Gjest Ester Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Har hørt at for å finne ut om man får i seg nok fiber, skal man se etter om bæsjen flyter. Gjør den det, spiser man nok fiber. Har hengt meg litt opp i dette og må ta en titt hver gang. Jeg spiser klibrød til lunsj hver dag og mye frukt og grønnsaker, men det er ikke alltid den flyter, nei. Er det noe i dette, eller er det bare tull? "Will it float, will it float..." Tisset skal forøvrig, i følge en annen kilde, ha samme farge som sommerøl. Da drikker man nok væske.
Freyja Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Er det så lurt å henge seg opp i dette??? Så lenge man har en god fordøyelse, er vel alt ok? Jeg spiser grovt brød og drikker masse vann, og bæsjer regelmessig og trenger ikke mer bekreftelse enn som så. Og det med fargen på urin; jeg drikker altfor mye, jeg. Og det er heller ikke bra. Må ha "farris-kurer" fra tid til annen, fordi jeg drikker så mye vann at jeg tisser ut alt salt og blir enda mer tørst. Og jeg er konstant tørst allerede. (ligger til kvinnene i min familie). Så så lenge det er farge på urinen min er jeg fornøyd.
*Emma* Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Har jeg aldri hørt. Men jeg så på Oprah engang hvor det var om ernring og fordøyelseog det jeg husker at det "det skal si svusj" når du går på do... fnis...altså ikke små harde klinkekuler men "det skal treffe vannet som en dykker i Acapulco" sa legen hos Oprah. Han nevnte forøvrig ingenting om at det skulle flyte!
Freyja Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Skriver under på *Emma* sin, jeg. Høres veldig riktig ut. Hvis bæsjen er hard, er det jo ikke bra. Men så lenge den treffer vannet som en dykker i Acapulco, må den jo være bra!!!
Gjest Ester Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Er det så lurt å henge seg opp i dette??? ← Nå er jeg ikke så opphengt i det så det går ut over noe annet, da, men jeg regner med at det er en del begynner å ta en titt for å se om den flyter etter å ha lest dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå