AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april Jeg er en vanlig person som spiser sunt og beveger meg sånn mellom 8000-15000 skritt hver dag. En helt vanlig og diskré nordmann. Så har jeg venner og kollegaer som har «sett lyset» på trening og proteiner. De sender bilder av at de er på trening og av måltidene sine som er fulle av proteiner hver eneste dag. Fy faen så møkk lei jeg er. Ja de får synlige resultater, men i takt med dette øker selv besettelse, ubalanse og spiseforstyrrelse. De er ikke sunne i mine øyne og behovet deres for oppmerksomhet og anerkjennelse er utmattende. Er så dritt lei av eksponeringen treningen og maten deres på sosial media. Anonymkode: 1b71e...266 11 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april Lar det bare gli forbi. Har fått et ganske bra mentalt "ignorer"-filter etter hvert! Fint for dem og you do you tenker jeg, og bruker tiden min på noe annet. Hvis det gir dem glede så hvorfor ikke. Anonymkode: 8dfc5...fb4 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Del Skrevet 18. april «Ikke følg» og ikke åpne snapper.. og når du åpner snappene så ikke kommenter. Så kan du håpe at de slutter å sende deg noe som er fullstendig uinteressant for deg. Anonymkode: 6ee03...a37 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Del Skrevet 18. april Ok Anonymkode: e6ad3...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er en vanlig person som spiser sunt og beveger meg sånn mellom 8000-15000 skritt hver dag. En helt vanlig og diskré nordmann. Så har jeg venner og kollegaer som har «sett lyset» på trening og proteiner. De sender bilder av at de er på trening og av måltidene sine som er fulle av proteiner hver eneste dag. Fy faen så møkk lei jeg er. Ja de får synlige resultater, men i takt med dette øker selv besettelse, ubalanse og spiseforstyrrelse. De er ikke sunne i mine øyne og behovet deres for oppmerksomhet og anerkjennelse er utmattende. Er så dritt lei av eksponeringen treningen og maten deres på sosial media. Anonymkode: 1b71e...266 Hvorfor blir du lei av at folk du aktivt har valgt å være venner med trives med livet sitt? Ta en liten runde på årsaken, her. For dette er ikke en normal reaksjon. Ja, man får litt nok av Per som har begynt med jogging, eller ølbrygging, men din reaksjon tyder mindre på at du er lei og mer på at du er misfornøyd med eget liv og så later som om du bare er misfornøyd med deres deling av «vellykka». Klassisk feil, du er ikke alene. Anonymkode: 731b9...c06 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De er ikke sunne i mine øyne og behovet deres for oppmerksomhet og anerkjennelse er utmattende. Er så dritt lei av eksponeringen treningen og maten deres på sosial media. Anonymkode: 1b71e...266 Jeg er enig. Samtidig så er det jo nettopp det sosiale media er for og brukes til, oppmerksomhet og narsissisme, i tillegg til sladder og stalking. Jeg meldte meg bare ut av alt det greiene, gadd ikke, orket ikke, livet mitt er bedre uten. Anonymkode: 61abd...255 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #7 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor blir du lei av at folk du aktivt har valgt å være venner med trives med livet sitt? Ta en liten runde på årsaken, her. For dette er ikke en normal reaksjon. Ja, man får litt nok av Per som har begynt med jogging, eller ølbrygging, men din reaksjon tyder mindre på at du er lei og mer på at du er misfornøyd med eget liv og så later som om du bare er misfornøyd med deres deling av «vellykka». Klassisk feil, du er ikke alene. Anonymkode: 731b9...c06 Feil. Inner alle å være glade og med god helse. Jeg godtar også en viss overvekt av hobbyer i sosial media. Men det er noe helt spesielt med folk som har blitt hektet på trening og måten dette eksponeres på. Jeg orker faktisk ikke bilde av en proteingrøt eller at de er på tredje trening på samme dag. Hvem bryr seg?! Anonymkode: 1b71e...266 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Feil. Inner alle å være glade og med god helse. Jeg godtar også en viss overvekt av hobbyer i sosial media. Men det er noe helt spesielt med folk som har blitt hektet på trening og måten dette eksponeres på. Jeg orker faktisk ikke bilde av en proteingrøt eller at de er på tredje trening på samme dag. Hvem bryr seg?! Anonymkode: 1b71e...266 *unner Anonymkode: 1b71e...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 18. april #9 Del Skrevet 18. april Jeg vet akkurat hva du mener. Vi er noen venninner som har ei snapgruppe. Noen er hekta på trening og det er daglige snapper av fargerike tights og "trene litt igjen, da", "5 km i regnet!", "en dag uten trening er en dag uten mening" og annet. Hver dag. Hver eneste dag. Og det er grenser for hvor mange hjerter, applauser og pokaler man kan dele ut altså. Så jeg begynte å legge ut at jeg gjør sangøvelser hver dag (jeg skal innrømme at det var for å demonstrere litt sånn deilig passivtaggressivt og håpe at de tok poenget). Jeg la ut bilder av notene mine, av pianoet, av at jeg tok oppvarmingsøvelser og spicet opp med friske utsagn som "øvelse gjør mester" og "øve litt, kanskje?". Ei annen hang seg på og postet bilde av bøkene hun leser. Det tok litt over to uker så kom første kommentaren fra en av treningsdamene, som har postet bilde av drikkeflaska og tredemølla i flere år, om at det kanskje ikke var nødvendig å sende bilder av notestativ og boksider hver dag... Jeg har jo mistenkt det, men da fikk jeg bekreftet at det er kun trenings- og friluftsfantaster som har lov til å poste daglige bilder av hobbyen sin. Det er en sannhet, visstnok, og ingenting å gjøre noe med. 13 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. april #10 Del Skrevet 18. april Hvorfor ikke bare glede seg over at folk er glade i å holde seg i form og være i bevegelse? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 18. april #11 Del Skrevet 18. april Folk må få poste det de vil for min del. Jeg prøver å la det gli forbi. Hvis det er så viktig for dem å fremstå så sunne, så la dem holde på. Det bryr meg ikke. Jeg kjører mitt eget løp, og bruker tida mi på det jeg mener er mer interessante ting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #12 Del Skrevet 18. april AuroraB skrev (1 time siden): Jeg vet akkurat hva du mener. Vi er noen venninner som har ei snapgruppe. Noen er hekta på trening og det er daglige snapper av fargerike tights og "trene litt igjen, da", "5 km i regnet!", "en dag uten trening er en dag uten mening" og annet. Hver dag. Hver eneste dag. Og det er grenser for hvor mange hjerter, applauser og pokaler man kan dele ut altså. Så jeg begynte å legge ut at jeg gjør sangøvelser hver dag (jeg skal innrømme at det var for å demonstrere litt sånn deilig passivtaggressivt og håpe at de tok poenget). Jeg la ut bilder av notene mine, av pianoet, av at jeg tok oppvarmingsøvelser og spicet opp med friske utsagn som "øvelse gjør mester" og "øve litt, kanskje?". Ei annen hang seg på og postet bilde av bøkene hun leser. Det tok litt over to uker så kom første kommentaren fra en av treningsdamene, som har postet bilde av drikkeflaska og tredemølla i flere år, om at det kanskje ikke var nødvendig å sende bilder av notestativ og boksider hver dag... Jeg har jo mistenkt det, men da fikk jeg bekreftet at det er kun trenings- og friluftsfantaster som har lov til å poste daglige bilder av hobbyen sin. Det er en sannhet, visstnok, og ingenting å gjøre noe med. Haha, fantastisk! Men dere fikk tilbakemelding om at det ikke var nødvendig hver dag, men ingen innså hva de selv gjorde? Det er jo litt sprøtt at de ikke så det selv da! Anonymkode: 03379...b6b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #13 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en vanlig person som spiser sunt og beveger meg sånn mellom 8000-15000 skritt hver dag. En helt vanlig og diskré nordmann. Så har jeg venner og kollegaer som har «sett lyset» på trening og proteiner. De sender bilder av at de er på trening og av måltidene sine som er fulle av proteiner hver eneste dag. Fy faen så møkk lei jeg er. Ja de får synlige resultater, men i takt med dette øker selv besettelse, ubalanse og spiseforstyrrelse. De er ikke sunne i mine øyne og behovet deres for oppmerksomhet og anerkjennelse er utmattende. Er så dritt lei av eksponeringen treningen og maten deres på sosial media. Anonymkode: 1b71e...266 Diskrét?? Anonymkode: 3cdd0...e58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 18. april #14 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha, fantastisk! Men dere fikk tilbakemelding om at det ikke var nødvendig hver dag, men ingen innså hva de selv gjorde? Det er jo litt sprøtt at de ikke så det selv da! Anonymkode: 03379...b6b Nei, absolutt ingen refleksjon over egen adferd. Ganske fascinerende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #15 Del Skrevet 18. april AuroraB skrev (2 timer siden): Nei, absolutt ingen refleksjon over egen adferd. Ganske fascinerende. Haha, så fascinerende ja! Jeg blir inspirert av at du likevel ikke sa noe om det da. Anonymkode: 03379...b6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 18. april #16 Del Skrevet 18. april AuroraB skrev (6 timer siden): Jeg vet akkurat hva du mener. Vi er noen venninner som har ei snapgruppe. Noen er hekta på trening og det er daglige snapper av fargerike tights og "trene litt igjen, da", "5 km i regnet!", "en dag uten trening er en dag uten mening" og annet. Hver dag. Hver eneste dag. Og det er grenser for hvor mange hjerter, applauser og pokaler man kan dele ut altså. Så jeg begynte å legge ut at jeg gjør sangøvelser hver dag (jeg skal innrømme at det var for å demonstrere litt sånn deilig passivtaggressivt og håpe at de tok poenget). Jeg la ut bilder av notene mine, av pianoet, av at jeg tok oppvarmingsøvelser og spicet opp med friske utsagn som "øvelse gjør mester" og "øve litt, kanskje?". Ei annen hang seg på og postet bilde av bøkene hun leser. Det tok litt over to uker så kom første kommentaren fra en av treningsdamene, som har postet bilde av drikkeflaska og tredemølla i flere år, om at det kanskje ikke var nødvendig å sende bilder av notestativ og boksider hver dag... Jeg har jo mistenkt det, men da fikk jeg bekreftet at det er kun trenings- og friluftsfantaster som har lov til å poste daglige bilder av hobbyen sin. Det er en sannhet, visstnok, og ingenting å gjøre noe med. Haha, men sa dere noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 18. april #17 Del Skrevet 18. april BobbySocks skrev (40 minutter siden): Haha, men sa dere noe? Nei. Jeg bare ler for meg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:14 #18 Del Skrevet lørdag kl 08:14 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor blir du lei av at folk du aktivt har valgt å være venner med trives med livet sitt? Ta en liten runde på årsaken, her. For dette er ikke en normal reaksjon. Ja, man får litt nok av Per som har begynt med jogging, eller ølbrygging, men din reaksjon tyder mindre på at du er lei og mer på at du er misfornøyd med eget liv og så later som om du bare er misfornøyd med deres deling av «vellykka». Klassisk feil, du er ikke alene. Anonymkode: 731b9...c06 Nå bare skumleste jeg over men virker som hun er lei av å bli pepra med bilder. 😂 Det er jeg enig i. Hadde bare orka å fulgt med om jeg selv var med i racet. Anonymkode: d96dd...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:16 #19 Del Skrevet lørdag kl 08:16 AuroraB skrev (22 timer siden): Jeg vet akkurat hva du mener. Vi er noen venninner som har ei snapgruppe. Noen er hekta på trening og det er daglige snapper av fargerike tights og "trene litt igjen, da", "5 km i regnet!", "en dag uten trening er en dag uten mening" og annet. Hver dag. Hver eneste dag. Og det er grenser for hvor mange hjerter, applauser og pokaler man kan dele ut altså. Så jeg begynte å legge ut at jeg gjør sangøvelser hver dag (jeg skal innrømme at det var for å demonstrere litt sånn deilig passivtaggressivt og håpe at de tok poenget). Jeg la ut bilder av notene mine, av pianoet, av at jeg tok oppvarmingsøvelser og spicet opp med friske utsagn som "øvelse gjør mester" og "øve litt, kanskje?". Ei annen hang seg på og postet bilde av bøkene hun leser. Det tok litt over to uker så kom første kommentaren fra en av treningsdamene, som har postet bilde av drikkeflaska og tredemølla i flere år, om at det kanskje ikke var nødvendig å sende bilder av notestativ og boksider hver dag... Jeg har jo mistenkt det, men da fikk jeg bekreftet at det er kun trenings- og friluftsfantaster som har lov til å poste daglige bilder av hobbyen sin. Det er en sannhet, visstnok, og ingenting å gjøre noe med. 😂😂👍 Anonymkode: d96dd...2a1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:20 #20 Del Skrevet lørdag kl 09:20 AuroraB skrev (23 timer siden): Jeg la ut bilder av notene mine, av pianoet, av at jeg tok oppvarmingsøvelser og spicet opp med friske utsagn som "øvelse gjør mester" og "øve litt, kanskje?". Ei annen hang seg på og postet bilde av bøkene hun leser. Det tok litt over to uker så kom første kommentaren fra en av treningsdamene, som har postet bilde av drikkeflaska og tredemølla i flere år, om at det kanskje ikke var nødvendig å sende bilder av notestativ og boksider hver dag... Jeg har jo mistenkt det, men da fikk jeg bekreftet at det er kun trenings- og friluftsfantaster som har lov til å poste daglige bilder av hobbyen sin. Jeg burde visst hatt flere venner som legger ut bøker og notestativ 😅 Komisk at de ikke tok poenget da. Prøvde du å gjøre oppmerksom på at de selv deler det samme daglig? Anonymkode: 01b98...030 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå