Gå til innhold

Hvordan forfører en dame til seng uten å virke påtrengende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, synes det er utfordrende innimellom å få en dame til seng men samtidig ikke virke for ivrig på å ha sex. Er det alltid lurt å la dama styre i sånt tilfelle, at hun hinter eller bestemmer om når vi skal ha noe intimt? Eller liker dere damer at mannen skal være litt tøff og selvsikker til å flørte og hinte om det?

Anonymkode: bbd7a...323

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakker du om dama di eller « damer»? Hva er du vil ha dame til seng for om du ikke er ivrig på sex? Du vil ha intimitet men ikke sex? Altså, hvis en mann prøver og få meg til sengs vil jeg alltid tro det er fordi han er ivrig på sex, jeg tror du må kjenne henne godt og si klart hva du vil . 

Anonymkode: 72c44...425

AnonymBruker
Skrevet

Når du skriver dette så høres det ut som om du allerede vet hvem vedkommende er? 

Eller prater du generelt fordi du vil ligge med flest mulig. Den vanlige taktikken fra menn er vel å holde ut 3-4 dates og kjøre på med lovebombing mellom møtene for å overbevise henne om at du er "prince charming"

Anonymkode: 7ab3e...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når du skriver dette så høres det ut som om du allerede vet hvem vedkommende er? 

Eller prater du generelt fordi du vil ligge med flest mulig. Den vanlige taktikken fra menn er vel å holde ut 3-4 dates og kjøre på med lovebombing mellom møtene for å overbevise henne om at du er "prince charming"

Dette. Det fremstår imidlertid som rimelig waste of time å lide seg gjennom 3-4 kvelder med dates bare for å få jukket løs i ti minutter. 

Anonymkode: 75156...5b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei, synes det er utfordrende innimellom å få en dame til seng men samtidig ikke virke for ivrig på å ha sex. Er det alltid lurt å la dama styre i sånt tilfelle, at hun hinter eller bestemmer om når vi skal ha noe intimt? Eller liker dere damer at mannen skal være litt tøff og selvsikker til å flørte og hinte om det?

Det kommer an på hvor godt man kjenner hverandre, hvor trygg man er på hverandre, og hva slags relasjon det er snakk om. 

Anonymkode: 992c4...eb9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På med dressen, kom i prat, lytt, og bare være. Kjenner du tegnene til at hun liker deg på rett måte, da er det lov å være mer direkte. 

Om hun så avviser, fortsett å ha det hyggelig, da viser du at du er trygg på deg selv. Nyt kvelden og la den synke inn, stoiske, verdensvante menn kan snu enhver situasjon. Hun vil bli overrasket over din paradoksale atferd, og med det har du et anker i bunn, hvem er denne mannen egentlig?

En som ikke tåler en foreløpig avvisning, hvilke kvinne ønsker det?

Menn som er trygge, uansett, hm. 

Anonymkode: 1ab94...c6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette. Det fremstår imidlertid som rimelig waste of time å lide seg gjennom 3-4 kvelder med dates bare for å få jukket løs i ti minutter. 

Anonymkode: 75156...5b7

10 minutter😂😂😂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Snakker du om dama di eller « damer»? Hva er du vil ha dame til seng for om du ikke er ivrig på sex? Du vil ha intimitet men ikke sex? Altså, hvis en mann prøver og få meg til sengs vil jeg alltid tro det er fordi han er ivrig på sex, jeg tror du må kjenne henne godt og si klart hva du vil . 

Anonymkode: 72c44...425

Snakker om ei som ikke er dama mi ennå, men jeg er så tiltrekt av henne. Med å ikke være ivrig mener jeg å ikke virke så desperat liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

På med dressen, kom i prat, lytt, og bare være. Kjenner du tegnene til at hun liker deg på rett måte, da er det lov å være mer direkte. 

Om hun så avviser, fortsett å ha det hyggelig, da viser du at du er trygg på deg selv. Nyt kvelden og la den synke inn, stoiske, verdensvante menn kan snu enhver situasjon. Hun vil bli overrasket over din paradoksale atferd, og med det har du et anker i bunn, hvem er denne mannen egentlig?

En som ikke tåler en foreløpig avvisning, hvilke kvinne ønsker det?

Menn som er trygge, uansett, hm. 

Anonymkode: 1ab94...c6c

Takk for gode ord! Jeg tåler avvisning. Jeg kan også si at jeg kan virke litt for selvsikker ofte når jeg prater med damer, og jeg får litt inntrykk av at det kan fort skremme de som er litt usikre på seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har ei i hodet og har lyst å tilnærme henne. Tar med ditt råd i bakhodet. 

AnonymBruker
Skrevet

Et glass vin og de fleste damer blir kå… som faen..

Anonymkode: 2f2ab...cca

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke har utseendet langt over gjennomsnittet så er det penger som gjelder,mye penger. Milliardærer får de fleste til sengs.

Anonymkode: 3d5a2...7e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du ikke har utseendet langt over gjennomsnittet så er det penger som gjelder,mye penger. Milliardærer får de fleste til sengs.

Anonymkode: 3d5a2...7e8

Da er de billige syns jeg...

Anonymkode: 992c4...eb9

AnonymBruker
Skrevet

Pkt1: vær veldig tydelig på om du vil kun ha sex, eller forhold!

Anonymkode: 4c981...31e

Skrevet (endret)

Er det forelskelse med i bildet fra din side? Punkt en er jo da å få henne forelsket i deg, så kommer dette til-sengs-greiene av seg selv ganske kjapt. Vær snill, grei, sjarmerende, gi komplimenter uten å overdrive, kommenter hvor fin hun er på håret den dagen eller hvor godt hun kler den genseren, kjolen eller buksa f.eks, det pleier de fleste å like og få høre så lenge komplimentet virker ektefølt og ikke påtatt eller gitt med en hensikt (å komme seg til sengs med personen). Og ikke bruk komplimenter som "du så deilig ut i den buksa" eller andre slibrige komplimenter, si heller "du ser veldig fin ut/bra ut i..." Komplimenter som går på hvor sexy eller deilig en kvinne er, bør vente til dere har et forhold. Eller et slags forhold i alle fall, så du ikke "avskrekker" henne med for sleipe kommentarer.

Kjenner du denne unge damen fra før, eller hvordan ligger det an? 

Hvis du bare vil ha henne til sengs uten at det er andre følelser tilstede enn at du synes hun er pen og attraktiv, bør du være klar på at dette er hva du ønsker. Ikke noe annet. Altså; IKKE LYV eller forsøk å bedra henne. Det er råttent, og ufint.

Endret av Million
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Prøv Lambrusco, innertier 😉

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Man bør være nydusjet, velkledd og invitere på en kopp te og ett kakestykke. Har selv fått flere 10-16 år eldre damer til sengs med den metoden i mine yngre dager. Virker ikke det kan man gå over til ett glass sprudlende Lambrusco(Trusefjerner). 😘

Endret av lh45
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, kjempekåte. Særlig sånne kvinner som meg, som ikke liker vin. 

Anonymkode: bb95e...99f

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, kjempekåte. Særlig sånne kvinner som meg, som ikke liker vin. 

Anonymkode: bb95e...99f

Men kåt blir du?

AnonymBruker
Skrevet
lh45 skrev (4 timer siden):

Prøv Lambrusco, innertier 😉

Jeg hadde faktisk blitt helt mo i knærne om noen hadde servert meg Lambrusco!

Når det er sagt tror jeg det varierer veldig fra dame til dame. Jeg er en sånn som liker at mannen tar litt føringen, men kun om det er en jeg liker godt. Innerst inne skulle jeg gjerne vært litt tøffere, og jeg kjenner flere tøffe damer som spiser menn til frokost. 

Anonymkode: 8b1bb...454

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...