Gå til innhold

Jeg trenger konkrete tips mot øyekremer som virker på mørke ringer og poser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legg gjerne ved lenker! 

Jeg ønsker produkt som virkelig leverer! 

Anonymkode: ed007...efa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen produkter hjelper mot dette.

Anonymkode: 1197e...030

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ingen produkter hjelper mot dette.

Å? Hm…

AnonymBruker
Skrevet

Cryo kremer som oppbevares i fryser. LaCabine Water Eye Contour Gel-To-Ice Ice-Lift er veldig god. Har også god effekt av kremer med koffein, men husker ikke navn nå. 

Når det gjelder mørke ringer så hjelper ikke kremer noe særlig. Men jeg synes catrine under eye brightner er et supert produkt. Enten alene for helt naturlig look, eller under concealer.

Anonymkode: e59d4...4ea

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt denne i to år nå. Det er den eneste som faktisk har funket! Tar den på og lar den virke i 10-15 min så sminker jeg meg! Øynene strammes synlig opp og jeg føler meg mer opplagt og våken. Sliter med poser under øynene selv både over og under øynene :) 

https://www.blivakker.no/product/3095001/dermalogica-stress-positive-eye-lift-25ml?srsltid=AfmBOoroXm9YQHD_eHXCsrd0NRm5CibPkZkDir6AJeJoYZ2fwBjVOd0_

Anonymkode: a89f9...339

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Cryo kremer som oppbevares i fryser. LaCabine Water Eye Contour Gel-To-Ice Ice-Lift er veldig god. Har også god effekt av kremer med koffein, men husker ikke navn nå. 

Når det gjelder mørke ringer så hjelper ikke kremer noe særlig. Men jeg synes catrine under eye brightner er et supert produkt. Enten alene for helt naturlig look, eller under concealer.

Mener du Catrice?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har brukt denne i to år nå. Det er den eneste som faktisk har funket! Tar den på og lar den virke i 10-15 min så sminker jeg meg! Øynene strammes synlig opp og jeg føler meg mer opplagt og våken. Sliter med poser under øynene selv både over og under øynene :) 

https://www.blivakker.no/product/3095001/dermalogica-stress-positive-eye-lift-25ml?srsltid=AfmBOoroXm9YQHD_eHXCsrd0NRm5CibPkZkDir6AJeJoYZ2fwBjVOd0_

Anonymkode: a89f9...339

Fy f.. . 1000 kroner for 25 ml 😆 helt vilt..

Anonymkode: 3bd32...356

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Legg gjerne ved lenker! 

Jeg ønsker produkt som virkelig leverer! 

Dette finnes ikke. Men det finnes nok mennesker som vil prøve overbevise deg om at du må kjøpe det ene og det andre, fordi det angivelig vil fungere.  Om du kjøper noe, uansett hva, så vil du bli skuffet først over hva dette koster og deretter over at de ikke fungerer slik du håper. 

Anonymkode: 8171c...922

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mener du Catrice?

Yes 😂 autokorrekt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette finnes ikke. Men det finnes nok mennesker som vil prøve overbevise deg om at du må kjøpe det ene og det andre, fordi det angivelig vil fungere.  Om du kjøper noe, uansett hva, så vil du bli skuffet først over hva dette koster og deretter over at de ikke fungerer slik du håper. 

Anonymkode: 8171c...922

Hadde ikke anbefalt noe om jeg var skuffet over resultatet ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Til den prisen kan man like gjerne gå rett på kirurgi og/eller konservative skjønnhetsbehandlinger og bli ferdig med problemet først som sist.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja dette blir jeg ikke å kjøpe for å si det sånn 🤠

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Yes 😂 autokorrekt

Takk for anbefaling, kjøpte den :) 

Den var såpass billig og virker som flere er fornøyd med det så skader ikke å prøve. Trenger noe som lysner 

AnonymBruker
Skrevet

dr-brandt-no-more-baggage-eye-cream-15-ml-1504-169-0015_1.jpeg?ref=34D0090358&w=960&h=960&mode=max&quality=75&format=webp

Anonymkode: feabf...5b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

dr-brandt-no-more-baggage-eye-cream-15-ml-1504-169-0015_1.jpeg?ref=34D0090358&w=960&h=960&mode=max&quality=75&format=webp

Jeg har prøvd alle, denne er best-med farge av hud. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...