AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Har alltid brukt Joico sin proteinkur, og vært fornøyd. Eneste jeg ikke liker, er at innholdet etterhvert blir veldig rennende. Tenkte å prøve noe nytt, så lurte på hva dere andre med tilsvarende hårtype som meg er fornøyd med? Anonymkode: bb2c5...882
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april En fra Goldwell, hamstrer når den er på tilbud på Lyko eller blivakker. repair 60 sec eller noe slikt. Anonymkode: 92ab1...e06
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Sebastian Penetraitt hair mask Anonymkode: 7e9e8...411
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Anonymkode: 65b29...ab3 Det er protein jeg trenger, men tester gjerne ut den fra Moroccanoil som vedlikehold av fukt senere Anonymkode: bb2c5...882
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er protein jeg trenger, men tester gjerne ut den fra Moroccanoil som vedlikehold av fukt senere Anonymkode: bb2c5...882 Ikke nødvendigvis, håret blir tørt av det. Anonymkode: 65b29...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke nødvendigvis, håret blir tørt av det. Anonymkode: 65b29...ab3 Man skal jo alltid bruke balsam som gir fukt etter proteinkur. Blir ikke tørt da. Det er proteinkur som anbefales for reparering av håret etter bleking. Anonymkode: bb2c5...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå