Gjest anonym i dag Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 hei alle sammen. Jeg har endelig gått til det steget å fortelle noen om min hemmelighet. i tre år har jeg og min forlovede vært sammen. Jeg elsker han over alt på jord og vi har det godt både seksuelt og på andre måter.Vi har til og med prøvd i over et år på å få barn. Men i den siste tiden har jeg vært utro. Jeg angret noe jævlig første gang, men det skjedde igjen. Har vært utro med to stykker den siste tiden.( ikke samtidig altså.) Kjenner begge typene så det var ikke noe tilfeldig treff på byen. Jeg har tenkt og tenkt og forstår ikke selv hvorfor jeg gjør dette. Jeg vet at hvis min kjære får vite dette, er foholdet over, og det vil jeg absolutt ikke. Jeg begynner å lure på hva det er som er galt med meg. Jeg har aldri respekert utroskap og så går jeg i fellen og er en drittsekk selv. Min eks hadde et forhold til en annen jente og jeg syntes det var jævlig da jeg fikk vite om det. Likevel gjør jeg akkurat det samme og er like dum . Trodde aldri jeg skulle være utro siden jeg vet hvordan det er å bli bedratt. føler meg helt forferdelig og vil virkelig ikke at forholdet mitt skal ta slutt. Noen som har vært / er i samme situasjon ??
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Si det så håper jeg at du blir dumpet på en grussom måte.
Gjest Maddy Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Si det så håper jeg at du blir dumpet på en grussom måte. ← Å ja skikkelig tøff som gjest nå Synes synd på både deg og forloveden din jeg. Tror ikke dere bør prøve på barn når en av dere ikke klarer å være trofast. Hvilket grunnlag er det for et forhold. Du bør seriøst vurdere forholdet og ikke minst før eller siden kommer han nok til å få vite dette. Skal han få vite det fra deg eller høre det på byen fra noen andre (siden det er 2 stk. du har rota med).
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Det er ingenting som kan forsvare det du har gjort, men merkelig nok er du ikke alene om å være utro selvom "alle" fordømmer det... Hvordan tenker du deg framtida? Tror du at du kan leve med å vite at du har bedratt din kjære? Kan du leve med at han kanskje en eller annen gang får vite om utroskapen din ved en tilfeldighet? Jeg tenker at uansett hva du velger så vil du komme dårlig ut av det - hvorfor utsette det uungåelige? Vil tro at det blir veldig, veldig vanskelig, men jeg syns du skal stå for det du har gjort overfor din kjære - fordi verken du eller han fortjener å leve i et forhold med en sånn hemmelighet...
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Jeg er innlogget, og sier gjerne "fysj" jeg. Sånt noe skjer ikke bare, med mindre det er voldtekt.
fomlepung Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Hadde jeg vært forloveden din, så hadde jeg nok snudd på hælen og aldri sett meg tilbake. Hadde sikkert vært tøft og hardt som f***, men bedre å ha vondt en kortere periode enn i det lange løp. Skal være sagt at ikke alle menn er like konsekvent på det området som meg...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. mars 2006 #7 Skrevet 13. mars 2006 Du skylder deg selv og forloveden å være ærlig og fortelle hva du har gjort - sånne ting har en tendens til å komme ut, og du bør virkelig gi ham valget FØR det er barn inne i bildet!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #8 Skrevet 13. mars 2006 Er veldig enkelt for folk å si hva de ville gjort selv i en slik situasjon. Men ingen vet hvordan det er å være i denne situasjonen før man har opplevd det selv. Jeg har selv vært utro en gang og angret meg veldig. Det skjedde heldigvis bare den ene gangen. Jeg hadde grusomt dårlig samvittighet men fortalte det aldri til noen. Det er jeg faktisk glad for i dag. Vi har det kjempebra sammen , og jeg er sikker på at hadde jeg fortalt det til kjæresten min, hadde han gått i fra meg. Jeg er ikke stolt av det jeg gjorde, men jeg er et menneske som alle dere andre. Alle kan feile og ingen er perfekt.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #9 Skrevet 13. mars 2006 Hei. Skjønner at det er tøft. Ingen vil vel svikte den man er glad i. Synes imidlertid du bør holde kjeft overfor forloveden din. Han vil antakelig bare få det vondt av å høre om hva som har skjedd. Dersom du fortsetter med dette, er det imidlertid en stor sjans at han vil finne ut på en veldig vond måte. Hvis du ikke klarer å slutte, få hjelp. Fortell en nær venninde som kan kikke deg i kortene, eller oppsøk psykolog/sexolog/familievernkontor etc. Mange som kan hjelpe deg.
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2006 #10 Skrevet 13. mars 2006 Det som er paradoksalt når man snakker om utroskap er at det ER SÅ LETT å gjøre det, men det får gjerne enorme konsekvenser. Det er ikke rart at de som er utro sliter veldig i ettertid, forbrytelsen står på en måte ikke i forhold til straffen. Men nå er det jo slik at det å bli bedratt er noe av det verste en kan utsettes for. Jeg synes du bør finne ut av om dette er noe som kan komme til å gjenta seg. Hvis du vet med deg selv at det ikke vil det, og du vil forbli i forholdet ditt, så bør du tie og lide i stillhet. Hvis det imidlertid finnes en sjans i havet for at du blir avslørt bør du fortelle.
Gjest Heidi79 Skrevet 13. mars 2006 #11 Skrevet 13. mars 2006 Har gjort akkurat det samme! her er jeg sammen med den fyr jeg elsker over alt på hele jorden, så roter jeg med en jeg kjenner (hadde ikke sex da). uansett fikk jeg kjempe dårlig samvittighet klarte ikke sove om netterne eller noe! uff, men vi alle er da bare mennesker. man vokser på slike feil, man lærer av sine feil og forhåpentligvis ikke gjør dm igjen..
Frøken Pus Skrevet 13. mars 2006 #12 Skrevet 13. mars 2006 Hvis du kjenner disse to kjenner kanskje mannen din dem også? Dette gjør det lettere å bli avslørt. Ett sidespang kan være tilgivelig, men ville du selv tilgitt hvis situasjonen var motsatt... Det som er veldig skummelt her er jo at dere prøver å bli gravid, hvilken prevansjon har du brukt med de to andre? Tenk å bli gravid etter et sidesprang.. Tror du må prøve å finne ut hvorfor dette skjer, og kanskje ta en pause fra kjæresten.. Er du kanskje ubevisst "sint" for at han ikke klarer å få deg gravid, og at du "straffer" han med andre menn som kan være fertile... Alle har en urkvinne i seg, eller?
valentino Skrevet 13. mars 2006 #13 Skrevet 13. mars 2006 Har du tenkt på sexen du hadde mens du var utro når du i ettertid har hatt sex med din forlovede?
valentino Skrevet 13. mars 2006 #14 Skrevet 13. mars 2006 (endret) det er 2 stk. du har rota med ← Du får det til å høres så uskyldig ut. Fordi hun er kvinne og ikke en mannsgris? Endret 14. mars 2006 av monja
valentino Skrevet 13. mars 2006 #15 Skrevet 13. mars 2006 Det er ikke rart at de som er utro sliter veldig i ettertid, forbrytelsen står på en måte ikke i forhold til straffen. ← Er det liksom den som er utro som sliter i ettertid? Den som var utro gjorde dette vel vitende om at den gjorde noe utilgivelig overfor partneren! Så det er ikke noe spesielt å knulle hvem som helst? Forbrytelsen er mye værre enn mange andre forbrytelser man får fengselsstraffer av. Nasker du i butikker sårer du ingen. Knuller du andre sårer du et menneske enormt. Hvorfor er det ikke fengselsstraffer for slikt? Straffen er svært liten i forhold til forbrytelsen sammenlignet med andre straffer. Å naske i en butikk er bare å ta med seg noe som ikke tilhører en selv. Å ha sex men noen andre er en handling som innebærer utrolig mye mer enn å ta meg noe.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #16 Skrevet 13. mars 2006 Fortell det med en gang så han har muligheten til å komme seg ut av dette usunne forholdet så fort som mulig. Det skylder du han etter det du har gjort!!! At det går an å bli så naiv!!! Når du til og med har blitt bedratt selv!!! Nei, hadde jeg vært deg og vært glad i mannen hadde jeg fortalt det og latt det gå...
valentino Skrevet 13. mars 2006 #17 Skrevet 13. mars 2006 fortalte det aldri til noen. Det er jeg faktisk glad for i dag. Vi har det kjempebra sammen ← Utrolig egoistisk gjort av deg. Eier du ikke samvittighet?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #18 Skrevet 13. mars 2006 Sannheten vil alltid komme fram. Det er bedre og si det. En at han en dag finner det ut.
Gjest nobilian Skrevet 13. mars 2006 #19 Skrevet 13. mars 2006 Innlogga, og helt enig med Valentino. Du er kald, du er egoistisk, og du har svinet til det forloveden din tror er kjærlighet. Du er muligens ute etter konstruktive svar, så her skal du får mitt; Hva med å tenke på andre enn deg selv?? Skal holde meg unna sterkere språkbruk, har ingen interesse av å bli moderert eller sensurert. Det eneste som kan bringe deg lavere nå, er om du forteller ham det og stikker. Hva er egentlig hensikten med den forlovelsen?? Kjetil
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #20 Skrevet 14. mars 2006 Wow.. her var det temperatur.... Til trådstarter: Kanskje det er på tide å ta en grundig runde med selv selv? Man ender ikke tilfeldigvis opp med å være utro, og om du virklelig ønsker et ærlig forhold som varer er det kanskje lurt å finne ut hva som ligger bak din handlemåte? Jeg har ingen råd til deg om hva du skal gjøre i forhold til din forlovede, ditt liv er det bare du som kjenner og det er du som må ta konsekvensene uansett hva du gjør. Men for gud skyld;finn ut hvor skoen egentlig trykker og gjør noe med det!Det er ikke greit eller ok eller noe som "bare skjer" når du er gjentatt utro mot den du er sammen med.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå