Gå til innhold

Forelsket i kollega.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke stoppe og tenke og drømme vedkommende sånn har det vært i 2 år+ når han var innom oss som vikar. Men han har blitt fast ansatt hos oss nå. Noe som jeg er veldig glad for meg har et sykt tankekjør for tiden. 

Kollegaen legger merke til når jeg har fikset neglene, han deler lunsjen og jeg har det så godt i nærheten av han. Og skryter av meg oppi skyene. Og når vi har samme skift så kjører han meg hjem. Sendte til og med en bursdag sang til på telefonen(snap). Det er så vanskelig å vite om han vil mer eller er bare god venn. 

Ulempen er jo at jeg bor med faren til mitt barn. Og der er «forholdet» vet ikke om jeg kan kalle det en gang siden det er så dødt. Og hver gang han kommer innom så går kollegaen å trekker seg litt unna. 

Han er 25 år eldre enn meg, og noen av kollegaene mine mener jeg hadde passet bedre med han enn han jeg bor sammen med. Og jeg kan vel ikke bare spørre han rett ut hva han tenker uten at det blir flaut.. og skulle nesten bare ønske at han kunne sagt det til meg.. Blir bare gal av meg selv og føler bare for dele og vet ikke hva jeg skal gjøre 

Veldig rotete skrevet bare mye tanker. 

Anonymkode: 7f41c...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 år eldre enn deg? Nå vet vi ikke hvor gammel du er, men 25 år er MYE. 

Uansett: hvis du vil ha et forhold til denne mannen, så bør du avslutte forholdet til barnefar, med mindre du bare vil ha han som FF da. 

Anonymkode: 728dd...a6f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år!?!?

Bare det ringer en varsel bjelle de luxe!

Hvor gammel er du TS?

Og se bort i fra crush. Det er en grunn til at du kjenner på følelser for en annen...da er det noe i deg og forholdet som skurrer og du bør ta tak i det.

Anonymkode: ef230...446

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt forholdet du er i. Så kan du tenke på andre. 

Anonymkode: 5c35a...492

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...