AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Hvor mye får man i erstatning for grov vold fra voldsoffererstatning? Har fått komplett ptsd pluss mye skader så er inn å ut av sykehus hver måned så har tapt mye inntekt også oppi dette. Anonymkode: e4cb9...312
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mye får man i erstatning for grov vold fra voldsoffererstatning? Har fått komplett ptsd pluss mye skader så er inn å ut av sykehus hver måned så har tapt mye inntekt også oppi dette. Anonymkode: e4cb9...312 Alt fra kr. 0 til maks erstatning. Helt avhengig av sakskomplekset og din dokumentasjon og om du finnes troverdig etter saksbehandlers vurdering. Anonymkode: 6d371...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alt fra kr. 0 til maks erstatning. Helt avhengig av sakskomplekset og din dokumentasjon og om du finnes troverdig etter saksbehandlers vurdering. Anonymkode: 6d371...2dc Sakskomplekset og dokumentasjon er ganske ille når man ser på saken i sitt store omfang egentlig. Der at jeg er uskyldig å at en person som har gått så hardt til verks at utfallet kunne blitt mer ille enn det det ble for å si det sånn. Person gikk på meg uten grunn der det kunne endt med… bevisene oppi alt rundt tilsier at flere personer er skyldige da flere har stukket av fra ståstedet å latt meg være igjen hardt skadet med indre blødninger pluss mye mer Anonymkode: e4cb9...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå