnet meg om Knut-Arild Hareide 😂😂 Han og Kaia er alene verdt å se på for… 16 2
onyx Skrevet 20. april #14 Skrevet 20. april Det er galskap, men er jo underholdende da. 😅 Men jeg lurer jo på hvordan man kan faktisk være så clueless at man lar hundeholdet gå så langt uten å prøve å informere seg selv om hund og hundehold? Med så mye informasjon så lett tilgjengelig, har man egentlig en unnskyldning for å drive som eieren til dachsene eller Kaja? 9
gansketeit Skrevet 20. april #15 Skrevet 20. april enkefru skrev (3 timer siden): Han minnet meg om Knut-Arild Hareide 😂😂 Han og Kaia er alene verdt å se på for… Ja det er sant😂😂Hareide🤣Spot on! 4
apekatthaler Skrevet 20. april #16 Skrevet 20. april Minnet meg om en Robert Stoltenberg-karakter, der han løper etter og roper "Vær så snill, Kaja, Kaja!"😀 Ganske kjipt å se de to dachsene, de ble jo behandlet som dukker 😟 8
pop up bruker Skrevet 20. april #17 Skrevet 20. april enkefru skrev (13 timer siden): Han minnet meg om Knut-Arild Hareide 😂😂 Han og Kaia er alene verdt å se på for… Enig!! 😅😅 1
pop up bruker Skrevet 20. april #18 Skrevet 20. april Noen som vet hvor regnjakka Maren hadde i første epiosde under introen? Den var så fin!
pop up bruker Skrevet 20. april #19 Skrevet 20. april Jeg tror dette med bedømning kan være lurt, for jeg husker noen som ikke har tatt det like seriøst. Blant annet mener jeg det var en tv-kjendis som droppet flere episoder fordi han hadde opptak. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå