AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:09 #21 Del Skrevet lørdag kl 08:09 Jeg har det ganske likt som deg, ts. Tror jeg har et bekreftelsesbehov, men vet ikke hvorfor jeg stadig blir betatt av andre menn. Mitt forrige forhold varte i over 15 år, og jeg var stadig betatt av andre menn (også forelsket). Unnskyldte det med at forholdet ikke var bra, og gikk før jeg var utro, men merker tendensen nå i mitt nye forhold som har vart noen år også. Nå prøver jeg å dyrke en hobby, fremfor å tenke på andre menn. Gjøre meg selv lykkelig uten å måtte ha bekreftelse eller oppmerksomhet fra andre enn min fantastiske mann. For jeg vil jo ha han, men samtidig er det en liten sorg å ikke kunne være fri til å flørte og gjøre som jeg vil. Anonymkode: 0a6ac...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet lørdag kl 08:13 #22 Del Skrevet lørdag kl 08:13 Snok1 skrev (4 minutter siden): Vi har en felles elsker, som vi begge har veldog bra samspill med. Et virkelig lykketreff! Jeg møtte et par hvor jeg og hun i paret ble litt tett. Ingen romantikk, vi bare hadde mange felles kontaktpunkter utover sex. Både min kjæreste og hennes mann påpekte dette. Da avsluttet vi relasjonen før en eventuell sjalusi utviklet seg. Så nei, sjalusi har ikke vært et problem selv etter mange år. Nå er det heller ikke slik at vi puler rundt uke etter uke. Vi har livet fullt av jobb, familie, hjem, venner og hverandre. Non-monogami opptar en liten flik av våre liv og er på ingen måte definerende for hvem vi er. Tror jeg. Kanskje det bare er slik at det vi to elskende deler føles helt naturlig for oss. Jeg registrerer jo at det skaper sterke følelser hos andre, og det forbauser meg alltid. Så dere har samme elsker, er det slik å forstå. Mer sånn MMF da? men er jo kjempe kjekt at en kan få litt ekstra krydder in i forholdet. Eg er bare så fascinert over at en får slikt til å fungere. dere er veldig heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 08:19 #23 Del Skrevet lørdag kl 08:19 Soft mann skrev (1 minutt siden): Så dere har samme elsker, er det slik å forstå. Mer sånn MMF da? men er jo kjempe kjekt at en kan få litt ekstra krydder in i forholdet. Eg er bare så fascinert over at en får slikt til å fungere. dere er veldig heldige Ja, kall det gjerne MMF. Vi ser også på oss selv som veldig heldige. Ingen av oss gikk inn i forholdet med non-monogami som mål, vi hadde vel ikke en noe særlig språk for hvordan et slikt forhold ville kunne være. Men så utviklet det seg altså slik sakte og uten noen uenigheter verd å nevne. Takk for anerkjennelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet lørdag kl 08:40 #24 Del Skrevet lørdag kl 08:40 Anonym11223344 skrev (8 timer siden): Gjennom alle forholdets faser fantaserer jeg om andre, til og med nå, i høy alder og flere halvlange forhold bak meg. Feks: jeg er i et fire år langt forhold, elsker partneren, og tenker på andre jeg nylig har prata overfladisk med. Flere som har det sånn? Om du tenker og fantaserer men lar det bli med det, så er det vel ikke noe problem. Har selv vært gift i mange år, kona er den eneste jeg har vært til sengs med. Men har jo både tenkt og fantasert om andre, dog aldri levd ut fantasien men blitt trofast hos henne jeg er gift med. det er vel essensen, fantaser så mye du vil, men ikke lev ut fantasien med andre enn den du er i forhold med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet lørdag kl 09:19 #25 Del Skrevet lørdag kl 09:19 Jupp! Heldigvis fant jeg en partner som viste seg å være poly, og nå er livet så mye lettere 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet lørdag kl 09:33 #26 Del Skrevet lørdag kl 09:33 Anonym11223344 skrev (9 timer siden): Gjennom alle forholdets faser fantaserer jeg om andre, til og med nå, i høy alder og flere halvlange forhold bak meg. Feks: jeg er i et fire år langt forhold, elsker partneren, og tenker på andre jeg nylig har prata overfladisk med. Flere som har det sånn? jeg forstår deg, er fristende. Har hendt med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:16 #27 Del Skrevet lørdag kl 20:16 Hei ts, jeg lider nok av det samme som deg. Det jeg tiltrekkes av, er spenningen. Hvis jeg får ektra kjemi med noen, bruker jeg det til å piffe opp sexlivet med partneren. Skjer bare i fantasien, der er jeg utro så det holder. Har akseptert at dette er en del av meg, og ikke noe jeg prøver å fortrenge. Men også innsett hadde jeg krysset grensa og faktisk vært utro, hadde det vært lettere å gjøre det igjen og sjansen for at familielykken ryker er stor. Det er ikke verdt risikoen. Hilsen gift kvinne Anonymkode: 490ed...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:51 #28 Del Skrevet lørdag kl 20:51 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Monogami, éngifte, det prinsipp at en person bare kan være gift, eller leve i formelt partnerskap, med én annen person av gangen, Hvis du ikke er monogam så er du ikke trofast. Anonymkode: 351e4...907 Å være utro betyr å ha bak partners rygg, å gjøre noe som ikke er tro mot dem og deres grenser. Hvor grensen for utroskap er individuelt innad i relasjoner. Hilsen ikkemonogam som aldri har vært utro 😉 Anonymkode: 2870b...681 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:03 #29 Del Skrevet lørdag kl 21:03 Jeg skjønner ikke hvorfor flere drar inn det med utro og det å ikke være monogam her. TS er jo ikke i den situasjonen i det hele tatt. Fullt mulig å tenke på andre uten å gå videre med det. Gir bare litt ekstra spenning i hverdagen.👍 Anonymkode: e3677...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:43 #30 Del Skrevet søndag kl 18:43 Anonym11223344 skrev (På 19.4.2025 den 1.39): Gjennom alle forholdets faser fantaserer jeg om andre, til og med nå, i høy alder og flere halvlange forhold bak meg. Feks: jeg er i et fire år langt forhold, elsker partneren, og tenker på andre jeg nylig har prata overfladisk med. Flere som har det sånn? Nei, vi har begge stor moral og helt uaktuelt å være utro. Må si at begge foreldrene våre har vært utro og sett på nært hold hva det gjør med folk. I tilegg har vi ikke interesse av andre. Visst er det mange fine der ute, men ikke verdt å risikere ekteskapet for! Er ikke mann eller dame om du må dyppe/dyppes av andre når du er opptatt, slå opp istedet! Anonymkode: 7c2c0...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå