AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #1 Skrevet 17. april 2025 Jeg er ett helt frisk og normalt menneske men de siste ukene har jeg hatt helt sinnsyke smerter i bena. Er 23 år og dette kjennes ut som de værste voksesmertene, noen som har opplevd lignende. Er kontante, kan gå over flere dager, plutselig er det litt bedre også går det tilbake til å være vondt. Noen som har opplevd lignende Anonymkode: df7ed...2d9
haarklype Skrevet 17. april 2025 #2 Skrevet 17. april 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ett helt frisk og normalt menneske men de siste ukene har jeg hatt helt sinnsyke smerter i bena. Er 23 år og dette kjennes ut som de værste voksesmertene, noen som har opplevd lignende. Er kontante, kan gå over flere dager, plutselig er det litt bedre også går det tilbake til å være vondt. Noen som har opplevd lignende Anonymkode: df7ed...2d9 .
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #3 Skrevet 17. april 2025 Vet du om du har hatt flått på deg..? Anonymkode: 8ee1f...a65
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #4 Skrevet 17. april 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ett helt frisk og normalt menneske men de siste ukene har jeg hatt helt sinnsyke smerter i bena. Er 23 år og dette kjennes ut som de værste voksesmertene, noen som har opplevd lignende. Er kontante, kan gå over flere dager, plutselig er det litt bedre også går det tilbake til å være vondt. Noen som har opplevd lignende Anonymkode: df7ed...2d9 En skal ikke ha ‘sinnsyke smerter’ i bena som 23 åring uten kjente ytre årsaker. Man har også slutte tå vokse som 23 åring så voksesmerter er utelukket. Da går man til legen og får tatt de riktige prøver og undersøkelser. Anonymkode: 6a6ba...63f 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #5 Skrevet 18. april 2025 Ja, og jeg fikk en nevromuskulær diagnose, så kom deg til legen og få en skikkelig undersøkelse og en henvisning til nevrolog. Anonymkode: 7f816...a86
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #6 Skrevet 18. april 2025 Jeg har hatt smerter i beina i 35 år, NÅ antas det å være pga adenomyose. I mange år har det blitt tilskrevet psyken, ikke kjenner sånn etter og jeg kjenner visst ikke min egen kropp så godt for... Anonymkode: 469cd...e2a
Mezzosoprena Skrevet 18. april 2025 #7 Skrevet 18. april 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er ett helt frisk og normalt menneske men de siste ukene har jeg hatt helt sinnsyke smerter i bena. Er 23 år og dette kjennes ut som de værste voksesmertene, noen som har opplevd lignende. Er kontante, kan gå over flere dager, plutselig er det litt bedre også går det tilbake til å være vondt. Noen som har opplevd lignende Anonymkode: df7ed...2d9 Du har vært hos lege, regner jeg med? 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #8 Skrevet 18. april 2025 Be om time hos fastlegen. Jeg har samme problem og er henvist til nevrolog nå. Anonymkode: ebde8...615
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #9 Skrevet 18. april 2025 Lipødem, nevropati, osteoporose, MS, artrose... Anonymkode: afe1b...f73
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #10 Skrevet 18. april 2025 Før jeg ble diagnosert med lavt stoffskifte, slet jeg mye med voksesmerter i beina. Det var ikke ekstreme smerter, men et konstant ubehag/knip i kroppen, som ikke var musklært. Klarte ikke slappe av, var helt utslitt av å aldri være behagelig i noen stilling. Det holdt på i noen timer av gangen. Støtter uansett forslaget om lege, for det kan være så mye! Anonymkode: 22054...656
Abra Skrevet 18. april 2025 #11 Skrevet 18. april 2025 Kan være benmargsødem. Kjennes ut som voksesmerter. Er nesten som blåflekk inni svampstrukturen i skjelettet eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #12 Skrevet 18. april 2025 Kom deg til legen. Jeg hadde lignende symptomer da jeg var 26 år, først sterke smerte, så nummenhet og paralyse i beina og armene. Ble innlagt på sykehus med diagnosen Guillain-Barré. Som kan være alvorlig, men i mitt tilfelle kom jeg meg etter et par uker. Det at det kommer og går hos deg er ikke typisk for denne sykdommen, da. Men likevel - få det undersøkt. Anonymkode: 7799d...524
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #13 Skrevet 18. april 2025 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Før jeg ble diagnosert med lavt stoffskifte, slet jeg mye med voksesmerter i beina. Det var ikke ekstreme smerter, men et konstant ubehag/knip i kroppen, som ikke var musklært. Klarte ikke slappe av, var helt utslitt av å aldri være behagelig i noen stilling. Det holdt på i noen timer av gangen. Støtter uansett forslaget om lege, for det kan være så mye! Anonymkode: 22054...656 Stoffskiftesmerter i beina kan ikke sammenlignes med voksesmerter i beina. Det er to vidt forskjellige smerter. Jeg har hatt begge deler, og får lavt stoffskifte vondt i beina når jeg er medisinert for lavt. I tillegg kommer den indre kulden, der det kjennes som om skjelettet særlig i beina er et kjøleelement som sender kulde ut i huden. Vondt er begge deler. Anonymkode: ce238...84c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #14 Skrevet 18. april 2025 Uforklarlige smerter i han behna Anonymkode: 6c510...c31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå