AnonymBruker Skrevet 20. april #61 Del Skrevet 20. april 160 og 65 kilo her. Jeg er fornøyd nå og var sånn sett fornøyd da jeg lå rundt 70 kilo også. Håper å legge på meg litt muskler fremover, men blir nok ikke før til høsten igjen. Anonymkode: 60a3b...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #62 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørs hvor gammel du er, ts. Hvis du er under 25 år, da er du overvektig. Hvis du er over 50, er du ganske normal, kanskje litt undervektig. Kvinner over 50 bør veie litt mer, synes jeg da Anonymkode: 064cf...7d9 Hvorfor i all verden bør kvinner over 50 veie mer? Og undervektig med bmi på over 23?? Virkelig? Fire kilo fra å være definert overvektig, og du mener de er undervektig? De jeg kjenner over 50 år etterstreber være slanke, for at knærne skal tåle aktivitet. Det er tungt nok for knærne å løpe jo eldre man blir, og jo høyere vekt jo større skaderisiko.... Anonymkode: 752f5...c40 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #63 Del Skrevet 20. april Hvor kommer denne “sannheten” fra? At straks man er over 50 så må regne med å være overvektig? Mange damer i overgangsalderen lener seg på denne livsløgnen. At i overgangsalderen så er det normalt å være overvektig og nesten umulig å ha normal vekt. Hvorfor lulle seg selv inn i slike løgner? Skjønner at det sikkert er behagelig, men det er helt feil. Selv i overgangsalderen kan man ha normal vekt dersom man spiser riktig! Anonymkode: 35a4f...553 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #64 Del Skrevet 20. april katties skrev (På 18.4.2025 den 16.28): Jeg er 171, og ved 60 kg så føler jeg at jeg er for tynn - blir for lite fett i ansiktet, kragebena og ribbeina synes, rumpa forsvinner og det blir småubehagelig å sitte. Har en del muskler da, så det gjør nok at jeg må ha en høyere vekt. Eh. Kragebeina skal vises Anonymkode: 515d6...3f5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #65 Del Skrevet 20. april 165 cm, 42 kg. Tror ikke jeg ser så tynn ut som man kanskje skulle tro av å lese tallene. Anonymkode: 050a1...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #66 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spørs hvor gammel du er, ts. Hvis du er under 25 år, da er du overvektig. Hvis du er over 50, er du ganske normal, kanskje litt undervektig. Kvinner over 50 bør veie litt mer, synes jeg da Anonymkode: 064cf...7d9 Hva er dette for noe tull? AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor kommer denne “sannheten” fra? At straks man er over 50 så må regne med å være overvektig? Mange damer i overgangsalderen lener seg på denne livsløgnen. At i overgangsalderen så er det normalt å være overvektig og nesten umulig å ha normal vekt. Hvorfor lulle seg selv inn i slike løgner? Skjønner at det sikkert er behagelig, men det er helt feil. Selv i overgangsalderen kan man ha normal vekt dersom man spiser riktig! Anonymkode: 35a4f...553 Ja merkelig det der. I følge mange er det en naturlov at man ikke passer inn i samme som bunad som da man var 15, en naturlov å forbli overvektig etter å ha fått barn og en naturlov å bli overvektig i overgangsalderen 🙄 Anonymkode: 1a362...684 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #67 Del Skrevet 21. april 156 cm høy og 56 kilo. Helt topp! Muskler og i god form, pupper og lår på plass og midjemål som passer til ☺️ Anonymkode: e1740...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 21. april #68 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Eh. Kragebeina skal vises Anonymkode: 515d6...3f5 Det gjør de godt hos meg når jeg er 70 kg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #69 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva er dette for noe tull? Ja merkelig det der. I følge mange er det en naturlov at man ikke passer inn i samme som bunad som da man var 15, en naturlov å forbli overvektig etter å ha fått barn og en naturlov å bli overvektig i overgangsalderen 🙄 Anonymkode: 1a362...684 I tråd etter tråd skriver folk at det er såå vanskelig å holde seg slank pga overgangsalder. Så fryktelig vanskelig kan det da ikke være. Folk var slanke i 50-åra før i tida. Men da fantes ikke grandis og ferdigmat, og sjokolade spiste man kun litt av til ved sjeldne anledninger. Jeg tror mange bruker overgangsalder som unnskyldning for ikke å skjerpe seg. Barnefødsler brukes også som unnskyldning for overvekt. Anonymkode: 35a4f...553 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #70 Del Skrevet 21. april Man er ikke overvektig mht BMI om man er 160 cm og 60 kg. Hvordan man ser ut med den høyden og vekten, kommer an på alder, kroppsfasong og muskelmasse. Jeg veier 60 kg og er 174 cm. Ser slank, men ikke tynn ut. Men nå har jeg heller ikke veldig mye muskler. Anonymkode: aedc1...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #71 Del Skrevet 21. april 159 og 60 kg her, og er fornøyd. Men har jeg har en del muskler og former og ser likevel slank og frisk ut. Hvis jeg går ned til 50 kg ser jeg bare syk ut. Anonymkode: 3f648...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #72 Del Skrevet 21. april Jeg er lubben på 60 kilo med mine 160cm. Ser best ut på 55. Har veid alt mellom 45 og 65… Anonymkode: 1158c...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #73 Del Skrevet 21. april Jeg er 170 og har veid 55 kg ca 15 år nå, men veide 65 da jeg var tenåring og husker jeg ble mobbet på vgs for å være «feit», mulig derfor jeg fremdeles den dag i dag kun føler meg vel på 55 kg. Anonymkode: 449b2...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #74 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): I tråd etter tråd skriver folk at det er såå vanskelig å holde seg slank pga overgangsalder. Så fryktelig vanskelig kan det da ikke være. Folk var slanke i 50-åra før i tida. Men da fantes ikke grandis og ferdigmat, og sjokolade spiste man kun litt av til ved sjeldne anledninger. Jeg tror mange bruker overgangsalder som unnskyldning for ikke å skjerpe seg. Barnefødsler brukes også som unnskyldning for overvekt. Anonymkode: 35a4f...553 Det er faktisk MYE vanskeligere, også i « gamle dager» har kvinner hatt mer fett på kroppen etter overgangsalder. Snakker ikke om å gå fra slank til sykelig overvektig, men noen kilo opp. Det både er og har vært vanlig å veie noen kilo mer etter overgangsalder. Anonymkode: 11b6d...794 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #75 Del Skrevet 21. april Er 170cm og trives best på 68-72kg. Men jeg er tungt bygd. Veier mer enn venninner som definitivt er større enn meg. Veide rundt 60 når jeg hadde sterkt fokus på styrketrening og kosthold for noen år siden, og når jeg ser de bildene nå er jeg ikke fornøyd. Magert ansikt, ribbeina og hoftebeina synes, selv om bena og armene er ganske bra. Dit vil jeg ikke igjen. Liker å være fyldigere enn det. Anonymkode: 144c0...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #76 Del Skrevet 21. april 160cm og 62kg. Trives veldig fint der med rumpe og pupper! Var 10kg lettere etter fødsel, og følte meg da som en ung gutt uten former. føler meg altså så mye mer vell og attraktiv med bmi på 24 enn på 20. Anonymkode: 0bed4...38a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 21. april #77 Del Skrevet 21. april Nei du er ikke overvektig. 60 kg og 160 cm er innenfor normalen på.bmi. Kommer an på alder også - ikke alle voksne damer kler å veie d samme som de gjorde som 18 åring. Jeg er 160 cm sjøl og ser best ut 60-63 kilo( er 45 år.) Ei venninne av meg er asiatisk - hun er 45 kilo og 160 cm. Det ser passe ut på henne . Hun er spedbygd. Ei anna venninne på 160cm veier 75 kilo. Hun er av latinsk opphav og trener mye styrke . Har veldig smal midje . Og muskuløse ben og armer. Så folk passer forskjellig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #78 Del Skrevet 21. april Jeg er 163 og veier 63. Er superfornøyd med hvordan kroppen er nå, men jeg trener mye styrke og har fått definert kropp. Før veide jeg 55 og da så jeg spinkel og spjælete ut. Følte meg liten og puslete også. Anonymkode: 35c66...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 21. april #79 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 17.39): Kvinner over 50 bør veie litt mer, synes jeg da Helt enig😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #80 Del Skrevet 21. april Jeg er 163 og veier 105. Jeg hadde vært fornøyd på 85. Anonymkode: 103cf...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå