AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april I juni-juli med et budsjett tiøsvarende 50 000 nok. 1 person. Anonymkode: 7b1fd...046
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Ja. Om du begrenser deg til ett sted i hvert land. Ellers blir det bare stress hvor du egentlig ikke opplever men bare reiser. Anonymkode: 32b27...2a7
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Om du begrenser deg til ett sted i hvert land. Ellers blir det bare stress hvor du egentlig ikke opplever men bare reiser. Anonymkode: 32b27...2a7 Jeg ville droppet Kina, av politiske/sikkerhetsmessige årsaker + det er mer enn nok med to land på tre uker. Dessuten sparer du litt penger på forflytning ved å droppe Kina. Jeg har ikke vært i hverken Japan eller SK, men går ut fra at prisnivået er høyt, og at du må være veldig bevisst på pengebruken hvis du bare skal bruke 50k på tre uker (jeg går ut fra at flybilletter til/fra kommer utenom her!!). Hvis du bruker 1000kr per natt på overnatting har du brukt opp nesten halve budsjettet bare der - og jeg tipper du må betale mer for overnatting enn det. Vesentlig mer, om du reiser til de største byene. Anonymkode: 60863...464
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Fullstendig bortkastet, da du ikke rekker å se noe som helt i noen av landene med den tidsrammen og det budsjettet. Du kommer bare til å reise bort tid og penger. Jeg ville valgt et av landene og brukt tre uker, uten å reise for mye rundt. Da holder budsjettet lenger. Anonymkode: 03fa5...3da 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå