Gå til innhold

Hadde dekket ansiktet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg chatta en mann, og han er veldig på hele tiden, jeg er ikke så keen på han så samma det, men jeg nevnte pikken er så stor, og den er det, omtrent unormalt stor, men han sa noe rart, at hadde vært digg om du sugde den, etterpå hadde vært digg om du gjorde det nå, hadde dekket ansiktet ditt ;) 

Burde jeg tolke pikken er stor eller han ville ta et teppe på ansiktet mitt?

Anonymkode: ae298...44c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tolker det mer som at han ville kommet på ansiktet ditt.

Anonymkode: 0cb89...8fc

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tolker det som at bildet er av en annens pikk.

Anonymkode: c4425...46e

Skrevet

Han har en fetisj for masker, hetter eller glory hole?

AnonymBruker
Skrevet

Også hadde han en Rev som kjæledyr, Bob Kåre het han. Bob Kåre pleide å henge med de andre revene i skogbrynet, men det var før, i riktig gamle dager. Nå likte Bob Kåre bedre å være inne, sammen med eieren sin. Eieren hans var en mann i 40 årene, han var så glad i kaffe. Bob Kåre lærte seg også å like kaffe, men med litt fløte i. En dag dyppet Bob Kåre revehalen sin nedi fløten, og haletippen ble hvit. Bob Kåre ble populær i nabolaget, han var en lur rev, men veldig snill. 

Er det ikke sant, så er det godt juget. 

Anonymkode: 00dea...87c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 1.13):

Jeg chatta en mann, og han er veldig på hele tiden, jeg er ikke så keen på han så samma det, men jeg nevnte pikken er så stor, og den er det, omtrent unormalt stor, men han sa noe rart, at hadde vært digg om du sugde den, etterpå hadde vært digg om du gjorde det nå, hadde dekket ansiktet ditt ;) 

Hvis dette skjedde i en chat.. hvorfor ba han deg suge den? Var pikken hans 47 mil lang? 😅

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært mye enklere å skjønne hva du faktisk mente, om du hadde skrevet alle ordene i setningene, og brukt korrekt tegnsetting. Punktum er en veldig fin ting, det blir ikke så tungt å lese da.. Det går også ann å bruke "bla bla", for å tydeliggjøre hva som er sitat og ikke. 

Om du har sett bilde av pikken, burde du vel vite selv om den er stor eller ikke? 

Anonymkode: 9a8b3...db1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil dekke deg med sæd tror jeg han mente. 

Anonymkode: e2aca...6f9

AnonymBruker
Skrevet

Livechat? Og han viste frem sin penis? Du er jo ikke interessert en gang, hvorfor i alle dager gjorde du dette??

Anonymkode: 45e7d...9cd

AnonymBruker
Skrevet

Du burde legge et teppe over skjermen og komme deg ut i sola. Det er mye diggere enn å chatte med menn du ikke er interessert i.

Anonymkode: acada...be6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Også hadde han en Rev som kjæledyr, Bob Kåre het han. Bob Kåre pleide å henge med de andre revene i skogbrynet, men det var før, i riktig gamle dager. Nå likte Bob Kåre bedre å være inne, sammen med eieren sin. Eieren hans var en mann i 40 årene, han var så glad i kaffe. Bob Kåre lærte seg også å like kaffe, men med litt fløte i. En dag dyppet Bob Kåre revehalen sin nedi fløten, og haletippen ble hvit. Bob Kåre ble populær i nabolaget, han var en lur rev, men veldig snill. 

Er det ikke sant, så er det godt juget. 

Denne er det lenge siden jeg har hørt. Gode gamle Bob Kåre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Minitroll skrev (9 timer siden):

Denne er det lenge siden jeg har hørt. Gode gamle Bob Kåre 

Ja, ikke sant? Bob Kåre kan man stole på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...