AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Gjør man fortsatt det? Kan ikke huske en poke på så lenge at det føles som forrige århundre. Ikke har jeg sett ikonet noe sted heller. Men, da det ble gjort var det enten en mann som søkte kontakt, eller en venn som syntes det hadde vært lenge stille. Men var en svært lite brukt funksjon i min vennebase. Tror aldri jeg har poket noen. Anonymkode: d0693...29b 2
Daria Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Tror ikke jeg har poket noen siden 2007 - og vi skjønte egentlig ikke poenget da heller, ergo sluttet vi... Jeg trodde ikke det var en tilgjengelig funksjon lenger, jeg prøvde å lete nå og fant ikke noe 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april Ååå det går ikke, jeg plagde folk med det før fordi ingen likte det. Finnes ikke lengere 😊 Anonymkode: 492a8...ac4 1
Abra Skrevet 18. april #5 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ååå det går ikke, jeg plagde folk med det før fordi ingen likte det. Finnes ikke lengere 😊 Anonymkode: 492a8...ac4 Å joda, poking finnes fremdeles. 3 1
Delia Peabody Skrevet 18. april #6 Skrevet 18. april (endret) Vi er en gjeng som fremdeles poker 🥳 Endret 18. april av Delia Peabody La til bilde etter søk med "poke" 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #7 Skrevet 18. april Abra skrev (8 minutter siden): Å joda, poking finnes fremdeles. Hva! 😍 Da må jeg begynne med det igjen! Anonymkode: 492a8...ac4
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Skrevet 18. april Nå gjør man det vel litt ironisk for å minnes den gang da. Anonymkode: a5b5f...192 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå