AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Ser at butikker og lignende har åpent noen timer i morgen. Betyr det at Helthjem kommer til å levere pakker inatt, eller er det fremdeles rød dag da? Anonymkode: 3271b...b76
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Det er ikke rød dag nei. Det er en halv dag. Står det at den skal bli levert på lørdag da? Anonymkode: a8f2d...571 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke rød dag nei. Det er en halv dag. Står det at den skal bli levert på lørdag da? Anonymkode: a8f2d...571 Takk for svar. Jeg har ikke sporingsnr så det får jeg ikke sjekket dessverre. Ser bare i linken fra nettsiden jeg handlet hos at pakken er ferdig i tollen og overlevert til Helthjem. Normalt kommer pakkene samme natt som jeg ser dette, men ble usikker på om de leverer inatt eller om det er rød dag Anonymkode: 3271b...b76
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april De leverer i natt, ja. Leveringen kan allikevel være forsinket fordi de har vært noen røde dager nå, så det er sånn sett ikke sikkert du får pakken i morgen allikevel. Anonymkode: 2a3e5...147 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De leverer i natt, ja. Leveringen kan allikevel være forsinket fordi de har vært noen røde dager nå, så det er sånn sett ikke sikkert du får pakken i morgen allikevel. Anonymkode: 2a3e5...147 Supert. Takk for svar Anonymkode: 3271b...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå