AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:56 #81 Del Skrevet tirsdag kl 00:56 AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 21.48): Og det er drømmejobben til unge jurister?😅 Du kan jo bruke fritiden på hage om du har Anonymkode: 79395...2e1 Hvis jobben hennes/hans er politijurist/politiadvokat, så er det populært blant jurister/advokater, ja. Anonymkode: 1d3a9...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 01:07 #82 Del Skrevet tirsdag kl 01:07 Jobber i barnevernet. Har på mange måter likt jobben, men den spiser en opp. Jeg kjenner knapt noen som har vært dyktige i jobben og samtidig stått i den til pensjonsalder. Ville blitt noe uten folks faenskap. Kranfører, fisker, gartner... Anonymkode: d9099...bf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:02 #83 Del Skrevet tirsdag kl 22:02 Saksbehandler i kommune Ville blitt barnehagelærer eller vernepleier om jeg kunne velge på nytt! Anonymkode: bb0fa...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:08 #84 Del Skrevet tirsdag kl 22:08 Utdannet innenfor kunstfag, jobber som florist. Ville heller bli web designer. Har søkt på it studie da så er jo en start. Anonymkode: 1edfc...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norah.A. Skrevet tirsdag kl 22:13 #85 Del Skrevet tirsdag kl 22:13 (endret) Jobber i beredskap. Endret tirsdag kl 22:14 av Norah.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:24 #86 Del Skrevet i går, 11:24 AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 13.06): Er barnehagelærer med en forfatter drøm. Ellers kunne jeg tenkt meg en emosjonelt og fysisk enklere jobb. Kontor (tenk luksusen å få sitte på stor stol 🤣 OG få lov å drikke kaffe, OG hjemmekontor av og til. Jeg hadde seriøst følt jeg var i himmelen. Og tenk å ikke være helt oppbrukt som en vaskefille på slutten av dagen?! Jeg kan drømme ☺️ Anonymkode: a9b05...858 Jeg har jobbet i bhg i 15 år, men det siste året på kontor. Ja, det er fint med stor og myk stol, men nå blir det tilbake til bhg Det er ikke alltid grønnere på andre siden😄 (Ja, det NYDELIG å slippe støy, stress, adferd og foreldresamtaler, men det er så mange rolige perioder på jobb at jeg til tider kjeder meg. Jeg savner å gjøre noe meningsfullt ❤️) Men ja - jeg skjønner deg godt! Jeg gleder meg ikke til å komme hjem å føle meg som en brukt vaskefille igjen 🙈🫤 Anonymkode: c9b56...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #87 Del Skrevet i går, 11:33 Er jurist, angrer på at jeg ikke tok en IT-utdannelse. Jeg hadde lyst, men fordi jeg har foreldre uten høyere utdannelse, klarte de ikke veilede meg på at jeg ikke trengte å ha noe kunnskap om programmering for å ta et IT-studie. Og jurist hørtes jo mye bedre ut i deres ører. Anonymkode: dbd4e...9d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:36 #88 Del Skrevet i går, 11:36 Er barnehagelærer. Drømmen er å jobbe som illustratør eller kunstner 🖼️🧑🎨 Anonymkode: c9b56...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evot_i_skogen Skrevet i går, 12:03 #89 Del Skrevet i går, 12:03 Jobber som prosjektingeniør. Super jobb med masse spennende læring og utviklingsmuligheter, så er fornøyd. Men det jeg drømte om de 3 siste årene før jeg skulle velge retning på videregående var: Jagerflypilot. Det var min største drøm og jeg var villig til å jobbe steinhardt for det. Men så oppdaget jeg at det finnes et minimums høyde krav (for å rekke frem til pedalene og instrumentene i flyet), og dessverre så ble jeg den laveste i familien (langt under kravet). Så da ble den drømmen skrotet og jeg valgte tilfeldig blandt alle utdanningene som fantes den gang. Skulle jeg valgt noe annet nå så vet jeg ikke hva jeg skulle valgt, alt virker så spennende eller givende for meg. Men gjerne brannetterforsker (dessverre ikke mulig for meg på grunn av at de må være brannmenn først og med min fysiske størrelse så er det ikke sjans at jeg klarer de fysiske testene 🤣), geolog, teolog eller akuttlege. Nesten lettere å nevne det jeg aldri ville jobbet som noensinne: Influenser (påvirker på godt norsk), bartender og modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #90 Del Skrevet i går, 12:12 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg gleder meg ikke til å komme hjem å føle meg som en brukt vaskefille igjen 🙈 Men du velger likevel å gjøre det. Anonymkode: fef37...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:15 #91 Del Skrevet i går, 12:15 AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 11.29): Tok statsvitenskap og det var helt riktig for meg! Anonymkode: 3c8ae...8e1 Hva jobber du som? Anonymkode: 2e1f5...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:20 #92 Del Skrevet i går, 12:20 Trygg jobb på kontor i kommunen nå. Blir pga stabilitet og ordnede forhold. Drømmen ville vært en liten frisørsalong hjemme et landlig sted der man var eneste frisør. Ble ikke frisør pga eksponering for mye kjemikalier (har allergier) og den store slitasjen på kroppen. Angrer oft, men nå er armene utslitt av andre jobber og det ville vært umulig 😅 Anonymkode: e75b2...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:38 #93 Del Skrevet i går, 12:38 Er helsefagarbeider. Om jeg skulle skiftet hadde jeg ønsket å bli finansrådgiver, selv om jeg tror det hadde blitt en for stillestillende jobb for meg 🤔 Anonymkode: 480c7...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå