AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:46 #1 Del Skrevet torsdag kl 21:46 Kjøpte denne kjolen på Cubus og syns den er så fin. Jeg er litt klumpete og overvektig og denne ble faktisk kledelig på meg. Jeg har lyst til å bruke den hele tiden, men er litt usikker på om denne egentlig er litt penkjole? Hva sier motefolket her inne? Mørk blå plisse kjole med smock detaljer Anonymkode: b7fc3...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:52 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:52 Halvpen, vil jeg si. Bruk i vei! Anonymkode: 7c254...a43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:55 #3 Del Skrevet torsdag kl 22:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Halvpen, vil jeg si. Bruk i vei! Anonymkode: 7c254...a43 Takk. Det er det datteren min sier også. Et spørsmål jeg glemte å stille i HI: Hva kan jeg evt ha av topp/blue/skjorte etc. under kjolen hvis det er litt for kaldt med bare stropper? Anonymkode: b7fc3...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:47 #4 Del Skrevet fredag kl 06:47 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk. Det er det datteren min sier også. Et spørsmål jeg glemte å stille i HI: Hva kan jeg evt ha av topp/blue/skjorte etc. under kjolen hvis det er litt for kaldt med bare stropper? Anonymkode: b7fc3...bb5 Ikke noe under. Finn heller en cardigan eller noe til å ha utenpå. Anonymkode: e9e03...de5 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:57 #5 Del Skrevet fredag kl 06:57 Hvit t-skjorte under er jo ganske vanlig? Har vært en greie i flere år. Anonymkode: d3f45...31c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:02 #6 Del Skrevet fredag kl 07:02 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvit t-skjorte under er jo ganske vanlig? Har vært en greie i flere år. Anonymkode: d3f45...31c Kommer litt an på alder…. Anonymkode: 0413c...ae5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:08 #7 Del Skrevet fredag kl 07:08 Enten skjorte under (med krave etc) eller cardigan over. Det er mer voksent, det første er mer moderne og det andre mer safe. Anonymkode: a6323...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:13 #8 Del Skrevet fredag kl 07:13 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kommer litt an på alder…. Anonymkode: 0413c...ae5 Kan man være for ung eller for gammel til å bruke en hvit t-skjorte? Anonymkode: 0fec9...2ba 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:25 #9 Del Skrevet fredag kl 07:25 Kan dresses ned og brukes til daglig 😊 Anonymkode: 58332...e8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:11 #10 Del Skrevet fredag kl 08:11 Kan du absolutt bruke til daglig. Anonymkode: 37bed...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:13 #11 Del Skrevet fredag kl 08:13 Absolutt ikke T-skjorte under den kjolen med mindre du er ganske trendy ellers (at tilbehøret funker med den looken). Ellers ser du plutselig litt ‘mormoner’ ut 😅 Safest med en cardigan utenpå. Men generelt - den kan fint brukes til hverdags og fest. Anonymkode: 9812e...d11 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:07 #12 Del Skrevet fredag kl 09:07 Takk for svar alle sammen. Jeg har ikke lyst til å ha noe over den, da blir den litt borte. Jeg tenker litt at den kan funke med en topp/genser/bluse eller noe lignende under, med enten samme farge som kjolen eller en beige/hudfarget en? Med noe under som har litt ermer blir "grevinnehenget" litt mer skjult også og jeg ikke føler meg like "naken". Nei, jeg er ikke veldig trendy og jeg har aldri vært interessert i mote så jeg vet ikke hva som regnes som fint eller dumt eller hva som helst. Jeg pleier som regel å gå i anonyme bukser og svarte overdeler. Sko er jeg usikker på også. Jeg spurte i en skobutikk om det funker å bruke vanlige sko til kjole og hun mente at det var vanlig, så tenker jeg muligens kjøper meg helt enkle, vanlige svarte (?) sko. Anonymkode: b7fc3...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:21 #13 Del Skrevet fredag kl 09:21 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sko er jeg usikker på også. Jeg spurte i en skobutikk om det funker å bruke vanlige sko til kjole og hun mente at det var vanlig, så tenker jeg muligens kjøper meg helt enkle, vanlige svarte (?) sko. Hadde gått for store joggesko, ballerinasko eller loafers (med høye ankelsokker til). Man trenger ikke være spesielt trendy for t-skjorte eller skjorte under kjole. Cardigan er mye mer kjerring. Anonymkode: d3f45...31c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:27 #14 Del Skrevet fredag kl 09:27 Enig . Jeg er 48, og verken kjerring eller trendy, men ville gått for en hvit t skjorte og hvite sneakers/joggesko. Anonymkode: be98a...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:30 #15 Del Skrevet fredag kl 09:30 Den kan du style opp og ned og bruke i mange sammenheng. Godt kjøp. Ja, men er du kan ha T-skjorte under til hverdags når det er kaldt. Kan bruke ballerinasko eller joggesko til hverdags. Anonymkode: 12bff...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:31 #16 Del Skrevet fredag kl 09:31 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig . Jeg er 48, og verken kjerring eller trendy, men ville gått for en hvit t skjorte og hvite sneakers/joggesko. Anonymkode: be98a...6a2 Jeg er 48 og ville gjort akkurat det samme til hverdags på jobb. og på fest, sorte pumps og eventuelt en blazer/ fin strikket jakke istedenfor t skjorte. Anonymkode: 12bff...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:37 #17 Del Skrevet fredag kl 09:37 Pen var den hvertfall ikke Anonymkode: 9996a...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:40 #18 Del Skrevet fredag kl 09:40 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pen var den hvertfall ikke Anonymkode: 9996a...1ab Helt uenig. Anonymkode: e7769...143 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:52 #19 Del Skrevet fredag kl 09:52 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Pen var den hvertfall ikke Anonymkode: 9996a...1ab enig. Anonymkode: e4972...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:30 #20 Del Skrevet fredag kl 12:30 Beklager, men jeg synes ikke denne kjolen var fin. For mye going on på en gang. Men nå er det jo ikke jeg som skal ha den på, da. Fargen er grei. Men jeg ville forsøkt å tone den ned noe, med en åpen blazer eller en enkel, cropped cardigan av god kvalitet. Helst i samme farge. Da skjer det ikke så mye både oppe og nede samtidig. Ikke hvite, chunky sneakers til, please. Prøv mørke ballerinas med litt spiss tå, eller kitten heals. Anonymkode: ffafd...4a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå