andyen1990 Skrevet 19. april #1 Skrevet 19. april Hei har gjort et valg her i livet om å få barn i lag med en dame som verken har fast inntekt har 1 barn fra før og 2 hunder. Dette barnet har hun valgt og ha 100 prosent omsorg for da barnefar ikke var intressert i og ha dette barnet. Mest trolig grunnet økonomien rundt dette. De ar enig til de plutselig ikke var enig. Hun søker seg ufør mest pga at hun taper så mye penger på å gå ut i jobb. Å sier hun ikke klarer. Grunnen til at eg skriver dette er fordi jeg er mest bekymret for mitt eget barn vil eg elske det vil jeg få mulighet til og ha sammvære med dette barnet? Hun sier så fint at jada dette går fint. Rent økonomisk så går vi på ræv. Fordi hun ikke klarer å styre den selv. Barne faren har fått 2 nye barn og prioroterer disse mer og henger da etter på barnebidragene som skal gå til dette barne de skulle ha sammen. Så da blir liksom dette mitt problem oppi alt det andre hun verken betaler husleie til meg ingen strøm nesten ikke mat da hun roter vekk pengene hvor de går vet jeg ikke det bare surrer og går.
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april Dette hørtes ikke liv laga ut spør du meg. Du er jo bare 35-36, hvorfor har du valgt deg en så dårlig barnemor? Finn en annen kvinne… Anonymkode: a93a6...738 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Ditt valg. Du vet jo hvordan situasjonen er og du kan ikke komme å klage etterpå. Anonymkode: d075b...971 4
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette hørtes ikke liv laga ut spør du meg. Du er jo bare 35-36, hvorfor har du valgt deg en så dårlig barnemor? Finn en annen kvinne… Anonymkode: a93a6...738 34-35, mener du vel? De som er født i 1990 blir 35 år i år. Åpenbart at dette er en dame det ikke er verdt å samle på. Gjør alt du kan for barnet oppi dette, men kvitt deg med dama asap! Anonymkode: 89362...f9d
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Du må jo øke lønna di. Ellers synes jeg du har tatt noen rare valg. 😆 Anonymkode: 35ddd...19a
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Hva som gjorde at du falt for henne da? Det går an å sette ned foten ig si at dette får ikke i forhold til økonomien. Vi må gjøre noe og hva skal vi gjøre. Hun kan ta barnebidraget gjennom nav slik at hun får penger hver mnd hvis han sløver med det. Anonymkode: 30d71...126 1
Snok1 Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Jeg måler 8/10 på Troll-O-Meteret. Forsøk å holde LITT igjen på de eksotiske detaljene så øker du troverdigheten. Her er faktisk din store innsats blitt din største fiende. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april andyen1990 skrev (4 timer siden): Hei har gjort et valg her i livet om å få barn i lag med en dame som verken har fast inntekt har 1 barn fra før og 2 hunder. Dette barnet har hun valgt og ha 100 prosent omsorg for da barnefar ikke var intressert i og ha dette barnet. Mest trolig grunnet økonomien rundt dette. De ar enig til de plutselig ikke var enig. Hun søker seg ufør mest pga at hun taper så mye penger på å gå ut i jobb. Å sier hun ikke klarer. Grunnen til at eg skriver dette er fordi jeg er mest bekymret for mitt eget barn vil eg elske det vil jeg få mulighet til og ha sammvære med dette barnet? Hun sier så fint at jada dette går fint. Rent økonomisk så går vi på ræv. Fordi hun ikke klarer å styre den selv. Barne faren har fått 2 nye barn og prioroterer disse mer og henger da etter på barnebidragene som skal gå til dette barne de skulle ha sammen. Så da blir liksom dette mitt problem oppi alt det andre hun verken betaler husleie til meg ingen strøm nesten ikke mat da hun roter vekk pengene hvor de går vet jeg ikke det bare surrer og går. "Hun søkte seg ufør" faktisl. Er liksom ikke en enkel søknadsprosess man bare velger ut av det blå. Hun er vel syk, men det sier du ikke et ord om. Hun er liksom bare lat og roter til økonomien. Du står der visst bare som en tøffel og ser på at det skjer. Lykke til. Anonymkode: 642be...2bf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå