AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Hva svarer dere når noen sier at de bare kommer til å stikke innom om de er på disse kantene der jeg bor? Når dere ikke vil? Hva er best å svare da? Liker ikke besøk i det hele tatt hjemme hos meg selv. Det er for personlig og hjemmet mitt så har aldri besøk. Anonymkode: b2534...09e
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Si at du ikke er hjemme 🙈 Anonymkode: 1f13e...b35
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april "Så hyggelig, si i fra litt i forkant da i tilfelle jeg er opptatt eller ute på farten " Anonymkode: 530d7...cc1 6
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (44 minutter siden): "Så hyggelig, si i fra litt i forkant da i tilfelle jeg er opptatt eller ute på farten " Anonymkode: 530d7...cc1 Men jeg vil aldri ha besøk av noen. Anonymkode: b2534...09e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Si at du ikke er hjemme 🙈 Anonymkode: 1f13e...b35 Men liker ikke å ha besøk og siden jeg aldri vil det så er det vanskelig. Anonymkode: b2534...09e 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april Avtal at dere kan møtes utenfor hjemmet. Anonymkode: 4c82f...cd6 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva svarer dere når noen sier at de bare kommer til å stikke innom om de er på disse kantene der jeg bor? Når dere ikke vil? Hva er best å svare da? Liker ikke besøk i det hele tatt hjemme hos meg selv. Det er for personlig og hjemmet mitt så har aldri besøk. Anonymkode: b2534...09e Si ring på forhånd for jeg er mye på farten, så du ikke kommer bomtur. Anonymkode: 22e35...544
AnonymBruker Skrevet 17. april #8 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg vil aldri ha besøk av noen. Anonymkode: b2534...09e Poenget er å be de sende melding på forhånd, slik at du kan si at du er opptatt... "Dere er i disse traktene på fredag? Det var synd, jeg har full timeplan da, vi får ta det en annen gang". Men hvis du heller vil avslå øyeblikkelig, uten rom for diskusjon, så sier du ganske enkelt "nei, jeg tar ikke imot besøk, vi kan møtes ute." Anonymkode: 530d7...cc1 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg vil aldri ha besøk av noen. Anonymkode: b2534...09e Da er det jo bare å si det. "Jeg vil ikke ha besøk av noen" Anonymkode: 5a52f...3b1 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #10 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva svarer dere når noen sier at de bare kommer til å stikke innom om de er på disse kantene der jeg bor? Når dere ikke vil? Hva er best å svare da? Liker ikke besøk i det hele tatt hjemme hos meg selv. Det er for personlig og hjemmet mitt så har aldri besøk. Anonymkode: b2534...09e Det er utrolig respektløst å si. Jeg tar heller ikke imot besøk. Burde bare sagt at det dessverre passer dårlig uten begrunnelse når noen "ber seg selv" , men det blir isteden til at jeg prøver å gjøre meg utilgjengelig. Ikke svare før senere osv. Men noen ganger går det ikke, hvis noen feks skal levere noe, da har jeg ikke så mye annet valg enn å slippe de inn. Men liker det ikke. Anonymkode: ee09a...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #11 Skrevet 18. april Om du er så sær er det beste å bare si det som det er🙂 Anonymkode: 1609d...b1d 2 1
Rotemor Skrevet 18. april #12 Skrevet 18. april Vær ærlig. Du trenger da ikke å forsøke å «lure» noen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #13 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men liker ikke å ha besøk og siden jeg aldri vil det så er det vanskelig. Anonymkode: b2534...09e Er de sosialt oppegående så forstår de det etter to-tre runder med "si fra i forkant, så ser jeg om det passer". Deretter "det passer dårlig akkurat nå". Anonymkode: 529c4...f81
AnonymBruker Skrevet 18. april #14 Skrevet 18. april Akkurat på denne tida av året pleier jeg å si at det hadde vært koselig, men at jeg sannsynligvis er på jobb. Slutten av april er travleste tida på jobb, med klargjøring til sommersesongen som starter 1.mai. Og så gjemmer jeg sykkelen og holder meg borte fra vinduet som vender mot inngangspartiet når jeg er hjemme. Anonymkode: 71338...fcf
Seff Skrevet 18. april #15 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men jeg vil aldri ha besøk av noen. Anonymkode: b2534...09e Men da sier du bare at du er opptatt/borte/syk når de tar kontakt. Så slipper du å såre/skuffe noen. Det er ikke alle som forstår at andre kan ha andre syn på ting enn de selv gjør.
AnonymBruker Skrevet 18. april #16 Skrevet 18. april Jeg har både hjerterom og husrom. Hyggelig at folk stikker innom fordi de har lyst til å treffe meg 🙂 Anonymkode: c66ea...697
AnonymBruker Skrevet 18. april #18 Skrevet 18. april Rotemor skrev (7 timer siden): Vær ærlig. Du trenger da ikke å forsøke å «lure» noen. Jeg er enig med deg. Enten møtes et annet sted som nevnt over her, eller bare si at hun ikke liker besøk hjemme hos seg. Syns det er best å være ærlig. Spesielt hvis man ikke ønsker å få den andre personen til å føle seg ...leter etter riktig ord... forbigått? Sånn man føler seg når noen ikke vil møte akkurat deg. Det er bedre å si at "det er ikke deg, det er meg, jeg vil gjerne snakkes og møtes, men ikke hjemme hos meg". Anonymkode: 4c82f...cd6
AnonymBruker Skrevet 18. april #19 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Poenget er å be de sende melding på forhånd, slik at du kan si at du er opptatt... "Dere er i disse traktene på fredag? Det var synd, jeg har full timeplan da, vi får ta det en annen gang". Men hvis du heller vil avslå øyeblikkelig, uten rom for diskusjon, så sier du ganske enkelt "nei, jeg tar ikke imot besøk, vi kan møtes ute." Anonymkode: 530d7...cc1 Det er å lyve! Si det med en gang: "jeg er en sosial dust som ikke greier å omgås folk så du kan ikke komme innom" Anonymkode: 60c02...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #20 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva svarer dere når noen sier at de bare kommer til å stikke innom om de er på disse kantene der jeg bor? Når dere ikke vil? Hva er best å svare da? Liker ikke besøk i det hele tatt hjemme hos meg selv. Det er for personlig og hjemmet mitt så har aldri besøk. Anonymkode: b2534...09e Herregud så mye rare folk det er på KG. For personlig å ha besøk??? Anonymkode: c97ea...93f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå