Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre fått flere og flere mørke hår under haka jo eldre jeg har blitt. Noen som har prøvd laserbehandling mot dette? Hvor mange behandlinger trenger man evt? Er det vondt? 

Anonymkode: 4b6bd...229

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får nappe dem ut etterhvert som de dukker opp. Med mindre det er mange over liten flate, altså de er tet i tett, så er ikke laser noe noen vil anbefale.

Anonymkode: 95625...024

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs grunnen for at de dukker opp. Om du har pcos så er det nesten håpløst, desverre. Jeg har det og en del mørke hår. Har prøvd laser og det hjelper noe, men straks man slutter så kommer de tilbake med kompiser på kjøpet. Ikke spesielt vondt med laser, nei. Men kostbart i lengden.
Det som funker for meg er bare å shave de vekk. Har hørt at riktig kosthold og mosjon kan hjelpe(om grunnen er pcos).

Anonymkode: cb0c3...6c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Spørs grunnen for at de dukker opp. Om du har pcos så er det nesten håpløst, desverre. Jeg har det og en del mørke hår. Har prøvd laser og det hjelper noe, men straks man slutter så kommer de tilbake med kompiser på kjøpet. Ikke spesielt vondt med laser, nei. Men kostbart i lengden.
Det som funker for meg er bare å shave de vekk. Har hørt at riktig kosthold og mosjon kan hjelpe(om grunnen er pcos).

Anonymkode: cb0c3...6c9

Jeg har ikke PCOS, men likevel masse hår på kroppen. Prøver å nappe dem, men vanskelig å få tak og da blir det stubber liksom.. huff.. 

Anonymkode: 4b6bd...229

AnonymBruker
Skrevet

Elektrolyse behandling er det beste.

Anonymkode: 1d82e...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...