AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Jeg er usikker på hvor denne skal postes, men prøver her. Jeg har nylig blitt annen med en kar som er del av en større kompisgjeng der det festes mye. Sekv har jeg vært lite på byen og vil ikke mase på typen sånn at jeg virker usikker. Jeg stoler på ham, men lurer på en ting; når gutta fester sammen fra tidlig kveld til utpå natta, hva holder de på med? Jeg vet de spiser middag utpå kvelden på en restaurant og deretter går de ut. Hva holder de på med i løpet av alle disse timene egentlig? I dag er han utslått og sover nok størsteparten av dagen. Anonymkode: 7b6bb...71a
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april De drikker øl og skravler, mest sannsynlig. Anonymkode: 241bf...3f7
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Samme jeg gjør med venninner 🤷 Skravler, henger, koser oss i hverandres selskap. Hva gjør du på venninne kvelder? Anonymkode: 40dfc...0dc 4
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Samme jeg gjør med venninner 🤷 Skravler, henger, koser oss i hverandres selskap. Hva gjør du på venninne kvelder? Anonymkode: 40dfc...0dc Gjør det samme med mine venninner, bare drikker ikke så mye.ts Anonymkode: 7b6bb...71a
Rosa Gnom Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gjør det samme med mine venninner, bare drikker ikke så mye.ts Anonymkode: 7b6bb...71a Vi gjør akkurat det samme. Drikker drikke og spiser god mat. Skravler og tøyser. Hører på musikk. Skjer ikke så utrolig mye mer enn det egentlig.
Gratis Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Blant unge menn (20+) så ligger det ofte litt konkurranse inni bildet når alkoholen kommer på bordet. Det er jo også i de situasjonene de kan prate fritt. 🙂 Er de 40+ så hadde jeg blitt mer bekymra 😄 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april De jeg vet om som har penger, fester litt som Exitgutta. Selvsagt ikke SÅ ekstremt, men det er faen ikke så langt unna heller... De jeg kjente til i mine yngre dager som ikke hadde penger, var likevel litt likedan, bare langt mer... harry. Flatfyll, men likevel damer og manglende verdier. Rusmidler i begge leirer, bare en annen tyoe rusbruk. Høytfungerende kokainbruk på de jeg nå kjenner, de med penger og stødige liv med "alt på stell". Småbarnsfedre og "lojale" ektemenn. Helt på trynet... Anonymkode: 82e4c...630 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De jeg vet om som har penger, fester litt som Exitgutta. Selvsagt ikke SÅ ekstremt, men det er faen ikke så langt unna heller... De jeg kjente til i mine yngre dager som ikke hadde penger, var likevel litt likedan, bare langt mer... harry. Flatfyll, men likevel damer og manglende verdier. Rusmidler i begge leirer, bare en annen tyoe rusbruk. Høytfungerende kokainbruk på de jeg nå kjenner, de med penger og stødige liv med "alt på stell". Småbarnsfedre og "lojale" ektemenn. Helt på trynet... Anonymkode: 82e4c...630 Dette er min erfaring også, uansett om folk har penger eller ei. Anonymkode: 8f18e...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er min erfaring også, uansett om folk har penger eller ei. Anonymkode: 8f18e...9eb Ta her. Er slikt jeg er litt bekymret for… ingen av de er spesielt rike, men prioriterer penger på festing. De fleste av de er single og alle rett over 30. Anonymkode: 7b6bb...71a
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta her. Er slikt jeg er litt bekymret for… ingen av de er spesielt rike, men prioriterer penger på festing. De fleste av de er single og alle rett over 30. Anonymkode: 7b6bb...71a Hadde jeg fortsatt vært i 30-årene hadde jeg pinadø gjort det samme. Man lever bare en gang, og det er jo dette man husker når man sitter på gamlehjemmet og mimrer tilbake. Ikke de ulidelig mange kjedelige hverdagene livet stort sett består av. Anonymkode: a2940...9aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ta her. Er slikt jeg er litt bekymret for… ingen av de er spesielt rike, men prioriterer penger på festing. De fleste av de er single og alle rett over 30. Anonymkode: 7b6bb...71a Har du noen grunn til å mistenke manglende verdier rundt kvinner? Feks gjebnom humor og vitser, stygge kommentarer, noen tegn til sjåvinistiske syn? Anonymkode: 82e4c...630
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Nå sier du ikke noe om alder her. Ser på sønnen på 20 når de er ute så spiser de mst, hvis ikke en av gutta har laget noe. Vi bor på en liten plass så kun 2 steder å gå. De drikker, prater, hører på bande e som spiller, så danser en del av de swing og linedance. Så kan si hvis jeg har vært sjafør så har jeg til tider hentet gutter som nesten er edru igjen etter å ha danset🤣. Eller de driver i garasjen til en eller annen drikker, prater og skrur bil Så ser jeg eks gubben drar til en av kameratene, prater, spiser mat, koser seg foran et bål, evnt drar samme sted som sønnen her er🤣 Anonymkode: 290b4...bf5
AnonymBruker Skrevet 19. april #13 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå sier du ikke noe om alder her. Ser på sønnen på 20 når de er ute så spiser de mst, hvis ikke en av gutta har laget noe. Vi bor på en liten plass så kun 2 steder å gå. De drikker, prater, hører på bande e som spiller, så danser en del av de swing og linedance. Så kan si hvis jeg har vært sjafør så har jeg til tider hentet gutter som nesten er edru igjen etter å ha danset🤣. Eller de driver i garasjen til en eller annen drikker, prater og skrur bil Så ser jeg eks gubben drar til en av kameratene, prater, spiser mat, koser seg foran et bål, evnt drar samme sted som sønnen her er🤣 Anonymkode: 290b4...bf5 Ts her, de er tidlig i tredveårene. Håper de fester like uskyldig som gutta dine. Anonymkode: 7b6bb...71a
AnonymBruker Skrevet 19. april #14 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du noen grunn til å mistenke manglende verdier rundt kvinner? Feks gjebnom humor og vitser, stygge kommentarer, noen tegn til sjåvinistiske syn? Anonymkode: 82e4c...630 Ts her, nei det har jeg ingen grunn til. Anonymkode: 7b6bb...71a
Gratis Skrevet 19. april #15 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg fortsatt vært i 30-årene hadde jeg pinadø gjort det samme. Man lever bare en gang, og det er jo dette man husker når man sitter på gamlehjemmet og mimrer tilbake. Ikke de ulidelig mange kjedelige hverdagene livet stort sett består av. Anonymkode: a2940...9aa Når du sitter på gamlehjemmet så er det kun dine barn, barnebarn og oldebarn som har verdi. Ikke hvor lenge du var drita i 30-årene, alle de du festa med er stort sett i grava uansett.
AnonymBruker Skrevet 19. april #16 Skrevet 19. april Gratis skrev (9 minutter siden): Når du sitter på gamlehjemmet så er det kun dine barn, barnebarn og oldebarn som har verdi. Ikke hvor lenge du var drita i 30-årene, alle de du festa med er stort sett i grava uansett. Jeg har ikke barn og skal ikke ha det heller. Anonymkode: a2940...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå