Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ahhh. Trenger en utblåsning. Jeg er en ganske usosial person, introvert vil vel noen kalle det. Jeg jobber på typisk kvinnearbeidsplass. Jeg kan være sosial på jobb, men har absolutt ingen interesse av å kommunisere med noen utenom. Jeg har nok med min egen familie, og barnas venner. Nå har jeg en kollega som jeg tror ser det som sin mission å sosialisere med meg. Vi har en chattegruppe, som jeg har skrudd av varsler på. Kikker innom en gang i uken. Jeg har til og med sagt klart i fra at jeg ikke klarer så mange varsler og meldinger. Nå sender hun meg meldinger på telefonen i stedet, flere ganger I uken. Om helt meningsløse ting, men som er meldinger jeg "må" svare på. Jeg blir helt tappet. Hvis jeg ikke svarer får jeg sympati neste gang jeg møter henne, for stakkars meg som har så mye at jeg ikke orker svare en gang.   Arg!! Hater folk! 

Anonymkode: c92f3...ea9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt. Med mindre man vil bytte nummer, er det nesten ikke noe annet å gjøre enn å si tydelig fra. Jeg hadde en som ringte meg daglig i perioder, ofte sent på kvelden. Og som ikke ga seg om jeg ikke svarte. Det ringte og ringte og ringte, og etter noen sekunders pause ringte det på nytt. Jeg sa fra at det ble for mye og at jeg ikke kom til å svare på tlf fremover. Hun ble fornærmet, men sluttet i hvert fall å ringe.

Anonymkode: 6be8f...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og om 10 år (når barna har flytta ut og du har mista kontakten med foreldrene til barnas venner kjem du til å skrive eit innlegg på KG med overskrifta": Hvordan få venner

Anonymkode: d43ca...174

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ei som MÅ ha jobbvenninne. Erfaringsmessig utrolig intense damer. Bare å sette grenser.

Anonymkode: 4fc27...21f

AnonymBruker
Skrevet

Bare skjul varsler fra henne på mobilen også. Da kommer ikke disse varslingene frem, hvis du har Iphone i hvertfall.

Anonymkode: b6be0...7d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...