AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Del Skrevet 17. april Ser i en annen tråd for de som er 170-175 cm så er de fleste fornøyd når de er på rundt 60 kg... det vil da si at jeg som er mye kortere og har samme vekt er overvektig i forhold til dem. Andre på min vekt, hva føler du selv? Er du fornøyd? Jeg trives best på rundt 45 kg. Men da får jeg bare kommentarer om hvor syk jeg ser ut, men tror det kommer mest av sjalusi. Hva BMI sier bryr jeg meg ikke noe om, da BMI er bullshit. Anonymkode: 575a7...49f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 17. april #2 Del Skrevet 17. april (endret) Jeg er 160 cm og 64kg og er fornøyd. (Men har en del muskler og er bredt bygd) Endret 17. april av Trish 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17. april #3 Del Skrevet 17. april 170 og 65 ... fornøyd. Men vil gå ned 5 kg ( har pcos og vil prøve å holde 60) Ikke overvektige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Del Skrevet 17. april Jeg er 160 og 55 kg, føler meg litt småtjukk nå. Kroppen min kler best å være 50kg. De 5 kiloene jeg ønsker å bli kvitt sitter på magen og «henger» igjen etter fødsel Anonymkode: 4f8ec...233 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Del Skrevet 17. april 163, og trives best rundt 57 kg. Bruker 27", eller s/m i livet på bukser. Men jeg trives virkelig ikke om vekten min går over 60. Anonymkode: 752f5...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Del Skrevet 17. april 164, og ca 57-58 kg. Er stort dett fornøyd. Anonymkode: 91770...034 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Del Skrevet 17. april Jeg er ca. 162 og skulle gjerne vært nede i 50kg. Jeg veier nå 55 og føler ikke magen min burde vært der. Nå skal det sies at jeg ikke trener, så min vekt er fett. Muskler veier jo som kjent mer enn fett, så en sterk og "fit" dame ville kunne ha høyere vekt som sin ultimate. Anonymkode: 440fe...d83 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #8 Del Skrevet 17. april Er 161 og følte meg tykk når jeg leste her. . Anonymkode: 7ace8...6bb 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Del Skrevet 17. april Er 165 og 63-64. Trives best på rundt 60 Anonymkode: 63962...631 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #10 Del Skrevet 17. april 163 cm. Trives best rundt 56-58 kg, var oppe i 62 en periode for noen år siden og følte meg bra da også. Nå har jeg vært nede i 45 kg en stund og gått opp til 47 kg og ser virkelig syk ut, ser og føler meg grusom, og folk stirrer og kommenterer. Jobber aktivt med å komme meg opp i vekt. Ingen spiseforstyrrelser. Anonymkode: 6170a...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #11 Del Skrevet 17. april 168 og 64 kg. Har en «pølse» rundt magen som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Da jeg var i tidlig 20-årene trodde jeg at det var helt utenkelig at jeg skulle veie mer enn 55. Haha😁 Anonymkode: f39a3...339 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #12 Del Skrevet 17. april Jeg er 160 og veier vel rundt 60-63. Det er helt greit. Jeg veide 45 på ungdomsskolen. Det hadde ikke sett bra ut nå mer. 15 kilo mindre nå ville sett forferdelig ut nå som 44 Anonymkode: bb3c1...809 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. april #13 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ser i en annen tråd for de som er 170-175 cm så er de fleste fornøyd når de er på rundt 60 kg... det vil da si at jeg som er mye kortere og har samme vekt er overvektig i forhold til dem. Andre på min vekt, hva føler du selv? Er du fornøyd? Jeg trives best på rundt 45 kg. Men da får jeg bare kommentarer om hvor syk jeg ser ut, men tror det kommer mest av sjalusi. Hva BMI sier bryr jeg meg ikke noe om, da BMI er bullshit. Anonymkode: 575a7...49f Nei, det er ikke overvektig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #14 Del Skrevet 17. april Er 162 høy, 44 år. Var oppe i 58 kg fjor, det mistrivdes jeg sterkt med. 54 kg nå, og dør ikke av å gå ned et par kg til. For min kropp er 60 kg helt uakseptabelt. Anonymkode: 1a362...684 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #15 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er 161 og følte meg tykk når jeg leste her. . Anonymkode: 7ace8...6bb Samme her Anonymkode: 6c495...120 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. april #16 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 163 cm. Trives best rundt 56-58 kg, var oppe i 62 en periode for noen år siden og følte meg bra da også. Nå har jeg vært nede i 45 kg en stund og gått opp til 47 kg og ser virkelig syk ut, ser og føler meg grusom, og folk stirrer og kommenterer. Jobber aktivt med å komme meg opp i vekt. Ingen spiseforstyrrelser. Anonymkode: 6170a...e51 Ja, både 45 og 47 kg er undervektig BMI med din høyde. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. april #17 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er ca. 162 og skulle gjerne vært nede i 50kg. Jeg veier nå 55 og føler ikke magen min burde vært der. Nå skal det sies at jeg ikke trener, så min vekt er fett. Muskler veier jo som kjent mer enn fett, så en sterk og "fit" dame ville kunne ha høyere vekt som sin ultimate. Anonymkode: 440fe...d83 Nå får du gi deg! Det der sitter bare mellom ørene dine. 50 kg er den laveste vekten innenfor normal bmi med din høyde og en vekt på 55 kg er også bare bmi på 21, så du er fortsatt slank. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #18 Del Skrevet 17. april Grüner skrev (5 minutter siden): Ja, både 45 og 47 kg er undervektig BMI med din høyde. Jepp. Som sagt, det jobbes hardt med å få vekta tilbake sakte men sikkert, og på en sunn måte. Bukser har jeg helt gitt opp, finner absolutt ingen som sitter fint på! Hater dette. Anonymkode: 6170a...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #19 Del Skrevet 17. april Er ikke så glad i vekt, alt for mye fokus på hva man bør veie. Ser meg heller i speilet og fornøyd med meg selv Jeg er 164 høy og 64 kg, er jeg feit da? Nei trene mye styrke og har en del muskler Anonymkode: 7f7c3...065 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #20 Del Skrevet 17. april Eg er 166 cm og ein plass mellom 80-83 kilo. Føler meg best rundt 70-73 kilo. Eg er sterk og trener styrke 2 gonger i veka. Fettprosent ligger på rundt 30%. Anonymkode: f428d...5a5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå