AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:53 #1 Del Skrevet fredag kl 07:53 Av ren nysgjerrighet. Ville du satset på noe lignende eller kanskje noe totalt annet? Du kan velge å svare realistisk eller om du skulle startet på nytt karrieremessig tidligere i livet. Anonymkode: 7caca...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:59 #2 Del Skrevet fredag kl 07:59 Jeg jobber som saksbehandler i staten og elsker faktisk jobben min, men helt ærlig, hadde jeg vært 19 år igjen og begynt på nytt hadde jeg studert noe IT-relatert, slik jeg egentlig hadde lyst til den gang. Anonymkode: e23e2...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:04 #3 Del Skrevet fredag kl 08:04 Er vgs-lærer. Ville hatt en jobb med høyt tempo på sykehus eller med noe praktisk ute, f.eks. gartner. Anonymkode: f8c33...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:05 #4 Del Skrevet fredag kl 08:05 Er barnehagelærer. Kunne tenkt meg å jobbe på føde-/barsel som barnepleier, eller så kunne jeg tenkt meg å være doula Er utrolig fascinert over fødsler, og de aller minste kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å jobbe med. Jeg kunne også tenkt meg å være yogainstruktør. Anonymkode: dc40a...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:19 #5 Del Skrevet fredag kl 08:19 Jeg er lektor, ville jobbet på labratoriet eller skiftestue på legekontor. Tatt blodprøver, renset ører og byller og slikt. Anonymkode: 3e28a...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet fredag kl 08:45 #6 Del Skrevet fredag kl 08:45 Jobber med salg, selvstendig. Jeg trives og nyter stor grad av frihet. Hadde jeg derimot ikke vært gift og f eks vært eneforsørger ville jeg kanskje valgt en jobb med tradisjonelt ansettelsesforhold pga sikkerhet (sykdom etc). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…