AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #1 Skrevet 17. april 2025 Jeg føler jeg er tilbake til start etter jeg fikk se journalen. Man ser det blir verre og verre selv etter ett år i terapi. Jeg skal til legen snart og høre med han hva vi skal videre nå. Og enkelte ting som står i journalen har trigget meg, når de kommer til hvordan de beskriver hvordan jeg ser ut. Noe jeg postet her for litt siden. Men jeg forstår hvorfor de gjør det. Jeg skulle i utgangspunktet lese journalen med noen som behandler ville jeg skulle gjøre med henne, men så ble jeg kastet ut av dps pga. manglende ressurser. Jeg burde ikke lest journalen, men jeg klarte ikke la vær da jeg fikk den i posten. Har du opplevd selv å bli trigget av dps eller å lese journaler? Anonymkode: 8e98f...924
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #2 Skrevet 17. april 2025 Hvorfor ble du kastet ut av dps og hvor gammel er du? Anonymkode: a9092...280
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #3 Skrevet 17. april 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ble du kastet ut av dps og hvor gammel er du? Anonymkode: a9092...280 Jeg er i slutten av 20 åra. Behandler gikk i permisjon. Så pågangen er trang og de anser meg som frisk. Selvom det er ganske tydelig i journalen at jeg blir dårligere da nye symptomer kommer frem og det nylig er blitt stilt en ny diagnose som depresjon ts. Anonymkode: 8e98f...924
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #4 Skrevet 17. april 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i slutten av 20 åra. Behandler gikk i permisjon. Så pågangen er trang og de anser meg som frisk. Selvom det er ganske tydelig i journalen at jeg blir dårligere da nye symptomer kommer frem og det nylig er blitt stilt en ny diagnose som depresjon ts. Anonymkode: 8e98f...924 Det er ganske vanlig å bli dårligere etter endt behandling. Selv ble jeg avsluttet etter EMDR-behandling uten stabilisering. Fikk jo naturligvis verre symptomer etterpå, men jeg fikk ikke komme inn igjen. Fikk to avslag med 4 mnd mellomrom. Så da får jeg bare stå i det alene. Anonymkode: a9456...4e3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #5 Skrevet 17. april 2025 Hvorfor bruker du ikke tråden du allerede har laget i stede for å lage en ny? Anonymkode: fea78...a17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå