AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:06 #41 Del Skrevet tirsdag kl 14:06 Fordi de vil ha oppmerksomhet. Anonymkode: a3828...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:12 #42 Del Skrevet tirsdag kl 14:12 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi de vil ha oppmerksomhet. Anonymkode: a3828...76e sært. Anonymkode: 59172...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:22 #43 Del Skrevet tirsdag kl 14:22 Jeg har to elefanter boende over meg. Eller det høres sånn ut. Alt de gjør lager mye lyd. Slamring i dører, stoler som dras over gulvet *grøss*, hører vaskemaskinen men den er minste problemet mitt. Værre at de starter dagen litt over 5 hver morgen. Skuffer som dras inn og kastes igjen. De har en eller annen form for støvsuging som går innimellom. Det høres ut som om leiligheten skal rives ned.. men jeg hører heldigvis ikke at de prater og TV-en har jeg enda ikke hørt. Ikke hører jeg at de tapper vann eller trekker ned i do. Så på en måte heldig. Det meste er levelig, jeg syntes det værste er at de starter dagen litt over 5, jeg har ikke behov for det. Anonymkode: 03fc7...7b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:51 #44 Del Skrevet tirsdag kl 17:51 Det stemmer at noen bare mååå støye. Har en ung dame vegg i vegg og hun må slamre med dører, ha på tv og musikk så høyt at jeg hører hva hun spiller/ser på. Heldigvis er hun ute av leiligheten relativt ofte. Under meg bor en utenlandsk dame som er stille og rolig, men når hennes datter er hjemme er det en støy av en annen verden, det slengs i dører så karmene rister, balkongdøren slenges opp og igjen et utall ganger, de prater høyt og høres ut som de går etter hverandre fra rom til rom og krangler høylytt. Datteren spiller musikk ganske høyt og romsterer greit på rommet under mitt soverom. Bortsett fra disse er det rolig i oppgangen min, jeg trives generelt godt i blokk. Selv er jeg veldig stille, hører på musikk med headsett og greier å lukke dører på en normal måte. Noen ganger får jeg lyst til å lage støy bare «fordi»…når en av nevnte naboer har støyet for lenge. Anonymkode: 07d25...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:19 #45 Del Skrevet tirsdag kl 18:19 Jeg ler og koser meg i mitt hus i gokk, her kan jeg trampe alt jeg vil og de eneste som forstyrrer meg er fuglene! Deilig Men det er prisen man betaler og må tåle når man skal bo så tett innpå andre folk. Folk har høyst forskjellig måte å bevege seg på, noen er stillferdig så man nesten ikke hører de og andre er høylydte. Men en ting er sikkert, det er vanskelig å forandre måte å gå og bevege seg på. Man greier det en stund men så går man automatisk tilbake til det som er naturlig for seg. Og " levelyder" er noe man må godta uten å mukke. Anonymkode: 2b7e4...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:07 #46 Del Skrevet tirsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor sa du ikke ifra? Anonymkode: cbef3...56f Orket ikke😑 Er lei av å korrigere nyinnflyttede naboer og føler det gir oss en dårlig start som naboer. Men fortsetter det gir jeg beskjed. Ts Anonymkode: b8a5e...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:10 #47 Del Skrevet tirsdag kl 19:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Orket ikke😑 Er lei av å korrigere nyinnflyttede naboer og føler det gir oss en dårlig start som naboer. Men fortsetter det gir jeg beskjed. Ts Anonymkode: b8a5e...5f4 Hvordan skal hun skjønne at hun bråker når ingen sier noe til henne? Anonymkode: cbef3...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:14 #48 Del Skrevet tirsdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 20.14): Jeg bor i en gammel bygård, og jeg har alltid tenkt at det er godt isolert her, fordi jeg har omtrent ikke hørt naboene mine selv om de har spilt musikk eller hatt besøk. Over meg har det i mange år bodd en voksen dame som har vært tung, men jeg har omtrent ikke hørt en lyd og har av og til lurt på om hun svevde over gulvet. Hun flyttet dessverre, og inn kom en ung dame, maks 25 år som er tynn, men som tramper som en elefant og bråker. Det dundrer når hun går over gulvet, hun drar på møbler og ruller mye på en kontorstol, hun slipper ting i gulvet så jeg skvetter, når hun vasker klær og vaskemaskinen sentrifugerer; så rister glassene i kjøkkenskapet og veggene på badet mitt vibrerer, jeg hører at tven hennes står på, at hun snakker i telefonen-men ikke hva hun sier, hun saget klokken 23:45 i går kveld, og jeg våknet hver gang det falt plankebiter ned i gulvet oppe hos henne. Hun snakker, roper og ler HØYT, og smeller med inngangsdøren sin så det rister nede hos meg. Jeg har hilst på henne og da spurte hun om det var lytt i huset og om jeg syntes at hun laget mye lyd, og det sa jeg at jeg ikke hadde inntrykk av at det var lytt i huset, men at jeg hørte henne godt og det gjorde jeg ikke med den forrige naboen. Da lo hun bare...😏 Anonymkode: b8a5e...5f4 Hvorfor sa du ikke i fra da du hadde muligheten? Bare "puset" med henne og sa at alt var fint? Konfliktsky? Anonymkode: 7753d...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:15 #49 Del Skrevet tirsdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan skal hun skjønne at hun bråker når ingen sier noe til henne? Anonymkode: cbef3...56f Jeg hilste på henne i oppgangen den helgen hun flyttet inn, og da spurte hun om det var lytt, og jeg sa at jeg ikke trodde det var lytt fordi jeg hørte ingenting fra naboene mine. Jeg sa: "jeg hører godt at du flytter inn for det er veldig mye gåing over gulvet og skubbing på møbler". Da sa hun at det var kun fordi hun flytter inn. Dette er nå halvannen uke siden, og hun styrer på fremdeles.... Ts Anonymkode: b8a5e...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:17 #50 Del Skrevet tirsdag kl 19:17 Ludovica- skrev (På 19.4.2025 den 18.17): Jeg hører på ekstrem tramping akkurat nå og fatter ikke hvordan folk kan gå sånn uten å få vondt i beina? Hele taket vibrerer og det smeller inni hodet mitt for hvert skritt. Prøver jeg å gå sånn får jeg bare vondt. Hadde aldri giddet noen som gikk over hodet mitt på stua.. Anonymkode: e500e...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:18 #51 Del Skrevet tirsdag kl 19:18 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tull. Jeg har fedme og går stille over gulvet. Har derimot bodd med ei som trampet så fælt at ting ristet. Naboen kom bort til meg, for å be meg gå stillere over gulvet 😂 Dersom hun bråker på kvelden, ville jeg gått opp og banket på. Eller heng en lapp med ordensregler på døren hennes, så hun finner den der på morningen. Selvfølgelig lærer man å ta hensyn til dem rundt seg. Møkk lei av folk som har bodd i eget hus og ikke blitt oppdratt til at ting er annerledes med tette naboer. Anonymkode: fa41c...0b3 Jeg har også erfart at vekten ikke trenger å ha noe med hvordan folk går. En tynn flis på 50 kg kan smelle hælene i gulvet, mens en person som er nästan dobbelt så tung kan gå mye lettere. Ts Anonymkode: b8a5e...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:20 #52 Del Skrevet tirsdag kl 19:20 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har to elefanter boende over meg. Eller det høres sånn ut. Alt de gjør lager mye lyd. Slamring i dører, stoler som dras over gulvet *grøss*, hører vaskemaskinen men den er minste problemet mitt. Værre at de starter dagen litt over 5 hver morgen. Skuffer som dras inn og kastes igjen. De har en eller annen form for støvsuging som går innimellom. Det høres ut som om leiligheten skal rives ned.. men jeg hører heldigvis ikke at de prater og TV-en har jeg enda ikke hørt. Ikke hører jeg at de tapper vann eller trekker ned i do. Så på en måte heldig. Det meste er levelig, jeg syntes det værste er at de starter dagen litt over 5, jeg har ikke behov for det. Anonymkode: 03fc7...7b9 SI IFRA! Skriv lapp ved deres dør! Du kan da ikke bli vekt kl.05? Anonymkode: e500e...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:25 #53 Del Skrevet tirsdag kl 19:25 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hilste på henne i oppgangen den helgen hun flyttet inn, og da spurte hun om det var lytt, og jeg sa at jeg ikke trodde det var lytt fordi jeg hørte ingenting fra naboene mine. Jeg sa: "jeg hører godt at du flytter inn for det er veldig mye gåing over gulvet og skubbing på møbler". Da sa hun at det var kun fordi hun flytter inn. Dette er nå halvannen uke siden, og hun styrer på fremdeles.... Ts Anonymkode: b8a5e...5f4 Jaja når du ikke sier ifra ordentlig så kan du jo ikke forvente at det blir bedre. Anonymkode: cbef3...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:51 #54 Del Skrevet tirsdag kl 20:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaja når du ikke sier ifra ordentlig så kan du jo ikke forvente at det blir bedre. Anonymkode: cbef3...56f Jeg gir beskjed neste gang hun bråker! Ts Anonymkode: b8a5e...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå