Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hjelper i mange spå tråder. Og jeg har nesten alltid rett. Man jeg går til en gratis tarot side der de trekker kort for meg og der jeg kan lese betydningen av kortene. 

Hva tenker dere om det? Hvorfor får jeg så gode tilbakemeldinger på det? Noen ganger ber jeg om kortene på nytt fordi noen skriver at de har problemer i kjærlighets relasjonen sin og kortet sier bryllup da.

Anonymkode: a84ca...048

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hjelper i mange spå tråder. Og jeg har nesten alltid rett. Man jeg går til en gratis tarot side der de trekker kort for meg og der jeg kan lese betydningen av kortene. 

Hva tenker dere om det? Hvorfor får jeg så gode tilbakemeldinger på det? Noen ganger ber jeg om kortene på nytt fordi noen skriver at de har problemer i kjærlighets relasjonen sin og kortet sier bryllup da.

M65. Hva jeg tenker? Kan du gi meg adressen til nettsiden så kan du hjelpe meg med å vinne i Lotto og Eurojackpot? 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det viser jo bare hvor tilfeldig det er, og hvor flytende svarene er.  Alt kan passe til det meste, og ingenting betyr noe. 

Ble spådd her inne en gang. Passet ikke u det hele tatt. Men er jo bare for moro da😅

Anonymkode: 22af8...148

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor er du her på KG. Ville det ikke gitt mer mening å være på børsen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts, skulle ønske du droppet å gjøre dette. Når noen spør om klarsynthjelp eller tarotlegg, ønsker man svar fra de som virkelig kan dette, og som også har en god intuisjon. Det du gjør, kan jo alle gjøre selv..

Anonymkode: b21b4...2fd

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Gentleman59 skrev (19 timer siden):

M65. Hva jeg tenker? Kan du gi meg adressen til nettsiden så kan du hjelpe meg med å vinne i Lotto og Eurojackpot? 🤣

Nei nei det funker jo ikke! Det er poenget. Så hvorfor får jeg tilbakemeldinger på at jeg er spot on? Jeg prøver å si at det er dere som legger mer i svarene enn det som finnes, sånn at det passer det som dere vil se. 

Kanskje litt slemt men jeg måtte finne ut av det. Kanskje noe å tenke på for flere. 

ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ts, skulle ønske du droppet å gjøre dette. Når noen spør om klarsynthjelp eller tarotlegg, ønsker man svar fra de som virkelig kan dette, og som også har en god intuisjon. Det du gjør, kan jo alle gjøre selv..

Men kan noen det? Jeg tror ikke klarsynte finnes, slutt å tull med mennesker selv. Jeg veit at jeg er kjip i det minste. 

ts

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
debatant skrev (19 timer siden):

Ja dersom klarsynte eksisterte så! :P 

ts.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg jobb på dinekspert, de ansetter jo folk som er uten evner stadig vekk 😅🤣

Anonymkode: 41e71...b66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta deg jobb på dinekspert, de ansetter jo folk som er uten evner stadig vekk 😅🤣

Anonymkode: 41e71...b66

Ååååå shit, der tjener du bra! Skjønner ikke at det er lov engang. Dette er svindel.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

som virkelig kan å lure folk**

Anonymkode: f5ebc...3c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 21.39):

Hva? 

AnonymBruker
Skrevet

Du får vel gode resultater fordi det kan gjelde for alle det som står. Utsagn som "det kommer snart en forandring i livet ditt" vil treffe alle fordi det er en naturlig konsekvens av å leve at ting forandrer seg.

Anonymkode: 9c32b...1ff

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
debatant skrev (På 17.4.2025 den 22.27):

Kan man være på bare én av de stedene?

Anonymkode: cd023...ca1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 18.08):

Men kan noen det? Jeg tror ikke klarsynte finnes, slutt å tull med mennesker selv. Jeg veit at jeg er kjip i det minste. 

ts

Klarsynte finnes, så absolutt! Helt greit at du ikke tror på det, men vær så snill, ikke kødd med folk på den måten du gjør! La disse spåtrådene være for de av oss som tror på dette, for de som spør om hjelp, og for de klarsynte som svarer.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 18.08):

ts

- hvorfor 

AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 21.39):

Det er dine ord. Det finnes de som har evner, jeg har selv erfart å få hjelp både her på KG og andre steder. Jeg ble fortalt så mange konkrete ting som vedkommende ikke kunne ane noe om, så ja, det finnes folk med klarsynte evner!

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...