AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:53 #1 Del Skrevet fredag kl 07:53 Av ren nysgjerrighet. Ville du satset på noe lignende eller kanskje noe totalt annet? Du kan velge å svare realistisk eller om du skulle startet på nytt karrieremessig tidligere i livet. Anonymkode: 7caca...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:59 #2 Del Skrevet fredag kl 07:59 Jeg jobber som saksbehandler i staten og elsker faktisk jobben min, men helt ærlig, hadde jeg vært 19 år igjen og begynt på nytt hadde jeg studert noe IT-relatert, slik jeg egentlig hadde lyst til den gang. Anonymkode: e23e2...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:04 #3 Del Skrevet fredag kl 08:04 Er vgs-lærer. Ville hatt en jobb med høyt tempo på sykehus eller med noe praktisk ute, f.eks. gartner. Anonymkode: f8c33...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:05 #4 Del Skrevet fredag kl 08:05 Er barnehagelærer. Kunne tenkt meg å jobbe på føde-/barsel som barnepleier, eller så kunne jeg tenkt meg å være doula Er utrolig fascinert over fødsler, og de aller minste kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å jobbe med. Jeg kunne også tenkt meg å være yogainstruktør. Anonymkode: dc40a...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:19 #5 Del Skrevet fredag kl 08:19 Jeg er lektor, ville jobbet på labratoriet eller skiftestue på legekontor. Tatt blodprøver, renset ører og byller og slikt. Anonymkode: 3e28a...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet fredag kl 08:45 #6 Del Skrevet fredag kl 08:45 Jobber med salg, selvstendig. Jeg trives og nyter stor grad av frihet. Hadde jeg derimot ikke vært gift og f eks vært eneforsørger ville jeg kanskje valgt en jobb med tradisjonelt ansettelsesforhold pga sikkerhet (sykdom etc). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:23 #7 Del Skrevet fredag kl 09:23 Ville blitt politi. Anonymkode: bd88b...061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:26 #8 Del Skrevet fredag kl 09:26 Er psykolog, skulle gjerne vært gartner for å ha en mer fysisk aktiv jobbhverdag. Anonymkode: 427d6...de8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:29 #9 Del Skrevet fredag kl 09:29 Tok statsvitenskap og det var helt riktig for meg! Anonymkode: 3c8ae...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:21 #10 Del Skrevet fredag kl 10:21 Er lege. Enten en annen spesialitet med mer dagtidsjobb, mindre vakt og mulighet for hjemmekontor, eller noe helt annet. Arkitekt, landskapsarkitekt eller arealplanlegger. Kunne jo startet på arkitekt og spesialisert meg på helsebygg...Eller begynne hos tilsynsmyndighetene, feks i Arbeidstilsynet, og spesialisert meg på helsevirksomheter 😈 Anonymkode: bd388...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:58 #11 Del Skrevet fredag kl 10:58 Er sykepleier. Kunne tenkt meg å vært kunster, forfatter eller bonde. Men økonomi setter en stopper. Langt i fra alle tjener ok. Så da må det nesten bli på siden av annen jobb. Ikke har jeg talenter innen det heller, hadde vært artig hvis jeg "hadde det i meg". Anonymkode: 3b0da...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet fredag kl 11:06 #12 Del Skrevet fredag kl 11:06 Jeg er lærer, kontaktlærer. Jeg byttet selv over til læreryrket etter mange år i en annen bransje. Jeg hadde valgt det samme om igjen. Jeg visste jeg skulle bli lærer da jeg var 6 år. Jeg elsker læreryrket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:06 #13 Del Skrevet fredag kl 11:06 Er barnehagelærer med en forfatter drøm. Ellers kunne jeg tenkt meg en emosjonelt og fysisk enklere jobb. Kontor (tenk luksusen å få sitte på stor stol 🤣 OG få lov å drikke kaffe, OG hjemmekontor av og til. Jeg hadde seriøst følt jeg var i himmelen. Og tenk å ikke være helt oppbrukt som en vaskefille på slutten av dagen?! Jeg kan drømme ☺️ Anonymkode: a9b05...858 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:08 #14 Del Skrevet fredag kl 11:08 Jurist, jobber i staten. Godt fornøyd med det. Eget kontor, fleksitid, en del spennende reising, jobber med dagsaktuelle saker. Jeg synes egentlig ikke de rent juridiske oppgavene er så spennende, men jeg har gradvis styrt arbeidshverdagen over på å ikke jobbe med så himla mye tung jus. Anonymkode: ced73...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:48 #15 Del Skrevet fredag kl 11:48 Barnehagelærer. Ville blitt hjerneforsker, ernæringsfysiolog, biolog, filosof eller psykolog. Anonymkode: fef37...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet fredag kl 11:48 #16 Del Skrevet fredag kl 11:48 (endret) Jeg jobber i hjemmesykepleien, om jeg skulle byttet ville jeg jobbet i psykiatrien eller som nevrolog. Endret fredag kl 11:53 av Phoenix Heart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:18 #17 Del Skrevet fredag kl 12:18 Jeg er musikkpedagog og musiker. Ville blitt noe innen akademia om jeg skulle startet på nytt. Jobbet med forskning og fordypning ala Julie Wilhelmsen og Cecilie Hellestveit.. Anonymkode: 79395...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:15 #18 Del Skrevet fredag kl 13:15 Spesialpedagog. Kunne tenkt meg å blitt og jobbet som politietterforsker hvis det ikke hadde vært for helsa. Anonymkode: a8e2d...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:19 #19 Del Skrevet fredag kl 13:19 Spesialrådgiver i fylkeskommunen. Skulle jeg valgt igjen så måtte det ha vært advokat. Anonymkode: 36a65...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:26 #20 Del Skrevet fredag kl 13:26 Førskolelærer men ville egentlig bli jordmor dengang jeg var ung og kunen fortsatt ønske det. Anonymkode: 6e798...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå