AnonymBruker Skrevet 20. april #81 Skrevet 20. april Sånn IQ-messig er jeg ikke spesielt smart. Men sosialt og intellektuelt ser jeg på meg selv som litt i overkant oppegående. Tror muligens dette er litt typisk, at man har litt sånn enten eller og ikke begge deler. Anonymkode: 1c8de...0b1
AnonymBruker Skrevet 20. april #82 Skrevet 20. april Ja, men ikke når det kommer til ting som betyr noe. Sosiale forhold osv. Jeg er smart på den måten at jeg er en grubler. Men, hva er det godt for eller nyttig til? Anonymkode: e0eb2...8e6
Lur Venn Skrevet 20. april #83 Skrevet 20. april På noen områder ja, men på andre områder er jeg dummere, så da jevner det seg ut
AnonymBruker Skrevet 23. april #84 Skrevet 23. april Bok-smart? Nei. Sunn fornuft? Absolutt over gjennomsnittet. Anonymkode: 79302...da8
AnonymBruker Skrevet 23. april #85 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 8.35): Kanskje du burde se på noe annet enn Paradise Hotel og Love Island? Anonymkode: 2ec0a...981 😂 Jeg ser faktisk ikke på reality! Nei, jeg snakker om folk rundt meg. Venner og kollegaer. Anonymkode: 16e70...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå