AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Har noen tips et serum for oss med rosacea? Ønsker ekstra fukt (tørre steder i ansiktet), og noe som er beroligende på huden. Anonymkode: fb228...72c
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Tror det mest naturlige er best, f.eks agurkskiver. Har tendenser til rosacea selv og jeg merker det blusser veldig opp i påsken etter alt for mye sukker og brus (store mengder i flere uker) Så regner med det demper seg når jeg endrer kosthold over helga, skal drikke mer vann og spise mer grønt + periodisk faste. Er rød og flekkete i kinnene og kjeveparti, det er vel kroppen min som sier i fra at den har en betennelse. Anonymkode: 8e062...322
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Jeg har en krem som jeg får hos legen. Den inneholder Ivermektin. Funker kjempebra, og er ikke hard mot huden. Soolantra heter den. Anonymkode: c06b0...d40
Capazitet Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Eg brukar eit serum frå Aveeno som heiter Calm frå Lookfantastic. For tørr og sensitiv hud. Har og rosacea. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Jeg bruker Centella serum fra Skin1004, jeg synes det roer ned. https://skinsecret.no/produkter/serum/skin1004-madagascar-centella-ampoule/ Anonymkode: d2a39...04c
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Har selv rosacea. Har prøvd litt forskjellig når det gjelder kremer, kan nevne dem selv om det ikke er serum. Av koreansk så er disse ganske beroligende: - Cosrx, Hydrium Green Tea Aqua Soothing Gel Cream - Round lab, Mugwort calming cream -I'm from, Licorice calming cream Ellers prøver jeg nå La Roche Posay Toleriane Rosaliac AR som er en grønn krem/serum som beroliger rødhet og dekker litt over rødhet. Anonymkode: 48275...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå