Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Noen som vil dele hva de har i inntekt og utgifter som negletekniker på en måned? Gjerne antall kunder osv 😊 tenker da på hjemmebasert «salong»! Hva betaler man i skatt etc? 

Anonymkode: e2a7b...786

Skrevet

Hvor mye skatt man betaler kommer jo an på så mye. 

Inntekt kommer jo an på hvor mange kunder man har på en dag og pris pr behandling, materialkostnader. 

Så burde man sette opp et enkeltmannsforetak etc, føre regnskap osv. 

Eller bare jobbe svart, som sikkert 75% av alle med hjemmesalong gjør…

AnonymBruker
Skrevet
Neket skrev (6 minutter siden):

Inntekt kommer jo an på hvor mange kunder man har på en dag og pris pr behandling, materialkostnader. 

Takk! Men alt dette vet jeg, ville ha erfaringer fra noen innen «yrket» 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Men om jeg har ti kunder for dagen og tar 1500 pr stk fordi jeg er anerkjent og populær hjelper jo ikke deg om du bruker tre timer pr sett og ikke har en skikkelig portfolio, opparbeidet kundebase og bor langt utpå bygda der det er vanskelig å opparbeide seg stor nok kundegruppe. 

Det du spør om er hvor stor er en fisk eller hva koster en bil. Og det er så mye variabler… 

Anonymkode: 15441...637

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Men om jeg har ti kunder for dagen og tar 1500 pr stk fordi jeg er anerkjent og populær hjelper jo ikke deg om du bruker tre timer pr sett og ikke har en skikkelig portfolio, opparbeidet kundebase og bor langt utpå bygda der det er vanskelig å opparbeide seg stor nok kundegruppe. 

Det du spør om er hvor stor er en fisk eller hva koster en bil. Og det er så mye variabler… 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jo det hjelper faktisk… hvis du ikke kan hjelpe så kan du vell drite i å kommenetere? Selvfølgelig er jeg klar over ALLE disse variablene, jeg er fortsatt interessert i å høre hva andre klarer å opparbeide seg.

Neket skrev (1 time siden):

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Negletekniker faktisk... Snakker om å forsøke å pynte grisen litt (altså, tittelen). Latterlig, og fryktelig komisk å se så mange mindre ambisiøse damer smykke seg med titlene "negletekniker" eller "vippetekniker". Grøss!🤣

Vet at det ikke er TS som har funnet på det altså

Anonymkode: b353c...ed6

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...