Gå til innhold

Hvor ofte vasker du dine/barnas Nøstebarn plagg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hverdagstøy til barna vasker jeg etter behov, eventuelt kun flekkvasker. Kommer litt an på om klærne er brukt i barnehage eller kun hjem.

Pysj/kosedress har de brukt i 2 uker nå uten vask (lufter den hver dag) er det for lenge? :D den ser reint ut og lukter ikke. 

Har også noen plagg selv, men de vaskes oftere, i alle fall under armer, for jeg synes ikke at svettelukt forsvinner med lufting sånn som Nøstebarn påstår det skal gjør🙄

Har også hatt sokker fra Nøstebarn (til voksen) de var helt super men gikk jo i stykker etter 2 måneder, selvom de ble brukt VELDIG sparsomt. Så bortkastet peng dessverre. 

Anonymkode: e4273...cec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Orket aldri å flekkvaske klær til baby, det var enklere å bare vaske. 
Jeg synes IKKE klær til voksne blir «rene» bare av å lufte dem, fullstendig villedende markedsføring. De må vaskes som annet ulltøy. 

Lista deres over utstyr til baby forutsetter også at man har en baby som hverken gulper eller har bæsjeeksplosjoner, så den virker helt virkelighetsfjern for meg. 

Anonymkode: 44dac...38b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Orket aldri å flekkvaske klær til baby, det var enklere å bare vaske. 
Jeg synes IKKE klær til voksne blir «rene» bare av å lufte dem, fullstendig villedende markedsføring. De må vaskes som annet ulltøy. 

Lista deres over utstyr til baby forutsetter også at man har en baby som hverken gulper eller har bæsjeeksplosjoner, så den virker helt virkelighetsfjern for meg. 

Anonymkode: 44dac...38b

100%!!! Har aldri hatt Nøstebarn plagg til baby pga akkurat det her! Hadde en mega gulper + klistremerkebarn så selvom jeg elsker Nøstebarn ser jeg ikke for meg at jeg ville hatt verken tid eller krefter til å bruke tiden på vask av deres ullplagg da det tar gjerne litt tid å vask de + strekke i form ellers blir de fort ødelagt/vridd, mulig jeg gjør noe feil men opplever de veldig skjør spesielt i våt tilstand.

Anonymkode: e4273...cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...