carlberner1 Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april Finnes det? Swingerklubb er ikke helt tingen, selv om man ikke trenger knulle med andre der. Men hvor ellers kan man kline, putte hånda i buksene eller skjørtene på hverandre uten å engste seg for å bli hivd ut eller få kjeft eller bot? Jeg vet man kan det "overalt" så lenge man ikke blir oppdaget av noen som ikke liker det. Men det er akkurat det jeg har lyst til å slippe å passe på og bry meg med når vi bare har lyst til å ha lyst på hverandre - uten å gjemme oss. Er det så skummelt at det ikke finnes noen steder blant folk der det går an? Ingen intensjon eller noe annet om å påtvinge noen noe de ikke ønsker, over hodet ikke! Kun et ønske om å slippe å lure på om man kliner mer enn omgivelsene aksepterer der&da. Tips veldig velkommen. Det er vår og sevja stiger. No' voldsomt.. Oh lykke, måtte det vare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april Guds frie natur. Norge er det landet i verden der flest har hatt utendørs sex. Anonymkode: 623fb...d5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Del Skrevet 18. april Swingersklubb. Men du er sikkert enslig? Anonymkode: 11f7d...638 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Del Skrevet 18. april En venninne av meg var i en eller annen "fri by" på sommerferie i Frankrike en gang. Men husker ikke hvor der var eller hva det het. Anonymkode: a8631...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Del Skrevet 18. april De fleste arenaer for slikt som markedsfører seg retning enslige og ikke par er ikke designet for heterofile. Men en eller annen avis hadde en artikkelserie for noen år tilbake om «koseklubber» (eller hva de nå enn kalte seg, det var noe lett absurd barnslig over navnet) i Oslo-området. Altså samlinger der single som par kom for å gjøre ulike former for klåing, klemming, klining og/eller sex i større dynger. Det var en hel rekke ulike typer greier etter smak og behag, noen nakne andre mer påkledd. De finnes, helt sikkert, i andre byer og tettsteder også. Hvert byggefelt har jo sin egen swingers-klubb (noe lærte vi av korona), så hvorfor ikke? Anonymkode: 283fd...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Del Skrevet 18. april Fristrender er vanligvis ikke sted for seksuell adferd, men akkurat Svartkulp har jeg hørt det er en slags allmenn aksept for at folk koser seg litt. Kan ikke bekrefte det selv 😅 men kjenner noen som har vært der og hatt sex med tilskuere. Anonymkode: a9446...c2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 18. april Forfatter #7 Del Skrevet 18. april Joda, naken-ferie har vært på tanken, men det blir mer unntak og tiltak. Her er ønsket øl/is/kaffe/skog- eller badetur på vei fra jobb med klining og klåing uten å måtte gjemme seg og uten frykt for sinte mennesker Koseklubb? Som regel blir det fort kleint og ikke minst kommersielt når begjær innrømmes, feks strippeklubber som virker fullstendig ned-snødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. april #8 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): En venninne av meg var i en eller annen "fri by" på sommerferie i Frankrike en gang. Men husker ikke hvor der var eller hva det het. Anonymkode: a8631...7e7 Cap d’Age. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 18. april Forfatter #9 Del Skrevet 18. april Kom på jeg burde ha skrevet Oslo/omegn i tittel, uff.. Skylder på alder og stigende sevje denna gangen.. 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. april #10 Del Skrevet 18. april (endret) Den markerte teksten din skjedde hver gang på bygdefestene i trøndelag🤭 Vi danset, fingret, klinte og drakk karsk inne.. i skogholtet bak samfunnshuset fant "vi" en plass å knulle. Men med årene har dette bleknet litt, og "vi gamle" krever bedre komfort. Så dette skjer oftere på campingplasser nå, det kommer litt ann på om du treffer noen som opplevde dette som ung.. jo høyere latter av historier, jo større sjanse er det for litt "comeback" i bobilen.. Man kan faktisk "selge seg inn" med litt humor og hygge.. sex skal jo tross alt være et muntert minne, og med et måltid egg & bacon og litt smalltalk dagen etter👏 På NakenTid er det alltids noe å delta på under fanen Fester & Eventer.. Akkurat nå er det mye gangbang.. det tror jeg ikke er like gøy, som fester og camping ut på landet😄 Men du kan jo arrangere en campingtur, for å lodde stemningen og komme i kontakt med folk.. Husk at nå er det er blitt flere kvinner som har bobil også👏 Endret 18. april av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 19. april Forfatter #11 Del Skrevet 19. april Bamseklemmer skrev (20 timer siden): [..] større sjanse er det for litt "comeback" i bobilen.. Man kan faktisk "selge seg inn" med litt humor og hygge.. sex skal jo tross alt være et muntert minne, og med et måltid egg & bacon og litt smalltalk dagen etter👏 På NakenTid er det alltids noe å delta på under fanen Fester & Eventer.. Akkurat nå er det mye gangbang.. 👏 Du og flere andre bommer her: for en gangs skyld er det ikke noen å holde på med jeg søker, men en plass i eller rundt Oslo sentrum der man kan kline&klå uten å passe på at verken noen ser eller blir sure. Og det trenger ikke være publikum, men hvis noe oppdager og syns det er ok, så er det akkurat det. Svartkulp kanskje, hvis ikke det blir for mye teater og glanere. Får se hva vi finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #12 Del Skrevet 19. april Snok1 skrev (23 timer siden): Cap d’Age. Men det er ikke et sted hvor man bare kan græbbe tak i folk, det er vel bare et naturist-sted. Ikke seksuelt. Anonymkode: ee6c1...fee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. april #13 Del Skrevet 19. april Deler av byen og stranda er VELDIG seksuelt. Selvsagt samtykkebasert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:05 #14 Del Skrevet onsdag kl 13:05 AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 13.35): Men det er ikke et sted hvor man bare kan græbbe tak i folk, det er vel bare et naturist-sted. Ikke seksuelt. Anonymkode: ee6c1...fee Cap d’Agde var et rent naturiststed/resort på 70 og 80-tallet, men har utviklet seg i seksuell retning. Stedet er fortsatt for naturister, men det er deler av strendene man ikke tar med seg ungene på, for å si det sånn. Om kvelden bærer byen sterkt preg av seksuell stemning. Jeg oppfatter heller ikke at TS har et ønske om å "græbbe" tak i tilfeldige folk eller å ha sex med fremmede. TS har mer et ønske om å være litt fri til å kline og koste med sin kjæreste på et offentlig sted, uten at de nødvendigvis skal ha sex, hvis jeg forstår det rett. Dette er nok vanskelig i det offentlige rom hvor det ferdes alle slags mennesker. Er nok lettere å få til på lukkede arrangementer hvor alle er forberedt på, og inneforstått med, at slikt kan skje. Anonymkode: e6f76...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet i går, 07:32 Forfatter #15 Del Skrevet i går, 07:32 AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 15.05): Jeg oppfatter heller ikke at TS har et ønske om å "græbbe" tak i tilfeldige folk eller å ha sex med fremmede. TS har mer et ønske om å være litt fri til å kline og koste med sin kjæreste på et offentlig sted, uten at de nødvendigvis skal ha sex, hvis jeg forstår det rett. Dette er nok vanskelig i det offentlige rom hvor det ferdes alle slags mennesker. Er nok lettere å få til på lukkede arrangementer hvor alle er forberedt på, og inneforstått med, at slikt kan skje. Anonymkode: e6f76...c34 God oppsummering, takk! Også på hva realitetene er, at dette nok er litt vanskelig og begrenset. Og kanskje nettopp derfor holder interessen eller "suget", begjæret seg? Heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:18 #16 Del Skrevet i går, 08:18 I dokumentarserien Norge bak fasaden (sesong 5, episode 5) har de innslag fra et klubbkonsept i Oslo som heter Everysome. Det kan likne litt på det du etterspør. https://play.tv2.no/programmer/fakta/norge-bak-fasaden/sesong-5/norge-bak-fasaden-5-episode-5-2045685.html Anonymkode: 40b48...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #17 Del Skrevet i går, 08:36 AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 15.05): Cap d’Agde var et rent naturiststed/resort på 70 og 80-tallet, men har utviklet seg i seksuell retning. Stedet er fortsatt for naturister, men det er deler av strendene man ikke tar med seg ungene på, for å si det sånn. Om kvelden bærer byen sterkt preg av seksuell stemning. Jeg oppfatter heller ikke at TS har et ønske om å "græbbe" tak i tilfeldige folk eller å ha sex med fremmede. TS har mer et ønske om å være litt fri til å kline og koste med sin kjæreste på et offentlig sted, uten at de nødvendigvis skal ha sex, hvis jeg forstår det rett. Dette er nok vanskelig i det offentlige rom hvor det ferdes alle slags mennesker. Er nok lettere å få til på lukkede arrangementer hvor alle er forberedt på, og inneforstått med, at slikt kan skje. Anonymkode: e6f76...c34 Men jeg får ennå ikke tak i hva som er hovedformålet/poenget til ts. Det har litt å si for hva jeg vil anbefale å gjøre. Hvis poenget bare er å kunne kose og kline litt med kjæresten som del av vanlig daglig og fritid (på tur i marka, i en park osv.) vil jeg anbefale å bare gjøre det, på en litt diskret måte. De fleste forbipasserende er ikke så interesserte, og nordmenn har uansett høy terskel for å si ifra. Men dette er jo en no-brainer, så det må være noe annet ts har i tankene? -er poenget sex? I så fall: uproblematisk i naturen, hvis man sørger for å ikke bli sett. - eller er poenget å bli sett? Jeg er redd det ikke finnes noen parallell verden der man kan kline med (og evt ha sex med) sin egen kjæreste i naturlige settinger uten å ta ihvertfall et visst hensyn til konteksten og om det er andre folk der. Det som finnes av sånne steder er smale nisjer hvor normale normer oppheves kortvarig (typ swingers-klubber) og hvor partnerbytte ofte er en del av opplegget. Anonymkode: 57f29...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet i går, 08:44 #18 Del Skrevet i går, 08:44 Jeg har mange homofile venner, og de holder på med en del av det du nevner. Har også hørt fra veninner at det nå være drøye ting både i fotballen og håndballen. Ikke at de ligger med hverandre i hytt og pine, men mer kommentarer, berøring osv. Det er når begge kjønnene er sammen at det fort blir krøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:53 #19 Del Skrevet i går, 09:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg får ennå ikke tak i hva som er hovedformålet/poenget til ts. Det har litt å si for hva jeg vil anbefale å gjøre. Hvis poenget bare er å kunne kose og kline litt med kjæresten som del av vanlig daglig og fritid (på tur i marka, i en park osv.) vil jeg anbefale å bare gjøre det, på en litt diskret måte. De fleste forbipasserende er ikke så interesserte, og nordmenn har uansett høy terskel for å si ifra. Men dette er jo en no-brainer, så det må være noe annet ts har i tankene? -er poenget sex? I så fall: uproblematisk i naturen, hvis man sørger for å ikke bli sett. - eller er poenget å bli sett? Jeg er redd det ikke finnes noen parallell verden der man kan kline med (og evt ha sex med) sin egen kjæreste i naturlige settinger uten å ta ihvertfall et visst hensyn til konteksten og om det er andre folk der. Det som finnes av sånne steder er smale nisjer hvor normale normer oppheves kortvarig (typ swingers-klubber) og hvor partnerbytte ofte er en del av opplegget. Anonymkode: 57f29...d7e Tenker du at skogen er en sosial arena? Med sosial arena tror jeg han mener et sted der folk møtes for å være sammen med andre folk. Anonymkode: 40b48...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:44 #20 Del Skrevet i går, 10:44 Dette har jeg også tenkt. En pub hvor grensen feks går ved pikk i vagina/rumpe. Hvor man altså ikke har samleie og det er ikke swinging. Eg sted man kan være utenfor hjemmet, drikke litt, være rundt mennesker og kose seg med sin partner. Kontakt med andre par, bord osv er ikke lov. Det er ikke hverken for sjekking eller swinging, bare å kunne være et sted og kose seg med sin egen partner der nakenhet osv er tillatt. Å se på andre er selvsagt lov, men ikke å stille seg opp å glane. Hvorfor: fordi det er kjekt å kunne se på andre som har det fint og man kan få følt på sin exhibitionistiske side. Jeg ønsker meg et slikt sted. Hadde vært deilig å se på nabobrdet slikke og suge hverandre. Jeg ønsker å bli sett på mens jeg suger kjæresten min. Han er utrolig digg, og jeg elsker virkelig å suge ham. Ville gjerne vist frem hvor mye han fortjener en god blowjob. Så ts. Jeg stemmer for. Men tror ikke slikt finnes. Anonymkode: 22ffa...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå