Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min beste venninne er gravid og venter barn i høst. Hun og mannen har prøvd i mange år, og de er overlykkelige. Jeg er så glad på deres vegne og vil gi noe skikkelig fint til den nyfødte / eventuelt venninnen min og mannen også.

Noen tips til hva jeg kan gi? Ingenting føles «bra nok» når jeg prøver å tenke ut en gave. 

Anonymkode: 65409...005

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har fått aller mest bruk for av alt jeg har fått, har vært hjemmestrikket ullpledd med hullmønster. Det er selvsagt både fint i utseende og varmt for baby med ull, men det føles også mye tryggere å ha det over baby f.eks på natta fordi han kan puste gjennom det hvis han får det over hodet. Har brukt det ekstremt mye, og det er også såpass stort på størrelse at jeg kan bruke det i flere år.

F.eks sånn: 

image.thumb.jpeg.50d91c88284121c4fff5820904f0caa0.jpeg

Anonymkode: c6125...0bd

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig! Støtter forslaget om ullteppe, det er en veldig fin gave😊

Andre ting som er kjekke å ha kan være cosyfix ammepute (gjerne sammen med en kurv med div snacks du vet hun liker, som hun kan spise mens hun ammer), sleepytroll, voksi baby carrier, vognpose til høsten/vinteren (jeg liker easygrow nord). En søt gåvogn, kanskje med navnet til barnet på? 

Anonymkode: 350b4...1ed

Gjest jegerrinne
Skrevet

Det som ble mest brukt her var et nydelig teppe med Marius mønster, nå som de er store  bruker de det til å sitte på når de er på tur

Skrevet

Ett fint sett fra LilleLam er alltid veldig hyggelig❤️ Støtter også ett skikkelig fint teppe, gjerne hjemmelaget😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et pledd som flere skriver, men gi det gjerne på forhånd. Ellers har de garantert allerede kjøpt pledd før fødsel. Det er sånt man bruker fra dag èn.

Selv fikk jeg en strikket vognpose fra min venninne. Jeg fødte på senvåren, så var ikke behov for noe veldig varmt. Det var tykt og godt, men ellers ingen isolerende egenskaper enn det ull i seg selv er. Den minnet om en gammel type maxipose (husker ikke hvordan det skrives), som skal brettes og kneppes med knapper. Den kunne brukes som både pledd og vognpose/bilstolpose. 

Anonymkode: eed80...859

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig at du ønsker å glede din venninne :) 

Dersom du kan strikke, tror jeg noe hjemmestrikka vil bli satt stor pris på. Teppe eller et kles-sett (må ikke nødvendigvis være til nyfødt). 

Ellers kan du jo også spørre henne om det er noe spesielt hun/de ønsker seg.

Anonymkode: 2ad30...512

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER dressen vår fra lillelam! 
Denne

Det er en dress vi bruker året rundt. På kjølige sommerkvelder ute eller når vi skal kjøre bil på vinteren siden den er tynn nok til å gjøre det trygt i bilstolen, samtidig som den er tykk nok til at ungen ikke blir for kald fra vi skal ut døra å til ungen er plassert i bilen. Et pluss for at de er superfine 🙊

Anonymkode: 6a00a...2cd

AnonymBruker
Skrevet

Ikke pledd, vi fikk 8 pledd til vår første🤣 Alle er fine og hjemmestrikket, men vi får jo ikke brukt de alle😅 Da vi ventet nr 2 sa jeg tydelig i fra at pledd har vi nok av😊 

Dress fra Lillelam er gull, de med glidelås som er passelig tykk. Vi har en i annenhver størrelse fra 62 - 98, helt supre😊 

Som en annen sier; god ammepute, sleepytroll, babycall, stellematte, lekematte, men sjekk at de ikke selv har kjøpt disse tingene😊 Til mor (og far): Hjemmelagde middager/bakverk som kan fryses og tines enkelt, gavekort på spa, favorittsnacks. 

Anonymkode: 44992...368

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på fotografering! Sånn type nyfødt med foreldrene . Angre bittelitt på at eg ikke gjorde det med mini, men får ta det igjen når neste unge eventuelt kommer. 

Anonymkode: c180c...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...