AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #1 Skrevet 18. april 2025 Hei Etter en mnd med tette ører etter forkjølelse var jeg hos legen på tirsdag. Det var ingen bevegelse i trommehinnene. Jeg begynte på behandling samme dag og det ble faktisk en del bedre dagen etter, hørte plutslig bedre. Men nå går det liksom litt tilbake. Bruket rinexin 50 mg og prednisolon. Jeg trodde de gradvis skulle bli bedre nå. Har noen erfaring med denne behandlingen? Jeg har aldri opplevd tette ører før, så vet ikke hva jeg kan forvente. Jeg er fjerde dag i behandling. Anonymkode: 23711...533
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #2 Skrevet 18. april 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei Etter en mnd med tette ører etter forkjølelse var jeg hos legen på tirsdag. Det var ingen bevegelse i trommehinnene. Jeg begynte på behandling samme dag og det ble faktisk en del bedre dagen etter, hørte plutslig bedre. Men nå går det liksom litt tilbake. Bruket rinexin 50 mg og prednisolon. Jeg trodde de gradvis skulle bli bedre nå. Har noen erfaring med denne behandlingen? Jeg har aldri opplevd tette ører før, så vet ikke hva jeg kan forvente. Jeg er fjerde dag i behandling. Anonymkode: 23711...533 Den typen behandling for tette ører er unik. Du får gi det tid til over påske og kontakte lege igjen om det ikke er bedring. Anonymkode: dc142...920
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #3 Skrevet 18. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den typen behandling for tette ører er unik. Du får gi det tid til over påske og kontakte lege igjen om det ikke er bedring. Anonymkode: dc142...920 Takk for svar👍Jeg skal på kontroll om en uke. Oppløftende å høre at du har hatt suksess med behandlingen. Jeg får bare være tålmodig. Anonymkode: 23711...533
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå