AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Et mulig rart spørsmål, men jeg lurer oppriktig? Eller er dette bare et norsk fenomen? Finnes det folk fra USA, balkan, Afrika, Asia, ja i andre deler av verden som er beskjeden? Eller eksisterer det ikke utenfor Norden? Anonymkode: 5bdd3...786 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Asiatere er en stor ikke-ensartet gruppe, der flere land er kjent for å være beskjedne. Jeg har reist i blant annet Japan, og der er mange høflige og beskjedne i den grad at det kan nærme seg slitsomt. Anonymkode: 1c866...1e8 11 1 7
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Og ja, det er et veldig rart spørsmål. Anonymkode: 1c866...1e8 12 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april Det ser ut som det bor nesten 5 milliarder i Asia. Hvordn i alle dager kan du dra så mange mennesker over en kam? Det er helt meningsløst. Anonymkode: f3e47...9ea 8 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Skrevet 18. april Asia er stort og ja det finnes mange land hvor folk er beskjedne og "kalde" mot ukjente på lik linje som i Norge, f.eks. i Sør-Korea. Anonymkode: b171b...532 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Et mulig rart spørsmål, men jeg lurer oppriktig? Eller er dette bare et norsk fenomen? Finnes det folk fra USA, balkan, Afrika, Asia, ja i andre deler av verden som er beskjeden? Eller eksisterer det ikke utenfor Norden? Anonymkode: 5bdd3...786 Er alle mennesker i Norden beskjedne? Anonymkode: b7d18...92d 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #7 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er alle mennesker i Norden beskjedne? Anonymkode: b7d18...92d Jeg har hørt at noen er beskjedne i Norden. Har aldri lest noen statistikk. Vet ikke om det er en slags diagnose eller noe annet. Derfor må jeg finne ut mer. Anonymkode: 5bdd3...786
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hørt at noen er beskjedne i Norden. Har aldri lest noen statistikk. Vet ikke om det er en slags diagnose eller noe annet. Derfor må jeg finne ut mer. Anonymkode: 5bdd3...786 Nettopp! Du sier det selv! Noen. Noen er slik, andre er sånn. Gjelder nok all verdens folk. Forskjellen er at noen kan være ubeskjedne uten alkohol innabords. Anonymkode: b7d18...92d 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april Nei jeg har ikke møtt noen som er det! Ikke møtt så mange utadvendte nordmenn heller da så jeg tror kultur spiller en rolle. Anonymkode: 06aef...174 1
Gjest Cartman Skrevet 18. april #10 Skrevet 18. april Thaier, Filippinere og enkelte kristne afrikanere.
AnonymBruker Skrevet 18. april #12 Skrevet 18. april Cartman skrev (4 minutter siden): Thaier, Filippinere og enkelte kristne afrikanere. Åååå så du pleier å spørre Afrikanerne religionen deres? 😄 Anonymkode: 06aef...174 1
Gjest Cartman Skrevet 18. april #14 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åååå så du pleier å spørre Afrikanerne religionen deres? 😄 Anonymkode: 06aef...174 Jeg er i familie med flere afrikanere, så jeg trenger ikke å spørre.
AnonymBruker Skrevet 18. april #15 Skrevet 18. april Cartman skrev (2 minutter siden): Jeg er i familie med flere afrikanere, så jeg trenger ikke å spørre. Åååå ja da er du jo ekspert! Anonymkode: 06aef...174
Gjest Cartman Skrevet 18. april #16 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åååå ja da er du jo ekspert! Anonymkode: 06aef...174 Ja
AnonymBruker Skrevet 18. april #17 Skrevet 18. april Spørsmålet er heller om det finnes beskjedne muslimer? Anonymkode: a6909...0f4 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #18 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spørsmålet er heller om det finnes beskjedne muslimer? Anonymkode: a6909...0f4 Gjør det ikke det? Er alle brautende og utadvendt? Anonymkode: 5bdd3...786 1
Gjest Cartman Skrevet 18. april #19 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spørsmålet er heller om det finnes beskjedne muslimer? Anonymkode: a6909...0f4 Nei. Ekte Muslimer er ikke beskjedne.
AnonymBruker Skrevet 18. april #20 Skrevet 18. april Cartman skrev (Akkurat nå): Nei. Ekte Muslimer er ikke beskjedne. Hvorfor ikke? Anonymkode: 5bdd3...786 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå