AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Tenker da flytte bil/lastebil, med hjelp. Og ned vask av huset ca 140 stort. 8 timers kjøring. Vet det varierer veldig, men vil gjerne ha sånn sirka pris, så jeg vet noen lunde hvor mye jeg må spare 😅 Anonymkode: 0818b...d5e
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Sjekk med firmaer i din nærhet. Anonymkode: eb0f3...509 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Tror nesten du må forhøre deg hos de ulike aktørene. Vil tro det kan være store variasjoner. Kommer an på hvor du bor og hvilket firma. Nedvask kan det være noen tar privat. Det er nok det billigste. Anonymkode: 897e9...b8e 1
Hololo Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april det er så store variasjoner at det er umulig å si en cirka pris. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #7 Skrevet 18. april Det kommer jo helt an på hvor mye ting du har, hvor godt du pakker alt i forkant (dess bedre pakket, dess mer effektivt flyttes det inn i flyttebil og bruker mye mindre tid osv). Samt prisene hos aktørene i ditt nærområde kan være helt ulike prisene i byene vi andre bor i! Anonymkode: 2a4f6...5e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor langt er et tau? Anonymkode: f0b10...2f2 Jeg tror det tauet begynner å bli rimelig langt nå, for jeg ser det strekker seg over mange plasser 😂 Anonymkode: 897e9...b8e
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april Nedvask av hus på 160 kvm betalte jeg nettopp 13.000 for. Flyttelass kommer jo an på hvor mange kubikk du har. Anonymkode: 14557...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #10 Skrevet 18. april Da vi flyttet fra Trondheim til Bergen, fant vi et flyttefirma som ville frakte et viss antall kubikkmeter for 3000 kr. Fant dem via mittAnbud, men det var et ganske merkelig firma. Flyttemannen så ut som en fyllik og han fikk med seg en narkis som medhjelper. Men vi hadde ikke bedre råd den gangen. Alt kom heldigvis frem og ingenting ble ødelagt 😂 Flyttevask foregikk også via mittAnbud, og det virket som et seriøst firma. Så dukket det opp en som ikke kunne norsk, men personen vasket hele leiligheten alene. Helt perfekt. Tror vi betalte 2000 kroner for det. Det går an å finne noen billige via mittAnbud, men på egen risiko. Jeg aner ikke hvem som dukker opp. Det var forresten over 10 år siden og prisene er trolig doblet - minst. Anonymkode: b1ce9...97b
AnonymBruker Skrevet 18. april #11 Skrevet 18. april En venninne flyttet Stavanger-Oslo, Flyttefirma pakket ned alt (stort hus), og bar alt inn på plass i de nye rommene i huset i Oslo, mener hun sa det kostet rundt 60 000. Var arbeidsgiveren som betalte. Flyttebyrå foretrakk å pakke selv så de hadde kontroll også i henhold til om noe skulle bli ødelagt og eventuell forsikring Anonymkode: f71b3...cbd
AnonymBruker Skrevet 18. april #12 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Da vi flyttet fra Trondheim til Bergen, fant vi et flyttefirma som ville frakte et viss antall kubikkmeter for 3000 kr. Fant dem via mittAnbud, men det var et ganske merkelig firma. Flyttemannen så ut som en fyllik og han fikk med seg en narkis som medhjelper. Men vi hadde ikke bedre råd den gangen. Alt kom heldigvis frem og ingenting ble ødelagt 😂 Flyttevask foregikk også via mittAnbud, og det virket som et seriøst firma. Så dukket det opp en som ikke kunne norsk, men personen vasket hele leiligheten alene. Helt perfekt. Tror vi betalte 2000 kroner for det. Det går an å finne noen billige via mittAnbud, men på egen risiko. Jeg aner ikke hvem som dukker opp. Det var forresten over 10 år siden og prisene er trolig doblet - minst. Anonymkode: b1ce9...97b Vi fant et lignende da vi flyttet fra Bergen til Kristiansand, kanskje samme folka? Var kjempebillig, men da vi kom fram orket de ikke ta alle tingene inn i huset og lot alt stå ute på plenen 😅 Anonymkode: eb0f3...509
AnonymBruker Skrevet 18. april #13 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenker da flytte bil/lastebil, med hjelp. Og ned vask av huset ca 140 stort. 8 timers kjøring. Vet det varierer veldig, men vil gjerne ha sånn sirka pris, så jeg vet noen lunde hvor mye jeg må spare 😅 Anonymkode: 0818b...d5e Ikke forteller du hvor i landet dette er, ikke hvor langt det skal kjøres, ikke hvor mye og hvor tungt og langt det skal bæres, samtidig så ønsker du en pris? Hvordan mener du noen skal kunne gi en vurdering eller fortelle erfaringene sine med så mangelfull info i HI? Eller har jeg misforstått; retter du spørsmålet til noen synske? Da beklager jeg at jeg ikke kan være til mer hjelp. Anonymkode: de395...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå