Gå til innhold

Når man ligger i armene til hverandre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Er det da som regel tegn på kjærlighet mellom partene eller kan det føles fantastisk med "hvem som helst"? Hva er din mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er mulig at det kan føles fantastisk med "hvem som helst". Er nok mer ting som må til for min del, uansett hvor fantastisk det kanskje føles akkurat der og da.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tar det som et tegn på kjærlighet. Jeg trives ikke i armene på hvem som helst.

Det er ikke det å ligge i noens armer som jeg synes føles fantastisk, men å ligge i armene til en jeg elsker.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jeg tar det som et tegn på kjærlighet. Jeg trives ikke i armene på hvem som helst.

Det er ikke det å ligge i noens armer som jeg synes føles fantastisk, men å ligge i armene til en jeg elsker.

Enig i dette.

Gjest Gjest_Alma_*
Skrevet

Ja, det der lurer jeg veldig på!! Er veldig forelska i en i klassen min, og her om dagen lå vi i samme seng. Ikke noe som skjedde. Holdt kun irundt hverandre i søvne.

Og jeg tenker om han kanskje føler noe, eller kanskje han bare ser på det som veldig vennskapelig? Er vel individuelt..

Skrevet

Ingen jeg føler meg tryggere hos enn min kjære. Å ligge inntil ham og høre hjertet hans slå og kjenne lukten av huden hans og pustet hans mot kinnet mitt...

Det er fantastisk. :):hjerte: :hjerte: :hjerte:

*sukk* *drømme meg bort i knallblå øyne*

Og en ting er sikkert; jeg har ikke følt det slik i armene på noen annen.

Gjest gjest1
Skrevet

Det kan også hende at det er fantastisk for at sexen eller vennskapet er fantastisk. Det trenger ikke bety noe annet enn at det føles godt å ligge slik...

Skrevet

Det føles kun fantastisk når det er ei jente jeg er sammen med eller føler "alt" for.

Har opplevd å hatt jenter i "armene" mine hvor jeg ikke har følt en døyt for jenta... og det blir mer eller mindre frastøtende for min del. Mulig jeg er litt "rar" der, men det er i hvertfall slik det er for min del.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det beste stedet å sove i verden er i armene til mannen min................... Ingen andre steder sover jeg så trygt og godt. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Både og. Jeg har syntes det har vært fantastisk å ligge i armene til en jeg var veldig betatt av, men jeg kjente han jo ikke noe særlig, og det ble aldri noe forhold ut av det. Så det var jo ikke så mye kjærlighet inne i bildet.

Men jeg synes det er kjempefint å ligge i armene til kjæresten min, da:-) Og selv om det ikke er noen fasit så pleier man vel ikke å ligge i armene til noen man ikke liker så altfor ofte...

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

For min del er det tegn på kjærlighet. Jeg liker nemlig ikke å ligge i armkroken til "hvem som helst". :sjarmor:

Endret av Seniorita_
Gjest Gjest
Skrevet

Det ville bare føles svært ukomfortabelt for meg med et menneske jeg ikke var glad i. Men herre gud som jeg savner den følelsen av nærhet. Det å komme fysisk tett innpå et menneske man ikke føler noen nærhet til vekker bare avsky i meg. Men folk kan vel fungere forskjellig.

Gjest Gjesta
Skrevet

:Nikke:

Skrevet
Det kan også hende at det er fantastisk for at sexen eller vennskapet er fantastisk. Det trenger ikke bety noe annet enn at det føles godt å ligge slik...

Enig i dette jeg.

Tror det kan være fantastisk å bare ligge i armene til noen og kjenne nærheten fra et annet menneske, selv om det ikke nødvendigvis er den store kjærligheten.

Vennskap, god sex, eller et behov for nærhet som blir stilt i et lite øyeblikk i en hektisk tilværelse. Slik har i alle fall jeg opplevd det.

Tror også at det blir litt annerledes når man møter "the one" og kan ligge der og føle seg trygg for alltid, men det betyr ikke at det er den eneste måten to mennesker kan føle seg fantastisk i hverandres armer på.

Gjest -Lykke-
Skrevet

samme her :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes jo en mellomting mellom "hvemsomhelst" og Den Store Kjærligheten også, da. Å ligge i armene til mr "hvemsomhelst" er ikke noe særlig. Det er vel ikke noe man gjør daglig heller... Men jeg har jo ligget i armene til menn som jeg har vært forelsket i, pulevenner, venner (uten sex først, da) og hatt det fantastisk. Men ingenting slår armkroken til Den Store Kjærligheten, naturligvis.

Gjest Gjest
Skrevet

For å være ærlig tror jeg jenter lettere legger mye i dette enn menn...

For dem kan det veldig lett være bare fint der og da, uten at de trenger å ha NOE følelser for jenta. Lettere legger så mye mer i sånne ting.

• 2 uker senere...
Gjest Lille Du
Skrevet

Hoppsann;

Endelig et tema som eg har prøvd å få gehør for før her inne på forumet. Eg er gift og har en mann som ikke velger det å ligge tett inntil hverandre, sitte sammen i sofaen, og lignende...

Derfor kunne eg tenke meg det med en annen som er den typen...ikke direkte utroskap, men en slags dekking av det behovet...om noen her skjønner det...?

Akkurat det er veldig viktig for meg. Men er ikke forelsket eller betatt av den eg kunne tenke meg som "kosevenn". Men er bare venn med han og føler meg trygg sammen med han. Er det virkelig så ikke å tenke dette...?

Lille Du ;)

Skrevet
Hoppsann;

Endelig et tema som eg har prøvd å få gehør for før her inne på forumet. Eg er gift og har en mann som ikke velger det å ligge tett inntil hverandre, sitte sammen i sofaen, og lignende...

Derfor kunne eg tenke meg det med en annen som er den typen...ikke direkte utroskap, men en slags dekking av det behovet...om noen her skjønner det...?

Akkurat det er veldig viktig for meg. Men er ikke forelsket eller betatt av den eg kunne tenke meg som "kosevenn". Men er bare venn med han og føler meg trygg sammen med han. Er det virkelig så ikke å tenke dette...?

Lille Du ;)

Hadde min kjæreste skaffet seg en "kosevenn" av det motsatte kjønn så hadde jeg ikke likt det! Selv om det ike er direkte utroskap!

For å svare på det opprinnelige spm.:

Jeg har ikke den samme følelsen når jeg klemmer på noen som ikke er kjæresten min! Akkurat nå er jeg singel og merker det ikke blir det samme å sitte i armkroken til hvilken som helst gutt!

Da drar jeg heller hjem til mine foreldre å gir dem en god klem! :)

Gjest ~Ronja~
Skrevet

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...