AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Gikk ut av ett 19 år gammelt forhold for ikke så lenge siden. Med en mann som egentlig aldri har behandla meg no bra.. Noe som igjen gjør at jeg er skeptisk og vil beskytte meg sjøl. For 2 mnd siden så møtte jeg en mann. En ganske fantastisk mann har jeg funnet ut:) Han er snill som dagen er lang, omtenksom, morsom, behandler meg med respekt og er ikke redd for å vise at han liker meg. Men han er veldig rett på, ikke redd for å si hva han føler og tenker osv. Mens jeg er litt mer beskyttende ovenfor meg sjøl, klarer ikke helt å slippe han helt inn enda. Og det veit han så han er tålmodig.. Vi var sammen i hele går,i natt og deler av formiddagen i dag. Hatt det helt fantastisk:) Hadde så lyst å si at jeg har blitt glad i han men så er jeg redd for å slippe han inn og så bli såra.. så nå sitter jeg her å depper for jeg føler at jeg burde si det for er jo det jeg føler. Noen råd? Anonymkode: 4cb56...eab
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Hvor lenge har du vært alene før du møtte denne fyren? Han høres veldig "på" ut, denne nye.. Er du sikker på at ikke han love bomber deg? Anonymkode: d909e...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Ett halvt år ca.. Nei, det trur jeg ikke. Vi har barn i samme klasse på ungdomsskolen. Han har vært singel siden han blei skilt for 3 år siden. Han har alltid virka som en ordentlig mann og det at han er en veldig åpen person som sier det han mener er nok mer personligheten hans.. Anonymkode: 4cb56...eab
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april Jeg fant ut en gang at hvis jeg ikke greier å si det jeg tenker og føler til en mann, da er jeg trolig ikke rett for ham eller ham for meg. Det ga meg mot til å være åpen også om følelser om jeg fikk følelser for en mann. Det virker som om denne mannen gir deg mye med denne åpenheten sin. Da tenker jeg at hvis du bryr deg om ham, så vil du gi ham samme tillit og åpenhet tilbake, ikke "straffe" ham med å holde dette tilbake fordi du har dårlig erfaring med en eller flere menn tidligere. Siden han er så åpen så er det også trolig et viktig kjærlighetsspråk for ham å få høre at du liker ham og er blitt glad i ham. Stå for det du føler! Anonymkode: d2392...ef9
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han høres veldig "på" ut, denne nye.. Er du sikker på at ikke han love bomber deg? Eh... Hvor leser du dette? Sliter du med noe greier selv som du projiserer på andre? "Han er snill som dagen er lang, omtenksom, morsom, behandler meg med respekt og er ikke redd for å vise at han liker meg. Men han er veldig rett på, ikke redd for å si hva han føler og tenker osv." Ja, her snakker vi om en skikkelig psycho.. 🤡 Anonymkode: 812c9...867
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Skrevet 18. april Vent til du er klar til å si det. Det er ingen hast. Kanskje han sier det før deg også, da passer det jo bra. Anonymkode: 7a65f...48c
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Jeg også kan være litt som deg, litt lukket, redd for å blottlegge meg, komme for tett innpå osv.. når jeg møtte kjæresten var jeg redd for å åpne meg for mye. Han har hele veien vært åpen om sine følelser, lett å prate med, trygg å være med osv. Så det falt naturlig for meg å være like åpen tilbake. Vi er fortsatt sammen etter 11 måneder. Tror det er viktig at du jobber med det å åpne deg. I et forhold er det viktig å komme nær, da må begge parter åpne seg. Er dette en mann du ser for deg en fremtid med? Da må du nesten ta sats. Bedre å ta sats, og risikere og bli såra. Enn å ikke ta sats, og så tar forholdet slutt pga det. Anonymkode: 26495...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå