AnonymBruker Skrevet 7. mai #41 Del Skrevet 7. mai Jeg så Champions league-semifinalen i går. Og det slo meg hvor mye høyere nivå det var kontra i Europa league-semifinalene. Pasninger, tempo og individuelle ferdigheter var skyhøyt over nivået i Europa League. Tror Bodø/Glimt, Athletic, Man utd og Tottenham hadde blitt fullstendig overkjørt om de hadde spilt i en Champions league-semi. Anonymkode: dab95...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #42 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg så Champions league-semifinalen i går. Og det slo meg hvor mye høyere nivå det var kontra i Europa league-semifinalene. Pasninger, tempo og individuelle ferdigheter var skyhøyt over nivået i Europa League. Tror Bodø/Glimt, Athletic, Man utd og Tottenham hadde blitt fullstendig overkjørt om de hadde spilt i en Champions league-semi. Anonymkode: dab95...882 United og Tottenham har begge fått spilt mot Arsenal i år. Anonymkode: b195d...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 9. mai #43 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 22.54): At det er større prestasjon å vinne Premier League enn Champions League handler etter min menig om at at i en cup er det mer flaks/uflaks enn i en liga. Man kan være heldig med trekningen, uflaks i enkeltkamper får mye større konsekvenser i en cup, osv. Anonymkode: b195d...972 Ja, det spiller jo også inn såklart, en dårlig kamp så er man ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå